"Sky နင္သူနဲ႔သိလို႔လား, ဘာေတြေျပာေနတာလဲ"
"မသိပါဘူး ဒီတိုင္း အမရည္းစားေဟာင္းကဘယ္လိုလဲသိခ်င္လို႔စကားသြားေျပာၾကည့္တာ"
"ဟမ္..."
"စကားေျပာၾကည့္သေလာက္ေတာ့ ထင္ထားသေလာက္ေတာ္ေနတတ္ေနတဲ့ ပံုလဲမဟုတ္ပါဘူး."
"သြားမပတ္သတ္နဲ႔ အဲ့အေကာင္နဲ႔ ေသာက္က်င့္ကေကာင္းတာမဟုတ္ဘူး"
ပြစိပြစိနဲ႔ မနားတမ္းေျပာေနတဲ့ Moon ကိုၾကည့္မိတယ္
ဒီအမကတကယ္ကို ခ်စ္စရာေကာင္းတာ ခပ္တံုးတံုးနဲ႔.
"အမ စားၿပီးရင္ဘာလုပ္ဖို႔အစီအစဥ္ရွိလဲ မမီတို႔က အရက္နာက်ေနၾကလို႔ တေနကုန္အိပ္မဲ့ပံုရွိတယ္"
"Sky ဘာလုပ္ခ်င္လို႔လဲ"
"Shopping သြားခ်င္တယ္ လိုက္ခဲ့ေပးမလား"
"သြားမယ္ေလ ငါလဲအားေနတာ"
"ဟုတ္အမ"
"ခဏ နင္ငါ့ကိုအမ အမ နဲ႔ မမဆိုလဲမမ ေပါ့ဘယ့္ႏွယ့္ ၿပီးေတာ့ အရင္ကဆို မြန္းမြန္း လို႔ေခၚေနၾကပဲကို မြန္းမြန္းလို႔ပဲေခၚ"
"အဲ့တာကေလးတုန္းကမို႔လို႔ေခၚတာေလ"
"အခုေရာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္မ်ားႀကီးေနလို႔လဲ ကေလးပဲဟာ မြန္းမြန္းလို႔ပဲေခၚ ဟဲဟဲ"
သူ႔ေမးေစ့ေလးေအာက္ေလးကို လက္ေလးနဲ႔အသာ စရင္း "လုပ္ပါ Sky အဲ့လိုေခၚရင္အရမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာ"
ဘန္းးး
"ကြ်န္ေတာ္ ကေလးမဟုတ္ဘူး ကေလးလိုလာဆက္ဆံမေနနဲ႔"
႐ုတ္တရက္ Moon တစ္ေယာက္လန္႔သြားတယ္.
ဘာလဲငါ့ကိုစိတ္ဆိုးသြားတာလား.. ေရာ္ကေလးလို႔ေျပာေတာ့လဲမႀကိဳက္ဘူး ခုၾကေတာ့ကေလးလိုပဲ စိတ္ေကာက္သြားၿပီ. ဟားဟား ဒီေကာင္ေလးတကယ္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္.
.-------------------------........----------------------
သူတို႔ ဝိုင္းကိုၾကည့္ၿပီး မင္းခန္႔ကိုတစ္ေယာက္တကယ္ကို ေနမထိထိုင္မသာျဖစ္ေနခဲ့တယ္.
ဘာကလဲ.. ဘာကမွားေနတာလဲ.
ငါအခုလိုလုပ္လိုက္တာ အဲ့ေခြးေကာင္ေလးအတြက္ေကာင္းသြားတာလား မျဖစ္ရဘူး. ဟင့္အင္း မဟုတ္ဘူး Moon ကအဲ့ေလာက္လြယ္လြယ္နဲ႔ စိတ္ယိုင္တတ္တဲ့သူမဟုတ္ဘူး. ၿပီးေတာ့တခါက သူေျပာဖူးတယ္ ဟုတ္တယ္ သူအဲ့ေခြးေကာင္ေလးကိုခ်စ္လာမွာမဟုတ္ဘူး သူ႔ေမာင္ေလးလိုသေဘာထားတာမို႔လို႔.
