ဘာလိုလိုနဲ႔ ျပႆနာေတြျဖစ္ခဲ့တာ လဝက္ေတာင္ရွိေနခဲ့ၿပီ Moon လည္းရန္ကုန္ျပန္ေရာက္ၿပီးထဲက ဘယ္သူနဲ႔မွမေတြ႕ျဖစ္ေတာ့ဘူး. အခန္းထဲမွာပဲ တစ္ေယာက္ထဲေနျဖစ္တယ္. အဲ့လိုေျပာလို႔ အရမ္းေတြ Feel ေနတယ္မထင္လိုက္နဲ႔. တကယ္က စားလိုက္အိပ္လိုက္နဲ႔ ထိုင္းကားေတြ တ႐ုတ္ကားေတြၾကည့္ေနတာ. အရင္ဘဝကေတာ့အခုလိုခ်ိန္ ျပႆနာေတြရွာလို႔ေကာင္းနခဲ့တာ FB ေပၚေတြတင္ အရွက္ေတြခဲြ နဲ႔ ေနာက္ဆံုးကိုယ္ပဲလူဆိုးမႀကီးျဖစ္သြားတာ. အခုေတာ့လား ဟင့္အင္း အဖတ္မလုပ္ပဲေနလိုက္တယ္. အေကာင္းဆံုးျပႆနာရွာနည္းကဘာလဲသိလား. အဖက္မလုပ္ပဲ ေနတာ. အခုေလာက္ဆို ကိုဘယ္ေတာ့ျပႆနာရွာမလဲေတြးၿပီး ပူေလာင္ေနေလာက္ၾကၿပီ. မတတ္ႏိုင္ဘူး ဝိဉာဥ္နဲ႔ရင္းၿပီး အသက္ျပန္ရွင္လာတာ အရင္တုန္းကမလုပ္လိုက္ရတဲ့ အရာေတြပဲလုပ္ၿပီး ေပ်ာ္ေပ်ာ္ႀကီးပဲေနေတာ့မယ္. ၿပီးေတာ့အသက္ ႏွစ္ဆယ္ အရြယ္ျပန္ေရာက္ေနေပမဲ့ ကိုကတကယ္ေတာ့ ၂၉ ႏွစ္အရြယ္ရင့္က်က္တဲ့ သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့တာပဲေလ. အရင္ဘဝက ျပႆနာေတြရွာခဲ့ၿပီး အရွက္ေတြကြဲ အိမ္ကမိဘေတြက ေက်ာင္းသြားတက္ဆိုၿပီးႏိုင္ငံျခားလႊတ္လိုက္ေပမဲ့လည္း မင္းခန္႔ကို ကိုမေမ့ႏိုင္ေတြျဖစ္ၿပီး ကို႔ဆီျပန္လာေအာင္နည္းလမ္းေပါင္းဆံုနဲ႔ ႀကိဳးစားေနတာနဲ႔ပဲ စာဆိုတာဘာမွန္းမသိေတြျဖစ္. ေနာက္ဆံုးေဆးေတြဘာေတြပါစြဲသြားတဲ့အထိကို သူပ်က္စီးသြားခဲ့တယ္. ေနာက္ေတာ့အိမ္ကလည္း မႏိုင္ေတာ့တဲ့အဆံုး စီးပြားေရးတစ္ခုကို လႊဲေပးမႈေတာ့ ဘာေထာက္ပံ့မႈမွမလုပ္ေတာ့ဘူး.ရလိုက္တဲ့လုပ္ငန္းကလည္း မလုပ္တတ္မကိုင္တတ္နဲ႔ဆိုေတာ့ ခဏေလးနဲ႔ကိုအရွံုးေတြေပၚၿပီး ဖ်က္သိမ္းရမလိုကိုျဖစ္သြားတာ. သံုးႏွစ္ သံုးႏွစ္ပဲၾကာခဲ့တယ္ အေရာင္အဝါေတြနဲ႔ ေတာက္ပလာမဲ့ၾကယ္တစ္ပြင့္လို လူတစ္ေယာက္လံုးကို ဟိုးေအာက္ေျခေရာက္သြားေအာင္ဆြဲခ်ဖို႔. တကယ္ေတာ့အဲ့တာ Moon အသံုးမက်လို႔ပါ. ကိုယ့္အေပၚမေကာင္းတဲ့သူကို စြဲလမ္းေနခဲ့လို႔ေလ မ်က္လံုးကိုစံုမွိတ္ၿပီး ေနေနခဲ့တာ. တကယ္အသိတရားရၿပီး မ်က္စိဖြင့္ၾကည့္တဲ့အခ်ိန္မွာ Moon ကဟိုးေအာက္ဆံုးဆိုတဲ့ေနရာကိုေရာက္ေနခဲ့တာ. အဲ့အခ်ိန္လုပ္ငန္းေတြျပန္လည္ပတ္ႏိုင္ဖို႔ ကိုယ္နဲ႔တစ္ခါမွ မသိခဲ့တဲ့သူနဲ႔ေတာင္ Moon လက္ထပ္ခဲ့တာ. ဟုတ္တယ္ ဘယ္သူမွန္းလည္းမသိသလို စာခ်ဳပ္မွာလက္မွတ္ထိုးတုန္းကပဲေတြ႕လိုက္ရတယ္. ေနာက္ပိုင္း Moon ေဆးရံုမွာပဲေနတာမို႔ ထပ္မေတြ႕ျဖစ္ဘူး. ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူ႔ကိုေတာ့ တကယ္ကိုေဖာ္မျပႏိုင္ေအာင္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္. ဘာေၾကာင့္နဲ႔ပဲ Moon နဲ႔လက္ထပ္ခဲ့ လက္ထပ္ခဲ့ သူ႔ေၾကာင့္နဲ႔ လုပ္ငန္းေတျပန္လည္ပတ္ႏိုင္ခဲ့တာ. ၿပီးေတာ့ Moon ေနျပန္ေကာင္းေအာင္လဲသူပဲေဆးကုေပးခဲ့တာ. ျပန္ေကာင္းလာေတာ့လဲလုပ္ငန္းေတြအကုန္ျပန္လႊဲေပးၿပီး ပညာေတြလဲသင္ေပးခဲ့တာေလ. အခုဘဝမွာသူ႔ကို လိုက္ရွာၿပီးဘယ္လိုနည္းနဲ႔ျဖစ္ျဖစ္ေသခ်ာေပါက္ေက်းဇူးဆပ္မွာပါ. ၿပီးေတာ့ Sky သူ႔လည္းေက်းဇူးရွင္ပဲ. Moon ေဆးရံုတတ္ေနရတုန္းက အားတိုင္းလာေတြ႕ၿပီး စကားတြေျပာေပးေနတာတဲ့.Moon ျမန္ျမန္ျပန္ေကာင္းလာရတာသူ႔ေၾကာင့္လို႔ေတာင္ေျပာလို႔ရတယ္တဲ့.ဒါေပမဲ့ဝမ္းနည္းဖို႔ေကာင္းတာကအဲ့တုန္းကတကယ္ကို ကိုယ္ပိုင္အသိဆိုတာမ်ိဳးမရွိေနခဲ့တာမို႔ဘာေတြျဖစ္ခဲ့လဲဆိုတာမမွတ္မိဘူး.ဒါေတာင္ ေအမီျပန္ေျပာျပလို႔ေရာ ကိုယ့္ကိုတာဝန္ယူရတဲ့ဆရာမေလးေတြက Moon ေတာ္ေတာ္ေလးအသိေတြရွိလာတဲ့အခ်ိန္မွာ အၿမဲေျပာျပေနလို႔ မွတ္မိေနတာ မဟုတ္ဘူးမွတ္ထားခဲ့တာ. အဲ့တာေၾကာင့္ဒီဘဝမွာေတာ့ Skyကို သူျဖစ္ခ်င္တာေတြျဖစ္ေအာင္အတတ္ႏိုင္ဆံုးျဖည့္စည္းေပးခ်င္တယ္. ကိုယ့္မိဘေဆြမ်ိဳးေတြေတာင္ပစ္ပယ္ထားခ်ိန္မွာ အနားမွာရွိေနေပးခဲ့တဲ့သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို တကယ္ကိုေက်းဇူးတင္ေနတာ. အဲ့လိုေျပာလို႔ မိဘေတြကိုမုန္းတယ္လို႔ေျပာတာမဟုတ္ဘူ.