capitolul 7

1.2K 47 5
                                    

Bărbatul misterios iese iar apoi ne dam seama ca era Tae. Răsuflu ușurată și aștept sa vina langa noi, dar vad ca nu se așează și vad ca îl ridica pe Jungkook.

"frate ești nebun... Ce te-a apucat?"

"Jungkook, am spus sa nu te apropii de ea, ce este în capul tău? ți se pare ca este în cea mai buna stare sau ca este persoana potrivita pentru a trece peste rănile pe care o sa ii le provoci?"

"Frate ia mana și asculta - mă!"

Simt o tensiune între ei și ma simt total pe dinafara.

"ce sa spui Jungkook, ce?"

Jungkook ii împinge mâinile și îl ia în brate.

"frate ascultă-mă doar, nu o mai lua înainte. "

ies din îmbrățișare iar eu tot ce puteam face este să-i privesc.

"i-am spus Tae gata, i-am spus!"

"ce i-ai spus?"

spune Tae vizibil agitat

"despre noi, i-am spus cu ce ne ocupam noi.."

"JK tu ești sănătos, tu știi ce ai făcut, ai băgat-o in pericol! ce ai făcut?"

"dacă nu ii spuneam nu o puteam proteja, știau deja cine este și ar fi încercat mai multe, asa o putem tine lângă noi, lângă tine prietenul ei, care o poate apară, lângă mine.."

Spune și ma privește lung dar patrunzator.

"de ce a fost pericol?"

"când m-ai pus sa o duc acasă de la club, în seara aia, am vorbit, ea fiind o persoana complicata ne-am și certat puțin, am dat cu pumnul în volan și din greșeală am dezactivat radarul si a pornit GPS-ul, și în 5 minute a venit Han. A trebuit sa mergem la Liza în cabana aia veche sa ne ascundem, nu este proasta, vede ce se întâmplă pe lângă ea, m-a întrebat, nu am vrut sa ii spun din prima, nici din a doua, dar i-am spus, Tae trebuia altfel era și mai mult in pericol!"

Spune Jungkook și îl ia pe Tae de guler și îl ridica.

"am înțeles frate, deci d-asta v-ați întâlnit, ca să ii spui, de fapt tu nu ești îndrăgostit de ea nu? "

"nu Tae, nu sunt îndrăgostit de Hea! trebuia sa ii spun."

Când am auzit asta, mi-a picat fața. Cum putea spune asta? nu stai, cum putea sa îmi spună mie tot ce mi-a spus, de ce minte și glumește asa cu niște sentimente?

Perspectiva Jungkook

Am spus ca nu sunt îndrăgostit de Hea pentru a nu ii da de bănuit lui Tae, nu am vrut sa afle ceva mai mult. Eu și ea nu suntem împreună, dar nu poate nega niciunul ca acolo este ceva, ceva prea mare care a ars prea mult în 2 zile. vreau sa clarificam noi tot, apoi sa incepem ceva, și sper ca nu o voi răni, Tae va înțelege la un moment dat.

Perspectiva Hea

"Tae du-mă acasă."

"te pot duce eu Hea."spune și se apropie de mine

"Jungkook, am spus Tae."

"Hea cred ca trebuie sa refuz de data asta, nu te pot duce, am putina treaba, ști mâine este ziua lui Shara și na.."

"bine.."

"mâine la 8 sunteți la mine acasă, acolo va avea loc petrecerea."

"bine frate, ne auzim."

"la Jk, pa Hea!"

"pa."

În mașină

Trecuse deja 10 minute de când am plecat iar niciunul nu a spus nimic, pana când sparge el liniștea.

"Hea, îmi poți explica ce ai?"

"nu am nimic, fii atent la drum.."

"vorbești serios, nu ai spus nimic de când am plecat."

"Jungkook nu am nimic."

"deci ma eviți din nou, pff, și cică ți la mine..."

Atunci m-am enervat și am pufnit nervoasa

"ce ai spus?, sa țin la tine?, Jungkook îți reamintesc ca ai spus ca toată faza cu îndrăgosteala a fost doar o poveste pentru a-mi spune adevărul, nu pot sa cred cât tupeu, ma crezi vreo ușuratica? crezi ca eu sunt persoana caruia ii pica balele și tu persoana care trece peste toate ca prin haine?"

Nici nu mi-am dat seama ca am început sa plâng, iar el doar tăcea, înghițea în sec și se uita la drum.

"Uite ce este vreau doar sa oprești mașina, acum"

Oprește mașina și se uita la mine, voia sa spună ceva dar îl întrerup

"uite ce este, nu  vreau sa aud nimic, și mai ales nu vreau sa plâng pentru o persoana care doar a profitat, vreau doar sa încerci sa ma eviți de acum încolo, de protejat o poate face Tae singur, nu vreau sa fim împreună, nici prieteni, nici măcar cunoștințe, vreau doar sa uiți ca noi ne-am întâlnit vreodată și sa uiți numele Hea, noi nu exista, scoate-l din vocabularul tau în momentul când vorbesti cu mine, eu acum voi ajunge acasă pe jos, nu nu voi păți nimic, dacă îndrăznești cumva sa vii după mine sau la mine acasă, îl chem pe Josh.
Pa Jungkook...

Asta a fost spus, apoi ies din mașină fără să-l las sa spună ceva, părea foarte surprins și foarte panicat de toate cuvintele mari pe care le foloseam.
Merg iar lacrimile încep sa curgă, nu picături mici, ci șiroaie imense cu care ai fi putut umple o piscina.
A ieșit din mașină, a privi cum ma îndepărtez, l-am privit lung iar apoi am mers.

•••

Eram aproape de casa, eram în capătul străzi, dar simt cum îmi este pus ceva la gura, încerc sa tip iar apoi vad negru....











Mulțumesc pentru tot sprijinul.
Scuzați greșelile gramaticale existente! ❤️
I purple you! 💜

'Just Friends'  [In curs de editare]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum