"ေျမာက္ပိုင္းနန္းေတာ္ရွင္ အေနာက္ဘက္ဥယ်ာဥ္ေတာ္ထဲမွာ ေနထိုင္ဖို႔စီစဥ္ေပးထားပါတယ္ ႂကြပါ"
"ဘာလို႔အိမ္ေတာ္ထဲမဟုတ္တာလဲ"
"ဟို.. သ သခင္ေလးေရာက္ေနလို႔ပါ"
"ဟင္း.. ရၿပီ ငါ့ဘာသာပဲသြားလိုက္မယ္"
သူသည္ဒီအိမ္ေတာ္ႀကီးႏွင့္မစိမ္းပါ. အ႐ွဳပ္ထုပ္တပည့္ကေလးေရာက္ေနတယ္ဆိုေတာ့ ေသခ်ာေပါက္ ဟိုေကာင္ေလးကိစၥပဲေနမွာ. ဥယ်ာဥ္ထဲဝင္ဝင္ခ်င္း ရလိုက္ရတဲ့ အနံ႕ေၾကာင့္ အႀကီးအကဲမ်က္ခံုးတြန္႔သြားတယ္. ဒါ.. ဒီေကာင္ေလးေတာ့ ဟြန္႔. ႏွလံုးေႂကြရနံ႕အေမႊးနံသာတိုင္ကိုေတာင္ဒင္းကထြန္းထားတာပဲ. အဲ့တာေလာက္နဲ႔ ငါ့ကိုစိတ္ယိမ္းယိုင္ေအာင္လုပ္ႏိုင္မယ္ထင္ေနတာလား. ႏွလံုးေႂကြရနံ႔ နံ႕သာတိုင္ဆိုတာ တကယ္ေတာ့စိတ္ႂကြေဆးတစ္မိ်ဳးပါပဲ.သူ႔အနံ႕ကမေကာင္းတဲ့အေတြးေတြကို ထႂကြေစတယ္. အဲ့တာနဲ႔အႀကီးအကဲလည္း တံခါးဖြင့္ၿပီးဝင္လာခဲ့တယ္. ထင္တဲ့အတိုင္းပါပဲ တပည့္ေက်ာ္ေလးက အျပတ္အသတ္ကို ျမဴစြမ္ေတြတိုက္ေနတာ. ကေလးကြက္ေတြနဲ႔.
"လုပ္မေနနဲ႔ အဲ့အနံ႕ေလာက္နဲ႔တင္ ငါကမင္းကိုစိတ္ပါလာမယ္ထင္ေနတာလား ေနေစရာ"
"ဟာ... မထင္ရဲပါဘူး အႀကီးအကဲရာ. ကြ်န္ေတာ္အခုကလည္း ကြ်န္ေတာ့္အခန္းထဲမွာမို႔လို႔ ေနတတ္သလိုေနေနတာပါ"
"အာ့တာဆိုလည္း မင္းရဲ႕ဟိုေပၚဒီေပၚေတြကို လံုေအာင္ဖံုးလိုက္ လူျမင္မေကာင္းဘူး"
"ဒါကြ်န္ေတာ့္ ကိုယ္ပိုင္အခန္းပါ အႀကီးအကဲ ကြ်န္ေတယ္ေနခ်င္သလိုေနလို႔ရတယ္"
ဝုန္း ဆိုၿပီး ထြက္သြားတဲ့ အႀကီးအကဲေၾကာင့္ Dave စိတ္ထဲက်ိတ္ရီလိုက္တယ္. ဟိုအဖိုးႀကီးေခၚမထားရဲပါဘူး ခဏေနျပန္ေရာက္လာလိမ့္မယ္. ေတြးလို႔မွမဆံုးေသးဘူး ျပန္ေရာက္လာတဲ့သူ႔ေၾကာင့္
"အႀကီးအကဲ ဘာမ်ားအလိုရွိလို႔ပါလဲ"
"ငါဒီမွာေနမွာ အဲ့ေတာ့မင္းဆင္ဆင္ျခင္ျခင္ျပဳမူပါ"
အျပင္မွာတည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ေနမဲ့ စိတ္ထဲမွာေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးေဒါသထြက္ေနရတယ္.