ေကာင္းကင္ယံ* ငါ့လို နာက်င္ရတဲ့ခံစားခ်က္ ကိုယ္ခ်စ္တဲ့သူကကိုယ့္ကိုအသိအမွတ္မျပဳတဲ့ ခံစားခ်က္ကို မင္းနားလည္မွာမဟုတ္ဘူး. အဲ့တာေၾကာင့္ ကိုယ္တိုင္ခံစားၾကည့္ပါ.ငါျဖည့္စည္းေပးမွာမို႔. အျပစ္တင္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဒီလိုအက်ိဳးဆက္ေတြျဖစ္လာေစတဲ့ မင္းမိဘေတြကိုသာ အျပစ္တင္လိုက္ေတာ့.ၿပီးေတာ့အရာအားလံုးပံုမွန္ျပန္ျဖစ္သြားတဲ့အခ်ိန္ အ႐ုပ္ကေလးကငါ့လက္ထဲျပန္ေရာက္လာမွာမို႔ မင္းေစာင့္ၾကည့္ေနလိုက္ပါ.
"ကို စားၿပီးရင္ ဘယ္သြားၾကမလဲ"
"ဒီေန႔ေတာ့ ေနျခည္နဲ႔ပဲ သြားလိုက္ပါလား ကိုနားခ်င္ေနလို႔"
"ဘာလို႔လဲ ေနလို႔မေကာင္းဘူးလား, အဲ့တာဆိုလဲေနာက္ေန႔မွသြားမယ္ေလ"
"ကို တစ္ေယာက္ထဲပဲေနခ်င္တယ္"
Lynn စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားတယ္ ဆိုတာထက္ဝမ္းနည္းမိတယ္. ဘယ္တတ္ႏိုင္မွာလဲ မလိုက္ခ်င္ဘူးဆိုမွေတာ့.
"အာ့တာဆိုလဲ သြားေတာ့မယ္ တစ္ခုခုဆိုဖုန္းဆက္လိုက္ေနာ္"
"အင္းပါ"
"ေနျခည္.. သြားရေအာင္"
------------------------..........-------------------
" Sky ဘာဝယ္ခ်င္တာလဲ ဘန္ေကာက္တစ္ခြင္ၿပဲၿပဲစင္ေအာင္ ဒီကမမသိတယ္ ဘာဝယ္ခ်င္လဲသာေျပာလိုက္ ရေစရမယ္"
"Manga Book"
"အမ္ "
"ကြ်န္ေတာ္ ဆိုင္ေနရာရွာထားၿပီးသား လိုက္ပို႔ယံုပဲ"
"ေျပာေတာ့သိတယ္နဲ႔ ဟားဟား"
Moon တစ္ေယာက္႐ုတ္တရက္ ေငးေငးေလးျဖစ္သြားတယ္. ဒီေကာင္ေလးက ရီလိုက္ရင္တကယ္ကို ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာပဲ. ေနာက္ဆိုအျပင္မွာ မရီနဲ႔လို႔ေျပာထားရမယ္. Moon တစ္ေယာက္မရည္ရြယ္ပါပဲနဲ႔ ဓာတ္ပံုခိုး႐ိုက္မိသြားတယ္. ဘာလို႔လဲမသိေပမဲ့ဒီတိုင္း ႐ိုက္ထားခ်င္လို႔.သူ႔ကိုယ္သူလဲနားမလည္ေပမဲ့လို႔ေပါ့.
""ႏွာဘူးမ""
""တိတ္တိတ္ေနစမ္းပါ Dave ရာ.. ဒါကအလွတရားကိုခံစားတတ္တာ""
"ဘာေတေၾကာင္ၾကည့္ေနတာလဲ ကြ်န္ေတာ့္ဖုန္းႀကီးလဲေပါက္သြားဦးမယ္"
"အာ.. စဥ္းစားေနတာ ဘယ္ကိုအရင္သြားရမလဲလို႔"
"Iconsiam ကေဝးတယ္, Siam paragon ကဆိုင္က Manga သီးသန္႔ေရာင္းတာမဟုတ္ဘူး ဒီတိုင္းစာအုပ္ဆိုင္, အင္း ဒီဆိုင္က ခ်င္းမိုင္မွာရွိတာေလဟာ"
"ေနေတာ့ နင္ရွာထားတာေတြက ငါ့ရဲ႕ ရတနာသိုက္ေလးေတေလာက္မေကာင္းဘူး ငါ့ေနာက္သာလိုက္ခဲ့"
ေျပာလဲေျပာ ေရွ႕ကေကာ့ေတာ့ေကာ့ေတာ့နဲ႔ထြက္သြားတဲ့ သူ႔ကိုၾကည့္ၿပီး Sky တကယ္ေျပာစရာစကားေပ်ာက္သြားတယ္. တကယ္ကိုကေလးလိုပဲ.ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္.
