Capitolul 14

785 43 0
                                    

Pentru Raluca xdh
Mulțumesc ca ma susții ❤️

Just Friends

"Jungkook intenția mea nu a fost nicio secunda sa ii fac rău, nu credeam ca este asa importanta pentru tine."

"nu mai contează, acum sunt în fata ta, ce vrei?"

"de la tine nimic, de la voi vreau..."

"ce vrei de la noi?"

"haideți ca ne aliam din nou, ne va prinde bine la toți, sigur v-ați mobilizat pentru anumite chestii și nu mai trebuie sa pierdem timp repetându-le, ce spuneți?"

În momentul acela îmi bubuie capul de nervii, trebuia sa ii trag una în fata tatălui meu vitreg dar nu puteam, îmi era mila, silă și scârbă sa îl ating.

"tu chiar ești idiot?, ai rănit fata care nu are nicio vina, ai vrut de atâtea ori sa plătim doar pentru simplu fapt ca am ajuns sa facem treburile mai bine ca tine, și acum gata vrei ne întoarcem la cum eram înainte?"

Ma uit mirat la prietenul meu Tae, care avea în ochii același furie pe care o aveam și eu. A fost un moment ciudat în același timp, Tae a fost mereu persoana care îl asculta cel mai mult și care nu își permitea sa comenteze în fata lui.

"acum sunteți supărați, nervoși și poate frustrați pe mine, ce spuneți sa vorbiți cu ceilalți și sa ne întâlnim undeva?"

Tae s-a apropiat considerabil de el vrând sa îl lovească cel mai probabil, dar l-am orpind punându-mi bratul în fata lui.

"ce drea..."

"acceptam, vorbim cu ei și după te anunțăm."

Tae se uita cu o fata foarte cunfuza la mine, cea ce îmi dădea de înțeles ca vom avea o discuție frumușică între 4 ochii.

"oh Jungkook mulțumesc."

Voia sa se aproprie sa ma cuprindă dar l-am împiedicat.

"prima oara trebuie sa vorbesc cu baza, adică mama, sa nu îndrăznești sa te atingi de mine, și în niciun caz de Hea. Haide Tae."

Perspectiva Autor

Băieții au ieșit din casa tatălui vitreg a lui Chan, apoi au urcat în mașină și au pornit spre spital. Niciunul nu au scos niciun sunet, știau sigur ca trebuie sa mearga sa vorbească cu mama lui Jungkook. Fără ea niciodată nu s-a putut face nimic. Băiatul nu a mai vorbit de ceva timp cu ea, va fi ciudat. În tot acest timp ea a încercat sa comunice cu el, dar băiatul oprind orice sursa de al contacta, de la numărul de telefon, pana la mutarea în alta casa. Decizia pe care mama lui a făcut-o a fost tulburătoare, dar știe ca dacă nu face acest pas, adică sa discute cu ea, nu va merge, trebuie sa încerce.

𝗣𝗲𝗿𝘀𝗽𝗲𝗰𝘁𝗶𝘃𝗮 𝗛𝗲𝗮

Shara deja a adormit iar baiatii încă nu s-au întors. Tot ce sper este ca Jungkook sa nu fi făcut vreo prostie.

Pierduta în gânduri nu mi-am dat seama când în camera unde ne aflam a întrat o fata, se uita la mine cu o expresie trista, nu am văzut-o în viata mea, s-a apropiat de mine și atinci....






•••

Cine credeți ca este acea fata?
Aici ia sfârșit acest capitol, cam scurt, nu am avut foarte multa inspirație, nu voi face din nou promisiuni ca voi posta pe data de... Sau ca voi posta zilnic. Voi posta când voi putea și voi avea timp, sper ca va fi rapid și ca nu va voi face sa așteptați.
Scuzați greșelile gramaticale existente! ❤️
I purple you! 💜

'Just Friends'  [In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum