တကယ္ေတာ့ ကေလးထိန္းလုပ္ရတာ မပင္ပန္းဘူးရယ္. တကယ္ကဘာမွလုပ္စရာကိုမရွိတာ. သူ႔အိမ္မွာ ဟင္းလာခ်က္ၿပီးသန္႔ရွင္းေရးလာလုပ္ေပးတဲ့ အန္တီတစ္ေယာက္ရွိတယ္. စားဖို႔ေသာက္ဖို႔ကလည္း အဲ့အန္တီပဲ စီစဥ္ေပးတာဆိုေတာ့ Moon လုပ္စရာဆိုလို႔ Sky ကိုေက်ာင္းပို႔ေက်ာင္းႀကိဳနဲ႔ က်ဴရွင္ခ်ိန္ေတြၿပီးရင္ ဂိုက္ျပန္လုပ္ေပးရတယ္ အဲ့တာပဲ. ဂိုက္လုပ္တယ္သာေျပာတာ သူစာလုပ္တာကိုေဘးကေနထိုင္ၾကည့္ေနရံုပဲရယ္. တစ္ခုပဲ ဒီကေလးကအရမ္းကိုတြယ္ကပ္လြန္း. Moon ကိုမေတြ႕လို႔ ဘယ္မွာလဲသိခ်င္ရင္ Sky ဘယ္မွာရွိလဲဆိုတာကိုစံုစမ္းရံုပဲ. အဲ့ေလာက္ကို တပူးပူး တတြဲတြဲျဖစ္ေနတာ.
အဲ့လိုနဲ႔ပဲ တစ္ႏွစ္ဆိုတဲ့ အခ်ိန္က ဟိုလွည့္ဒီလွည့္နဲ႔ကုန္ဆံုးသြားတယ္. အသက္ေတြလည္းတစ္ႏွစ္ပိုႀကီးလာၿပီ. ဒါေပမဲ့ Moon စိတ္ထဲေတာ္ေတာ္ေလး အဆင္မေျပျဖစ္ေနတယ္. အရင္လိုေတာက္တဲ့လိုအခ်ိန္ျပည့္ အနားမွာရွိေနတဲ့ Skyက စာေမးပြဲၿပီးထဲက သူ႔အေဖအိမ္ျပန္မယ္ဆိုၿပီးခုဆိုေပ်ာက္သြားတာ အခုဆို သံုးလေလာက္ရွိၿပီ.အဆက္အသြယ္လည္းမလုပ္ဘူး. သူ႔ဖုန္းဆက္ေတာ့လည္းပိတ္ထားတယ္. ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ေလ တစ္ႏွစ္ေလာက္အတူတူရွိလာရာကေန႐ုတ္တရက္ႀကီးအနားမွာမရွိေတာ့လည္း တမ်ိဳးပဲ. ၿပီးေတာ့သူက သူ႔အေဖနဲ႔တည့္တာမဟုတ္ဘူးရယ္.အဲ့တာေၾကာင့္ စိတ္ထဲတစ္ခုခုျဖစ္ေနမွာကိုစိုးရိမ္ေနတာ.
"မင္းရဲ႕ ကလဲ့စားေျခမယ္ဆိုတဲ့ စိတ္ေတြတစ္ေန႔တစ္ျခားမရွိေတာ့သလိုပဲ ဘာလဲ ခြင့္လႊတ္ႏိုင္လိုက္ၿပီလား"
"အာ.. Dave ရွင္လဲေနာ္ ေပၚလိုက္ေပ်ာက္လိုက္နဲ႔"
"ထားပါ ငါေမးတာေျဖ"
"ဘယ္က ခြင့္လႊတ္ႏိုင္ရမွာလဲ လ်စ္လ်ဴ႐ွဴထားတာ.အစကေတာ့သူတို႔ကိုမုန္းတယ္ေလ. ဒါေပမဲ့အခုျပန္ရွင္သန္ရတဲ့အခ်ိန္နားလည္လာတာက ငါ့ဘဝပ်က္စီးရတာက ဘယ္သူ႔ေၾကာင့္မွ မွမဟုတ္ပဲ ငါ့ကိုယ္တိုင္ဖ်က္စီးတာေလ. သူတို႔လုပ္ခဲ့တာဆိုလို႔ ေဖာက္ျပန္ခဲ့တာပဲရွိတာေလ. ၿပီးေတာ့သူတို႔က ကလဲ့စားေခ် ရေလာက္ေအာင္အခ်ိန္ေပးဖို႔မတန္ဘူးလို႔ထင္တယ္. အခုလိုအခြင့္အေရးထပ္ရလာတဲ့အခ်ိန္မွာ ငါ့အေပၚေကာင္းေပးခဲ့တဲ့ သူေတြကိုေက်းဇူးျပန္ဆပ္တာက ပိုတန္တယ္လို႔ခံစားမိတယ္ေလ အဲ့တာေၾကာင့္သူတို႔ကိုလ်စ္လ်ဴရွဴလိုက္တာ"
"အာ.. ေနာက္ၿပီး မင္းခန္႔ကို ကLynnကို မခ်စ္ဘူး"
"မင္းက ဘယ္လိုလုပ္သိတာလဲ"
"ေအာ္ Dave ရယ္ အခုဆိုသူတို႔က နာမည္ႀကီးေတြေလ မျမင္ခ်င္လဲျမင္ေနရတာေလ. ၿပီးေတာ့ မင္းခန္႔ကို အေၾကာင္းငါသိတယ္ သူကသူပိုင္တဲ့အရာ သူခ်စ္တဲ့အရာေတြကိုသူမ်ားနဲ႔ ခြဲေဝရတာမႀကိဳက္ဘူး. သူသာတကယ္ Lynn ကိုခ်စ္ရင္အခုလိုမ်ိဳးနာမည္ႀကီးဖို႔အခြင့္အေရးေပးခဲ့မွာမဟုတ္ဘူး. သူ႔ဘာသာသူပဲအလွၾကည့္ၿပီး ခ်စ္ေနမဲ့သူမ်ိဳး. အဲ့ေတာ့ကာ သူတို႔နာမည္ႀကီးေလေလ မင္းခန္႔ကိုက Lynn ကိုမခ်စ္မွန္းသိသာေလေလပဲ"
"မင္းအေစာႀကီးထဲက သိေနခဲ့တာပဲ ဒါနဲ႔မ်ား လ်စ္လ်ဴ႐ွဴတယ္ဘာညာနဲ႔"
"အာ ဒါက သူတို႔လမ္းသူတို႔ေလ်ာက္တာေလ ငါကသူတို႔ေလ်ာက္မဲ့လမ္း အမွိုက္ေလးခ်ခဲ့ရံုပဲကို"
"ဆိုေတာ့ကာ မင္းတစ္ခုခုလုပ္ထားတယ္ေပါ့"
"ငါဘာမွမလုပ္ဘူး. ဟိုတေလာက နင္မရွိတုန္း Lynn ကငါ့ဆီလာလည္တယ္. စကားေျပာရင္း သိလာတာက သူကိုယ္တိုင္လဲ သိေနတယ္ မင္းခန္႔ကိုသူ႔ကိုမခ်စ္မွန္း. သူကိုယ္တိုင္ ေက်ေက်နပ္နပ္ႀကီး ခံစားခ်င္ေနမွေတာ့ ငါကဘာလို႔တားေပးရမွာလဲ. ငါလုပ္ခဲ့တာဆိုလို႔ မင္းခန္႔ကို ကိုမေမ့ႏိုင္ေသးတဲ့ပံုလုပ္ျပလိုက္တာ ဒါပဲ"
"ဒါနဲ႔ Dave ငါ့ကိုတစ္ခုကူညီ"
"သူက ဘာလို႔မင္းဆီလာတာလဲ"
"အာသိသာေနတာကို"
"ဘာကလဲ"
"သူ႔ဘဲငါနဲ႔မ်ား အဆက္အသြယ္ရွိေနလာဆိုတာ လာစံုစမ္းတာေလ"
"ေအာ္... "
"ထားပါ.. ငါ့ကိုတစ္ခုကူညီပါလို႔"
"ဘာလဲေျပာၾကည့္"
"Sky ဘယ္မွာရွိလဲ သိခ်င္လို႔"
"သူ႔အေဖအိမ္ျပန္သြားတာဆို အဲ့မွာရွိမွာေပါ့"
"အဲ့မွာရွိတယ္ဆို ငါ့ကိုဆက္သြယ္မွာေပါ့ ၾကည့္ရတာ တစ္ခုခုျဖစ္ေနလားမသိဘူး"
"မင္း စိတ္ပူေနတာလား"
"အြန္း.. သူကငါေက်းဇူးဆပ္ရမဲ့သူ ငါမ်က္စိေရွ႕မွာတစ္ခုခုျဖစ္သြားမွာမလို႔ခ်င္ဘူး Dave. ၿပီးေတာ့ငါအရင္ဘဝက သူနဲ႔ပတ္သတ္ခဲ့တာမ်ိဳးမရွိေတာ့ သူ႔အနာဂတ္ကိုငါႀကိဳမသိႏိုင္ဘူး. အဲ့တာကငါ့ကို စိတ္အေႏွာက္ေပးေနတယ္"
"ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး သူ႔အေဖကသူ႔ကို ႏိုင္ငံျခားလႊတ္ခ်င္ေနရံုေလးပါ"
"သူက မသြားခ်င္လို႔လား. အဲ့တာနဲ႔ ငါ့ကိုအဆက္အသြယ္မလုပ္စရာမွမလိုတာ"
"ေဟ့ Moon မင္းသူ႔အေၾကာင္းဘယ္ေလာက္ထိသိလဲ"
Dave ေမးလိုက္မွ စဥ္းစားမိတယ္. တကယ္ေတာ့သူ Skyအေၾကာင္း သိေနတယ္လို႔ထင္ခဲ့တာ တကယ္က Skyနဲ႔ပတ္သတ္ရင္ ဘာမွမသိဘူး. အခုပဲၾကည့္ေလ သူ႔အေဖဘယ္သူဆိုတာလဲမသိသလို ဘယ္မွာေနမွန္းလဲမသိဘူး.အား Moon ရယ္နင္ေျပာေတာ့ေက်းဇူးဆပ္ခ်င္တယ္ဆို အခုေတာ့ ငတံုးလိုပဲ အဆက္အသြယ္ရေအာင္ေတာင္မလုပ္ႏိုင္ဘူး.
"မင္းရဲ႕ အရင္ဘဲရဲ႕အိမ္ကိုသိလား"
"အင္း တစ္ခါႏွစ္ခါေလာက္သြားလည္ဘူးတယ္"
"အြန္းး.. မင္းဒီေန႔လည္းသြားလည္သင့္တယ္ထင္တယ္.မင္းဘဲရဲ႕အေဖေမြးေန႔မလား"
"ငါ့အရင္ဘဲပါ. ဘာလို႔သြားရမွာလဲ ငါနဲ႔မွမဆိုင္ေတာ့တာကို"
"ေျပာမရဘူးေလ ထူးျခားတာေတြျဖစ္လာႏိုင္တာပဲ. သြားၾကည့္ေပါ့"
"အေၾကာင္းျပခ်က္က"
"မင္း သူ႔အေမနဲ႔ရင္းႏွီးတာပဲမလား. သူ႔အေမကလည္းမင္းကိုခဏခဏဆက္သြယ္ၿပီးေတြ႕ခ်င္ေနတာမလား"
"အင္းေလ "
"အြန္း အခုလည္းမင္းကိုဖိတ္လိမ့္မယ္ သြားလိုက္"
ေျပာၿပီးၿပီးခ်င္းပဲ ဖုန္းဝင္လာခဲ့တယ္. အဟုတ္ပဲ မင္းခန္႔ကိုအေမက ေမြးေန႔လာဖို႔ဖိတ္တာ.
"ငါသြားလို႔ ဘာျဖစ္လာမွာလဲ"
"မေျပာတတ္ဘူးေလ သြားၾကည့္မွသိမွာေပါ့"
အင္းေလ သြားလိုက္ေတာ့လဲ ဘာမွမွျဖစ္မသြားတာ. Dave သြားခိုင္းတယ္ဆိုထဲက တစ္ခုခုျဖစ္လာမွာမို႔ေနမွာ. သူ႔ကိုယံု ၾကည့္လိုက္ပါမယ္ေလ.
---------------------------------------------------------
ေမြးေန႔ပြဲတြင္
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lock Me In Your Heart (Z+U)
Ficção Adolescenteဒီ Fic လေးက rebirth ကနေမှ System ကိုကူးသွားတဲ့ Fic လေးပါ. အရမ်းကိုချစ်တတ်တဲ့ကောင်လေးအကြောင်းပေါ့😉. အခုမှစရေးတာဆိုတော့အရေးအသားကတော့ လေ့လာသင်ယူနေတုန်းပါ😁. အာ့တာကြောင့်ဖတ်ပြီးတော့ အများကြီး ဝေဖန်ပေးကြပါဦးနော် 😁. Thank You na~🌻 Cover by Lushi Just...