"îți pot explica, nu s-a întâmplat nimic, absolut nimic! ce a spus mătușa? cum a reacționat?
"stai liniștită Hea, îl cunosc pe Jungkook, a plecat mai devreme, mi-a zis tot ce s-a întâmplat aseară!"
Tot? Ce inseamna tot?
" ți-a spus de..."
"da Hea mi-a spus de club...de când mergi tu la cluburi?"
Expir ușurată de faptul că nu știa de povestea cu urmărirea. Daca Jungkook nu i-a spus înseamnă că este grav și în niciun caz eu nu o voi face.
"a fost o excepție, doar am intrat puțin!"
"ok deci, trebuie să plec la firmă, mama este plecata într-o vacanță cu tata timp de 2 săptămâni, au vrut sa se relaxeze și d-asta am venit aici, să-ți spun, m-au rugat s-o fac, tu ai grija pe aici, și la Jungkook!"
Pleacă fără să mai spună nimic și eu înghit in sec.
Ce a vrut să spună prin asta, adică Jungkook chiar nu pare o persoana rea, exceptând faptul că era sa mor din cauza lui.
Intru in baie și-mi relaxez corpul sub stropii calzi pentru a ma dezmorți.
După ce termin intru in camera și îmi verific telefonul, ca să observ ca am un apel pierdut de la un număr ne-salvat
Trag aer în piept și apelez.
"buna princess"
In momentul in care am auzit acea voce .....acea voce groasă și masculina care îmi dă fiori de fiecare daca când o aud pielea mea s-a umezit mai rău. Puteam recunoaște dintr-o mie cine este...
"Jungkook îmi puteai spune când pleci ști?"
"Nu am vrut sa te trezesc frumoasa adormita, plus că nu am știut ca fratele tău este Josh!"
"pai n-am avut ocazia sa vorbim despre altceva înafara de ceea ce s-a întâmplat aseară."
"ne putem vedea mai pe seară ca sa îți povestesc, adică după toată chestia asta, și faptul că eu te-am băgat în asta, meriți să ști. Ne vedem diseară, vin să te iau, sa porți ceva negru!"
" de ce negru?"
"Ti-am mai spus că suntem amândoi în pericol."
La naiba!
Înghit in sec și îmi dau seama că Jungkook este mult prea relaxat având în vedere că AMÂNDOI suntem în pericol, cauza pericolului nu o știam dar urma să o aflu.
•••
Se făcuse ora 13:30 iar eu nu mai aveam răbdare. Voiam să mă vina seara mai repede pentru a vorbi cu Jungkook și să îmi povestească tot.
Voiam sa ies sa mă plimb, dar faptul că eram în pericol nu îmi permitea, așa că mi-am adus aminte de ceva, mai exact de cineva.
Așa că iau rapid telefonul și contactez persoana
"buna, sper ca nu te deranjez! îmi este extrem de dor de tine!"
"și mie mult, vreau sa te văd."
"ar trebui sa vii in vacanță aici Larisa, așa putem petrece timp împreună!"
"ai mare dreptate, ar trebui sa termin cursurile și să vin direct"
Râdem amândouă știind faptul că glumește
"ști, in scurt timp ne vom vedea!"
In scurt timp?
"te iubesc princess!"
CITEȘTI
'Just Friends' [In curs de editare]
Fanfiction𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙅𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 A venit înspre mine și mi-a șoptit suav la ureche sa merg afară la mașină că vine imediat. Nu am mai spus nimic din cauza emoțiilor provocate și am plecat spre ieșirea din club. Am rămas la ușă pentru că nu știam care este...