Hea
"Uhh, eu și Tae ne-am certat înainte să venim la tine, și îmi este oarecum rușine sa ma duc sa îl întreb ceva."
"oh, nu știam."
"oh haide Shara, nu aveți 3 ani, du-te și vorbește cu el."
"Hea, te rog, fă-o tu, îți rămân veșnic datoare, chiar nu vreau să își facă o impresie greșită."
" bine, mă duc eu"
"Mulțumesc, iti rămân vesnic datoare!"
Merg până la locul unde stau băieții, majoritatea erau cu ochi după fete înafara de Jimin, probabil pentru că el are deja o relație. Tae, el la fel, și Jungkook, care de când am venit sta doar pe telefon și bea.
Mă apropii încet de ei, cu o oarecare ezitare, și mă așez lange Tae.
"S-a întâmplat ceva?"Îmi spune cu o tenta de scârbă în voce deoarece era puțin beat.
"știi Tae, ne plictiseam si mi-am amintit ca trebuia sa mai vina cineva, iubita lui Jimin cred!"
"nu știu, du-te și întreabă-l tu"
"fă-o tu este prietenul tau!"
"Hea, daca mă duc eu sa întreb de prietena lui va părea suspicios și eu am relație."
"nu prea pare relație daca va certați incontinu"
"a ...ți-a spus..."
"da, Tae, mi-a spus, "spun și mă ridic de la masa încă privind-ul in ochi
"Și ai face bine să o rezolvi că pare extrem de tristă."
Am spus iar apoi m-am îndreptat spre locul unde era Jimin.
Foarte aproape pe Jungkook.
Doamne acest băiat prin simplul fapt că tace, mă face să vreau sa aflu multe despre el, probabil mă înșel și este o chestiune de moment, dar n-am de unde știi.
"Buna Jimin!"
Zâmbește. Zâmbesc.
"oh, hei Hea, ce faci? s-a întâmplat ceva, nu te simți confortabil?"
"Vreți sa plecam?, daca da nu o vom face Hea, de-abia am venit și nici macar nu ați vrut sa beți ceva".spune Jimin întrerupându-ma de la ceea ce urma să spun
" wow, mai ușor Michelangelo, am venit doar sa te întreb de ce nu a venit și Karina."
"ah, Karina, ne-am certat puțin înainte și a spus că nu vrea sa vina."
"deci se pare că toți va certați, Tae cu Sarah, iar acum tu cu Karina."
"știi Hea, nomentul in care vei incepe o relație aproximativ serioasă cu cineva, întotdeauna vor exista mici certuri in relație"
"eu mă voi strădui să să aibă parte de cea mai mare atenție pe care o pot acorda cuiva vreodată"
"daca iubești acea persoana încât ai fi in stare sa-ti dai viața sau sa iei viața cuiva, acolo merită atenție maximă, până acolo exista doar mici atenții" spune accentuând partea cu mici atenții
"și tu crezi că pot avea o relație atât de intensă ca și a voastră pentru a fi în stare să iau viața cuiva?"Spun și mă uit lung la Jungkook, care acum ne privea și el
"pai Hea, daca vrei sa ajungi într-un astfel de punct cu Jungkook, atunci îți va fi foarte greu, este o persoană dificila."Spune Jimin apoi se ridică de la masa
CITEȘTI
'Just Friends' [In curs de editare]
Fanfiction𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙅𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 A venit înspre mine și mi-a șoptit suav la ureche sa merg afară la mașină că vine imediat. Nu am mai spus nimic din cauza emoțiilor provocate și am plecat spre ieșirea din club. Am rămas la ușă pentru că nu știam care este...