မမုန္းပါဘူး သူတို႔မွာလဲအေၾကာင္းျပခ်က္ေတြရွိမွာပါ. အာ့တာေၾကာင့္အခုဘဝမွာေတာ့ လိမ္လိမ္မာမာေလးေနၿပီး အေဖနဲ႔အေမကို စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ထားမယ္. Skyကိုျဖစ္ခ်င္တာေတြျဖစ္လာေအာင္ ကူညီေပးမယ္. ၿပီးေတာ့ ဟိုတစ္ေယာက္ ကိုရွာၿပီးေက်းဇူးဆပ္မယ္. ဒါပါပဲ ဘဝႀကီးကေနတတ္ရင္ေပ်ာ္စရာေကာင္းသလို အိမ္မက္ေတြကလည္း မက္တတ္ရင္႐ိုးရွင္းပါတယ္. အဲဒါနဲ႔ဟိုတစ္ေယာက္ကိုဘယ္လိုရွာရပါ့မလဲ သူ႔နာမည္လဲမမွတ္မိ သူနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီးဘာမွမမွတ္မိတာေနာ္. Dave ကိုပဲ အပူကပ္ရမွာပဲ.
" Dave "
"ေျပာ"
"ငါလူတစ္ေယာက္ကိုရွာခ်င္လို႔ ရွာေပးမလား"
"နာမည္ေျပာ"
"မသိဘူး"
"အဲ့တာဆို သူနဲ႔ပတ္သတ္တာ တစ္ခုခုေျပာ နင္နဲ႔ပတ္သတ္ခဲ့တာဆိုရင္ နင့္ရဲ႕စာစဥ္ထဲမွာရွိမွာပဲ အၾကမ္းဖ်ဥ္းေတာ့ၾကည့္ေပးလို႔ရတယ္"
"အင္း ဒီလိုဟာ....."
Moon လည္း Dave ကို ျဖစ္ခဲ့တာေတြကို ေသခ်ာမွတ္မိသေလာက္ေျပာျပလိုက္တယ္.
အဲ့အေၾကာင္းေတြေတာ့ၾကားလိုက္ရေတာ့ Dave တစ္ေယာက္ ေတာ္ေတာ္ကို ေခါင္းစားသြားတယ္. ဘာလဲဒီေကာင္မေလးက ထူးဆန္းတယ္.သူ႔ရဲ႕ဟာေတြက စာစဥ္နဲ႔တကယ္ကို တျခားစီပါလား. တကယ္စာစဥ္အရဆို သူဘဝကဒီေလာက္ႀကီး႐ွဳပ္မေနသင့္ဘူးၿပီးေတာ့ ေနာက္ဘဝကူး... ဟင္ေနပါဦး ဘာလို႔... သူ႔စာစဥ္က တစ္ခုခုေတာ့မွားေနသလိုပဲ. ဘာလို႔ ဗလာျဖစ္ကုန္တာလဲဒီေနာက္ပိုင္းက. ေသစမ္းဒါဆို သူကေရြးခ်ယ္ခံေပါ့. ခ်ီးပဲ ဟိုအဖိုးႀကီး ငါ့ကိုဂ်င္းထည့္လႊတ္လိုက္တာ. ဒီလိုဆိုေတာ့ ဒီဝိဉာဥ္ငါဘယ္ရေတာ့မွာလဲ. မဟုတ္ေသးဘူး ငါအဖိုးႀကီးနဲ႔အရင္ စာရင္းသြားရွင္းရမယ္.
"ငါ ေလးငါးရက္ေလာက္ မရွိေလာက္ဘူး သြားစရာရွိလို႔ "
"ဟဲ့ မသြားခင္ ငါ့ကိုလူအရင္ရွာေပးခဲ့ေလ"
"နင့္လူရွာဖို႔ပဲသြားမွာ"
ျဖတ္ခနဲေတာင္အသံမၾကားပဲ ေပ်ာက္သြားတဲ့ Dave ကိုၾကည့္ၿပီး Moon တစ္ခုပဲေျပာခ်င္တယ္.