"အမ"
"မမ ပါဆိုဟာ"
"မ..မမ"
"အြန္းေျပာ Skyေလး"
"အားဟုတ္သား Sky နင္ Manga ကို Eng Ver လ္ိုခ်င္တာလား အဲ့တာကရွာရတာေတာ့နဲနဲခက္တယ္ဟ ဒီမွာက Thai Ver နဲ႔ Japanese Ver ကပိုဝယ္ရလြယ္တယ္"
"ရတယ္ ကြ်န္ေတာ္ဖတ္မွာ မဟုတ္ဘူး သူငယ္ခ်င္းကိုေမြးေန႔လက္ေဆာင္ေပးဖို႔"
"အ္ိုေကေလ"
"ဒါနဲ႔ အမကဒါေတလဲ ဖတ္တာပဲလား"
"အြန္းး ဒါေပမဲ့စာအုပ္ေတာ့ဝယ္မဖတ္ျဖစ္ဘူး အရမ္းႀကိဳက္တာေတြေလာက္ပဲစာအုပ္မွာတာ က်န္တာက Online ကပဲဖတ္တာ"
"ဒါဆို ဒီဆိုင္ေတဘယ္လိုလုပ္သိေနတာလဲ"
"ႀကိဳက္တာကိုးဟ ဟီးး အဲ့လိုစာအုပ္ဆိုင္ေတသြားရတာႀကိဳက္တာ"
ဒီအမကအရင္အတိုင္းပဲ ဘာမွမေျပာင္းလဲသြားဘူး.
"ေရာက္ၿပီ "
"စာအုပ္အငွားဆိုင္လား"
"အင္း.. ဒီမွာဝယ္လို႔လဲရတယ္ လိုခ်င္တဲ့စာအုပ္ေတဆိုလဲမွာေပးတယ္"
"ဒါငါ့ရဲ႕ Paradise ပဲဘယ္သူမွမသိဘူးေနာ္ နင္ပဲသိတာ"
"Sawadii Kha P'Pi "
"wadii N'moon, Long time no see ေနာ္"
"ဟုတ္တယ္ ညီမ မအားလို႔ ဟီးး ဒါနဲ႔ P' ဟိုတခါမွာထားတာေတြရၿပီလား"
"ရၿပီ ရၿပီ မပို႔နဲ႔လာမွာဆိုလို႔ေစာင့္ေနတာ"
"ေခၚပြန္မခ P' "
"စာအုပ္ၾကည့္ မွာမလား သြားသြားေအးေဆးၾကည့္ ခဏေနရင္အေအးလာခ်ေပးမယ္"
"Thank You မြ"
" လာ Sky"
"အမက အဲ့အကိုက ျမန္မာလား ဒီမွာအလုပ္လုပ္တာလား အမနဲ႔ဘယ္လိုလုပ္သိတာလဲ"
"အမေလး ေမးခြန္းေတမ်ားလိုက္တာ"
"ေျဖပါ"
"မဟုတ္ဘူး ထိုင္းပဲ. သူ႔ေက်ာင္းမွာ ျမန္မာစာေမဂ်ာယူထားလို႔ျမန္မာလိုေျပာတတ္တာ, ဒါကသူ႔ဆိုင္ ဒီတိုင္အရမ္းကိုဝါသနာပါလို႔ဖြင့္ထားတာ, ငါနဲ႔ဘယ္လိုသိတာလဲဆိုေတာ့ အဲ့လိုပဲ online ကေနစာအုပ္မွာရင္းနဲ႔သိသြားတာ ေနာက္ေတာ့ သူဆိုင္ဖြင့္လိုက္ေတာ့ ဒီေရာက္တိုင္း ဒီကိုလာျဖစ္သြားရင္း အဲ့တာနဲ႔ပဲ ခင္သြားတာ"
"အဲ့တာဆို အမဘဲေရာသိလား ဒီဆိုင္ကို"
"ကြ်တ္... သိစရာလား သူကငါဒါေတြဖတ္တာမႀကိဳက္ဘူး ကေလးဆန္တယ္ဆိုၿပီး ဖတ္ရင္အၿမဲေျပာေနတာကို သူ႔ကိုဒီေခၚလာစရာလား"
"အြန္းေလ အမက ကေလးပဲ"
"ဘာကေလးလဲ ငါ႐ုပ္ေလးက Baby face ေလးျဖစ္ေနတာနဲ႔ပဲ ငါ့ကို ကေလးကေလးနဲ႔ ငါကေလးမဟုတ္ဘူးဟဲ့"
ေသြးအန္သြားေသာDave.
