Just Friends
•••Am întrat pe ușa principala, nu trebuia, trebuia sa intram prin spate dar din cauza nervilor nu am mai gândit nici eu nici Tae.
Ne-am îndreptat val-vartej spre scări iar apoi spre camera pedofilului.
Altfel nu îl pot numi, are deja 40 de ani, este trecut, ce poate vrea el de la prințesa mea, ma rog știu foarte bine de ce a luat-o.Perspectiva Hea
Statem și ma uitam pe pereți, nu știam ce sa fac, ma plictiseam grav, am decis sa ii dau mesaj Larisei, nu am mai vorbit de ceva timp cu ea, și îmi lipsește, voi vorbi cu ea iar apoi îmi voi suna fata, Shara.
Conversație telefonica
"Ce faci?"
"oh, Hea, fato ce faci, nu am mai auzit nimic de tine, gata ieși cu Jungkook și gata, uiți de oameni?"
"da asa e... Stai ce?, De unde ști de Jungkook, nu îmi amintesc sa îți fi spus ceva."
"fato tu vorbești serios?, ești iubita la unul dintre cei mai mari antreprenori, Jungkook moștenește firma tatălui sau."
"ce? Spun, aproape inecadu-ma cu propria saliva."
"wow, sunteți împreună și nici măcar nu știai?"
"ba da, știam, doamne cum sa nu știu, totuși suntem într-o relație serioasa, doar ca nu știam de unde ai aflat asa repede." Spun văzând ca vorbește cu un ton superior cu mine.
"Hea mai vorbim fato, trebuie sa închid, pa."
"pa."
𝐶𝑒 𝑡𝑜𝑐𝑚𝑎𝑖 𝑚𝑖-𝑎𝑢 𝑎𝑢𝑧𝑖𝑡 𝑢𝑟𝑒𝑐ℎ𝑖𝑖𝑙𝑒. J𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑟𝑒 𝑜 𝑓𝑖𝑟𝑚𝑎, 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑡𝑒𝑜𝑟𝑒𝑡𝑖𝑐 𝑚𝑎𝑓𝑖𝑜𝑡 𝑠𝑖 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑖𝑢𝑏𝑖𝑡𝑢𝑙 𝑚𝑒𝑢, 𝑛𝑢 𝑐𝑟𝑒𝑑. 𝐷𝑒 𝑐𝑒 𝑑𝑜𝑎𝑚𝑛𝑒 𝑛𝑢 𝑚𝑖-𝑎 𝑠𝑝𝑢𝑠. 𝑃𝑟𝑜𝑏𝑎𝑏𝑖𝑙 𝑣𝑜𝑖𝑎 𝑠𝑎 𝑛𝑢 𝑓𝑖𝑢 𝑖𝑛 𝑝𝑒𝑟𝑖𝑐𝑜𝑙 𝑠𝑖 𝑚𝑎𝑖 𝑚𝑎𝑟𝑒.
Am căzut pe gânduri iar apoi ușa se deschide, pe ea nu intrând nimeni altcineva decât iubita mea prietena cu o grămadă de plase de cumpărături unde nu se afla altceva decât mâncare, cu husa laptopului cu el în el desigur.
A alergat spre patul pe care ma aflam și a sărit pe mine."Tu nu ai idee proasto cât de dor mi-a fost de tine. Sa nu ma suni, sa nu îmi dai un mesaj sa îmi spui ca ești bine......, SPUNE CEVA."
"Shara, ma strivești, și ma doare abdomenul. "
"scuze." Spune dându-se jos de pe mine, și începem sa radem amândouă.
"Deci spune-mi, cum merge cu Jungkook?" Spune așezându-se lângă mine, eu făcându-i loc în patul pe care ma aflam
"Cum sa meargă."
"ști ce vreau sa zic."
"da știu."
"spune-o, vreau sa o aud." Spune și începe sa ranjeasca pervers
"Suntem împreună!" Spun eu și încep sa sar și sa țip, ea făcând la fel.
"nu cred!"
După o partida de sărit și țipat ne-am așezat din nou.
"bine bine, haide sa inceteam, ca să nu ne de-a afara din spital." Spune și incepe sa rada.
"ai dreaptate, haide sa ne uitam la un film ceva."
Perspectiva Jungkook
Ne-am dus spre camera lui, am întrat și l-am văzut stand în pat.
"mai băieți, de când nu v-am mai văzut."
Perspectiva Tae
Chan se ridica din pat și se apropie de noi, ma uit la Jungkook și vad ca deja s-a enervat.
"frate stai calm, mai ușor."
"vreau sa știu de ce te-ai atins de ea, ce ti-a făcut ea, de ce ai atins-o nenoroctiule?" Spune Jungkook și se apropie de el."ușor Jungkook."
"ce?, s-a plans razgaiata?, crezi ca vreau ceva de la ea, totul a fost pentru a va avea aici, din nou, și am reușit, dar dacă nu fugea cine știe." Spune și rânjește pervers
În următoarea secunda îl vad pe Jungkook peste el.
"vreau sa îți fie foarte clar, dacă încerci sa ii mai faci ceva, te omor cu mâinile goale."
"eu nu as fi atât de sigur."
Spune Chan iar apoi în camera apar foștii noștri prieteni, cei care nu s-au dat de partea noastră și au rămas cu el.
"ce vrei sa faci."
°°°
𝙎𝙘𝙪𝙯𝙖𝙩𝙞 𝙜𝙧𝙚𝙨𝙚𝙡𝙞𝙡𝙚 𝙜𝙧𝙖𝙢𝙖𝙩𝙞𝙘𝙖𝙡𝙚 𝙚𝙭𝙞𝙨𝙩𝙚𝙣𝙩𝙚!❤️
𝙄 𝙥𝙪𝙧𝙥𝙡𝙚 𝙮𝙤𝙪!💜
CITEȘTI
'Just Friends' [In curs de editare]
Fanfiction𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙅𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 A venit înspre mine și mi-a șoptit suav la ureche sa merg afară la mașină că vine imediat. Nu am mai spus nimic din cauza emoțiilor provocate și am plecat spre ieșirea din club. Am rămas la ușă pentru că nu știam care este...