ေနာက္ဆို တာ့တာ့ေလးဘာေလးလုပ္ၿပီးမွသြားပါဟ ယဥ္ေက်းမႈမရွိလိုက္တာ.
အယ္ေနပါဦး. မနက္ျဖန္အိမ္ေျပာင္းရမွာေလ ဒုကၡပဲငါသု႔အစြမ္းငွားၿပီး ပစၥည္းေတြသိမ္းခိုင္းမို႔ဟာ အခုေတာ့ လူငွားရေတာ့မယ္. ငါ့ပိုက္ဆံေလးေတြ.အဟင့္အဟင့္.
Dave သာအနားမွာရွိေနဦးမယ္ဆို ေဒါသေတြထြက္ၿပီး ေသြးအန္ေလာက္တယ္.
-----------------------------------------------------
စၾကာဝဠာႀကီးရဲ႕ တစ္ေထာင့္တစ္ေနရာ...
"အဖိုးႀကီး ခင္ဗ်ားေျပာေတာ့ ဒီဝိဉာဥ္က ကြ်န္ေတာ့္အပိုင္ဆို ခုေတာ့အဲ့ေကာင္မေလးက ေရြးခ်ယ္ခံႀကီးကို"
"ဘာေတလာဆူညံေနတာလဲ"
"အဖိုးႀကီး မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္မေနနဲ႔ေျပာ"
အခန္းထဲကို တံခါးမေခါက္ဘာမေခါက္ ဝုန္းဒိုင္းႀကဲၿပီးဝင္လာတဲ့ Dave ကို ခံုေပၚမွာထိုင္ၿပီးစာအုပ္ဖတ္ေနတဲ့ လူႀကီးကတစ္ခ်က္ပဲၾကည့္ၿပီး အဖတ္မလုပ္တာျမင္ေတာ့ Dave လည္းေတာ္ေတာ္စိတ္တိုသြားတယ္. ဒါေပမဲ့လည္း ဘာမွမွ မလုပ္ႏိုင္တာ ေစာင့္ေအာင့္ၿပီး ဆူပုတ္ျပရံုလြဲၿပီး ဘာမွမတတ္ႏိုင္ဘူး.
"အဖိုးႀကီးေျပာ... ခင္ဗ်ားသက္သက္လုပ္တာမလား"
"မင္းကို အေရွ႕မွာ ဘယ္သူမွမတားဘူးလား"
"ကြ်တ္.. ကၽြန္ေတာ့္ကိုတားရေလာက္ေအာင္ သူတို႔ကဉာဏ္မတံုးေသးဘူး"
ဟုတ္ပါတယ္ ဒီေကာင္ေလးအဆင့္အတန္းက တံခါးေစာင့္ေတြတားႏိုင္ေလာက္တဲ့ အေနအထားမွမဟုတ္တာ.
"အင္း.. ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေနာက္တစ္ခါဆို အေၾကာင္းၾကားၿပီးမွဝင္ အခုလို မေျပာမဆိုနဲ႔ဝင္မလာနဲ႔"
"စကားလမ္းေၾကာင္းေတြ လႊဲမေနနဲ႔"
"အဲ့ကိစၥငါမသိဘူး"
"ခင္ဗ်ား မသိစရာအေၾကာင္းမရွိဘူး ဒါခင္ဗ်ားအပိုင္ထဲကပဲဟာကို"
"ဟုတ္တယ္ ဒါေပမဲ့ေကာင္မေလးက အဓိကလူမဟုတ္ဘူး ေကာင္ေလးပဲ သူ႔ေၾကာင့္နဲ႔ေကာင္မေလးကေရြးခ်ယ္ခံျဖစ္သြားပံုရတယ္"
"Sky လား"
"အင္း မင္းသိခ်င္ရင္ သူ႔အေၾကာင္းပိုစံုစမ္းတာေကာင္းမယ္ ၿပီးေတာ့ အဲ့ေကာင္မေလးက ေရြးခ်ယ္ခံဆိုေပမဲ့ သူမွာေရြးခ်ယ္ခြင့္ရွိတယ္ သူသာမသြားခ်င္ဘူးဆို သူ႔ဝိဉာဥ္ကမင္းအပိုင္ပဲ"