"Sky အဲ့တစ္ေယာက္အေၾကာင္း စကားထဲထည့္မေျပာပါနဲ႔လား"
"အမကမေမ့ႏိုင္ေသးဘူးလား"
"ဟဲ့ေလာေလာလတ္လတ္အသဲကြဲထားတာေလဟာ"
"တြဲလာတာ ႏွစ္ေတြမွမနည္းတာ သံေယာဇဥ္ရွိတာေပါ့ဟ"
႐ုတ္တရက္ စာအုပ္စင္ႏွစ္ခုၾကားထဲဆြဲေခၚသြားခံလိုက္ရတဲ့ Moon တစ္ေယာက္ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ျဖစ္ေနတုန္း
" မ ကြ်န္ေတာ့္ကိုၾကည့္"
Sky ရဲ႕အၾကည့္ေအာက္မွာ အၿငိဳ႕ခံလိုက္ရသလိုပဲ.
"အင္း..."
"ကြ်န္ေတာ့္ကိုပဲ ၾကည့္ေနပါ ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္ထဲပဲ"
ေႏြးသြားတဲ့နဖူးေလးတစ္ေနရာ...
တဒိတ္ဒိတ္ခုန္ေနတဲ့ ရင္ခုန္သံ...
မွိတ္ထားတဲ့မ်က္လံုးေတြ...
Moon နင္႐ူးမ်ားေနၿပီလား ဘာလို႔မ်က္လံုးေတြကမွတ္ေနရတာတုန္း.
"မ... "
နား နားေလးကပ္ၿပီးေခၚလိုက္တဲ့အသံကတကယ္ကိုရင္ဘတ္ႀကီးကို ဘရမ္းဘဒါျဖစ္ေစတယ္.
"ေနာက္က်ရင္ ကြ်န္ေတာ္ မရဲ႕ေရွ႕မွာရွိေနမွာမို႔ ကြ်န္႔ေတာ့္ကိုပဲ ၾကည့္ပါဟုတ္ၿပီလား"
"Sky..."
"အင္းေျပာ"
Moon ေဒါသတို႔ထိန္းမရေတာ့ေပ.ေသာက္ကေလးက လူႀကီးကိုရင္ခုန္ေအာင္လာလုပ္ေနတယ္.
"ေသာက္ကေလး... လူႀကီးကိုရာရာစစ ဘာလုပ္တာလဲ နင္ေသခ်င္လို႔လားဟမ္"
"ဘာကေလးလဲ ကေလးမဟုတ္ေတာ့ဘူးဆိုကာမွ"
"ေတာ္တိတ္.. ေနာက္ဆို webtoon ဖတ္တာေတြ႕ေလ်ာ့ ဇာတ္ကားၾကည့္တာေတြေလ်ာ့ သြား ေရြးစရာရွိတာေရြး ျမန္ျမန္ေရြး "
ဟူးး တကယ္ပါပဲ ေဒါသထြက္ၿပီး ရင္ေတြခုန္လြန္းလို႔ ရင္ဘတ္ႀကီးေပါကထြက္သြားေတာ့မယ္ထင္ေနတာ.
ဟုတ္တယ္ ေဒါသထြက္လို႔ ႏွလံုးခုန္ေတြျမန္ေနတာ ဟုတ္တယ္.
YOU ARE READING
Lock Me In Your Heart (Z+U)
Teen Fictionဒီ Fic လေးက rebirth ကနေမှ System ကိုကူးသွားတဲ့ Fic လေးပါ. အရမ်းကိုချစ်တတ်တဲ့ကောင်လေးအကြောင်းပေါ့😉. အခုမှစရေးတာဆိုတော့အရေးအသားကတော့ လေ့လာသင်ယူနေတုန်းပါ😁. အာ့တာကြောင့်ဖတ်ပြီးတော့ အများကြီး ဝေဖန်ပေးကြပါဦးနော် 😁. Thank You na~🌻 Cover by Lushi Just...