"မင္းက ဘာကိစၥဒီေရာက္ေနတာလဲ မင္းဝိဉာဥ္ေလးနားမေနဘူးလား"
"ကြ်န္ေတာ့္မွာ ေမးစရာေလးရွိလို႔ေရာက္လာတာပါ"
"ဟိုေကာင္ေလးကိစၥဆို ရင္ေတာ့ ေမ့ထားလိုက္ အဲ့တာေျဖရွင္းဖို႔အခ်ိန္မက်ေသးဘူး"
"ေကာင္မေလးအေၾကာင္းပါ"
"သူရဲ႕ျပန္လည္ေမြးဖြားခ်င္းက ေကာင္ေလးရဲ႕ဆုေတာင္းေၾကာင့္ပဲျဖစ္တည္လာတာ အဲ့တာေၾကာင့္ အရာအားလံုးက လူသားေကာင္ေလးဆီကေန စတင္ၿပီး အဲ့လူသားေကာင္ေလးဆီမွာပဲျပန္အဆံုးသတ္လိမ့္မယ္"
"အဲ့ေကာင္ေလးက အႀကီးအကဲေပ်ာက္သြားတဲ့ ဝိဉာဥ္ေလးလား"
"အဟမ္း.. အဲ့တာမင္းနဲ႔မဆိုင္ပါဘူး. ကိုယ့္ဝိဉာဥ္ေလးကို ကိုယ္ပဲစိတ္ပူေနပါ"
တေျဖးေျဖး အနားေရာက္လာၿပီး ရွည္လ်ားတဲ့ေငြေရာင္ဆံပင္ေလးေတြကို ညင္သာစြာကိုင္တြယ္ရင္း ခိုးၿပီးနမ္း႐ွိဳက္လိုက္တယ္.
"ဘာလို႔လဲ.. အႀကီးအကဲေျပာေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္က အႀကီးအကဲရဲ႕အရာအားလံုးဆို"
ဆံပင္ေလးကေနတဆင့္ ျဖဴေဖြးၿပီး ေငြေရာင္လဲ့ေနတဲ့လည္တိုင္ေလးကိုနမ္း႐ွိဳက္ရင္း ရင္ခြင္ထဲကိုဆြဲသြင္းလိုက္တယ္.
"ႏိုင္း ကြ်န္ေတာ့္ကို စိတ္ဆိုးေနတုန္းပဲလား"
"..."
"စိတ္မဆိုးပါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ အေလာင္းအစားရွံုးသြားလို႔ သြားရတယ္ဆိုေပမဲ့ ႏိုင္းအခ်ိန္မွီေရာက္လာခဲ့တာပဲမလား"
"ငါသာမလာရင္ မင္အခုခ်ိန္ထိအဲ့ကမ႓ာထဲကထြက္ႏိုင္မွာ မို႔လို႔လား"
"ကြ်န္ေတာ္ႏိုင္းလာမယ္ဆိုတာေသခ်ာေနခဲ့တာကို အဲ့တာေၾကာင့္ ဟိုလူညစ္အေရွ႕နန္းေတာ္ရွင္နဲ႔ေလာင္းရဲတာေပါ့"
"ႏိုင္း ေသခ်ာေပါက္ကြ်န္ေတာ္ဆီလာမွာပါလို႔"
"ဟြန္႔"
မိနစ္အနည္းငယ္ၾကာၿပီးေနာက္မွာေတာ့ ေတာင္ပိုင္းနန္းေတာ္ရွင္အဖိုးႀကီးခန္႔မွန္းတဲ့အတိုင္းပဲ အသံေပါင္းစံုထြက္လို႔သာလာပါေတာ့တယ္.
ESTÁS LEYENDO
Lock Me In Your Heart (Z+U)
Novela Juvenilဒီ Fic လေးက rebirth ကနေမှ System ကိုကူးသွားတဲ့ Fic လေးပါ. အရမ်းကိုချစ်တတ်တဲ့ကောင်လေးအကြောင်းပေါ့😉. အခုမှစရေးတာဆိုတော့အရေးအသားကတော့ လေ့လာသင်ယူနေတုန်းပါ😁. အာ့တာကြောင့်ဖတ်ပြီးတော့ အများကြီး ဝေဖန်ပေးကြပါဦးနော် 😁. Thank You na~🌻 Cover by Lushi Just...