"အာ့တာဆို ကြ်န္ေတာ့္မွာအခြင့္အေရးရွိေသးတာပဲ အဟက္"
"ဂ႐ုစိုက္မွာ ဒီကိစၥကထင္သေလာက္မ႐ိုးရွင္းဘူး ၿပီးေတာ့ငါ့အပိုင္ထဲမွာဆိုေပမဲ့ ငါ့မွာဝင္ၿပီးပတ္သတ္ခြင့္မရွိဘူး"
"အင္း သိၿပီ"
"ဂ႐ုစိုက္သြားပါ သခင္ေလး"
"အပိုလုပ္မေနနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္မျပန္ေသးဘူး"
လူအိုႀကီးေတာ္ေတာ္စိတ္ညစ္သြားတယ္
"ဘာလို႔တုန္း.. ျပန္ေတာ့ေလ ငါသိတာေတြေျပာျပၿပီးၿပီကို"
"လာရင္းနၾဲ့ကားလာတာ မနက္ျဖန္ ခင္ဗ်ားနယ္ေျမမွာ အစည္းအေဝးရွိတာဆို သူလာမွာလား"
"မင္းရဲ႕ အႀကီးအကဲမဟုတ္ဘူးလား မင္းဘာသာေမးပါလား"
"ကြ်န္ေတာ့္ကို စိတ္ေကာက္ေနလို႔ေပါ့"
"သြားသြား ငါနဲ႔မဆိုင္ဘူး သိလဲမသိခ်င္ဘူး ဒီမွာေနမွာဆိုလဲ အခန္းျပင္ခိုင္းၿပီးသာသြားေန"
"အင္း ေက်းဇူးပဲ သြားၿပီ ဟီးး"
ထြက္သြားတဲ့ Dave ကိုၾကည့္ၿပီး မနက္ျဖန္ေတာ့ ဘာေတြျပႆနာရွာဦးမလဲမသိဘူးလို႔သာေတြးႏိုင္ေတာ့တယ္.
" လာၾကဦး"
"ဟုတ္ကဲ့ အမိန္႔ရွိပါ"
"သခင္ေလးကို ငါနဲ႔ေဝးေဝးအခန္းတစ္ခန္းစီစဥ္ေပးလိုက္ ေတာ္ေတာ္ေဝးပါေစ"
"အေနာက္ဘက္ဥယ်ာဥ္ထဲ စီစဥ္ေပးလိုက္ရမလား"
"ေအးအဲ့တာလဲေကာင္းတယ္.. ငါညဘက္ေတဘာဘာသံမွမၾကားခ်င္ဘူး အရံအတားစီးေတ ဘာေတေတပါ ခ်လိုက္ၾကားလိုက္ ၿပီးေတာ့ တျခားဧည့္သည္ေတြကိုေတာ့ အိမ္ေတာ္မွာပဲစီစဥ္ေပးလိုက္ ေျမာက္ပိုင္းနန္းေတာ္ရွင္လာရင္သာဥယ်ာဥ္ထဲသြားခိုင္းလိုက္"
"ဟုတ္ကဲ့"
မနက္ျဖန္အတြက္ေတာ့ တကယ္ကိုေခါင္းႀကိမ္းေနၿပီ ဟိုေသာက္သခင္ေလး ဘာျပႆနာမွမရွာဖို႔ပဲေမွ်ာ္လင့္တယ္.
ESTÁS LEYENDO
Lock Me In Your Heart (Z+U)
Novela Juvenilဒီ Fic လေးက rebirth ကနေမှ System ကိုကူးသွားတဲ့ Fic လေးပါ. အရမ်းကိုချစ်တတ်တဲ့ကောင်လေးအကြောင်းပေါ့😉. အခုမှစရေးတာဆိုတော့အရေးအသားကတော့ လေ့လာသင်ယူနေတုန်းပါ😁. အာ့တာကြောင့်ဖတ်ပြီးတော့ အများကြီး ဝေဖန်ပေးကြပါဦးနော် 😁. Thank You na~🌻 Cover by Lushi Just...