မေမွ်ာ္လင့္ေသာ(Z+U)

696 73 0
                                    

Sky နဲ႔အတူတူထြက္သြားဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္ၿပီး သူ႔ေနာက္ကိုလိုက္လာခဲ့တာ Moon အတြက္ဘာအခက္အခဲမွမရွိခဲ့ဘူး Visaကိစၥ ေက်ာင္းကိစၥ အစစအရာရာ Skyရဲ႕ အေမကအကုန္လုပ္ေပးေတာ့ သံုးလေလာက္နဲ႔ကိုအကုန္အၿပီးအစီးၿပီးသြားၿပီး Visa လဲက်ေရာ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုး ခ်က္ခ်င္းပဲထြက္လာခဲ့တာ. ၁၇ရာစုရဲ႕ အေငြ႕အသက္ေလးေတြနဲ႔ဖံုးလႊမ္းေနတဲ့ နယ္သာလန္မွာရွိတဲ့ ဒီ အမ္စတာဒမ္(Amsterdam) ဆိုတဲ့ၿမိဳ႕ေလးမွာ Moon တို႔ေရာက္ေနတာ အခုဆို သံုးလေတာင္ေက်ာ္လာၿပီ. Sky ရဲ႕အေမက နယ္သာလန္မွာ စီးပြားေရးအေျခခ်ထားတာဆိုေတာ့ သူအၿမဲရွိတတ္တဲ့ ဒီၿမိဳ႕ေလးကိုေရြးျဖစ္သြားတာ. ေနာက္ေတာ့ အန္တီက ၿမိဳ႕ထဲက အခ်က္အျခာက်တဲ့ေနရာေလးမွာ Cafe အေသးေလးတစ္ခုဖြင့္ေပးထားေတာ့ ေက်ာင္းၿပီးရင္ ဆိုင္မွာသြားလုပ္နဲ႔ ပ်င္းရတယ္ကိုမရွိပါဘူး.အခုက်ေတာ့ ေက်ာင္းကပိတ္ထားေတာ့ ၿပီးေတာ့ စာေမးပြဲလည္းရွိေနတာမို႔ ဆိုင္လဲမသြားျဖစ္ဘူး. အိ္မ္မွာပဲႏွစ္ေယာက္သား အိမ္တြင္းေအာင္းေနၾကတာ တစ္ပတ္ေက်ာ္ေနၿပီရယ္. Moon လည္းစာေတြလုပ္ရင္း နဲနဲၿငီးစီစီျဖစ္လာတာနဲ႔ေရာ ညစာအတြက္ဘာမွစားစရာမရွိေတာ့တာေရာမို႔ ေစ်းသြားဖို႔ျပင္လိုက္တယ္.

"Sky ေစ်းသြားဝယ္ရေအာင္ေလ ညေနစားဖို႔ဘာမွမရွိဘူး"
"ပ်င္းတယ္ ဆိုင္ကတစ္ေယာက္ေယာက္ကို ဝယ္ၿပီးလာပို႔ခိုင္းလိုက္ပါလား"
" အာတာဆို ငါ့ဘာသာပဲသြားလိုက္မယ္ ငါစာလုပ္ေနရတာ ၿငီးေငြ႕လာလို႔."
"လိုက္မယ္ ခုသြားေတာ့မွာလား"
"အင္း"

Moon ေစ်းသြားခ်င္ရတဲ့အဓိကအေၾကာင္းက ေစ်းရွိတဲ့ေနရာကိုသြားဖို႔ Moon တို႔အိမ္ကေနဆို ေတာင္ၾကားလမ္းေလးကိုျဖတ္ရတယ္. Moon အႀကိဳက္ဆံုးေနရာေလးေပါ့.ဒီကိုေရာက္ခါစက ေနဖို႔အိမ္လိုက္ရွာတုန္းက ဒီေနရာေလးကိုေဝးလို႔ Skyကမေရြးခ်င္ေပမဲ့ Moon ကဒီေတာင္ၾကားလမ္းတိုေလးကို အရမ္းသေဘာက်သြားတာမို႔ေက်ာင္းနဲ႔ေရာ ဆိုင္နဲ႔ေရာေတာ္ေတာ္ေဝးေပမဲ့ ဒီေနရာေလးကိုပဲေရြးလိုက္တယ္. အိမ္ကေန ကားဂိတ္တို႔ေစ်းတို႔ေရာက္ဖို႔ကို ၁၅မိနစ္ေလာက္လမ္းေလ်ာက္ရတယ္.မနက္ခင္းဆို ေက်ာင္းသြားဖို႔ အိမ္ကေစာေစာထြက္ရတယ္. ညဆိုလဲဆိုင္သိမ္းမွျပန္လာရင္ေနာက္က်တယ္. ဒါေတာင္ဒီေတာင္ၾကားလမ္းေလးကိုဘာလို႔သေဘာက်တာလဲဆိုရင္ ကားဂိတ္သြားဖို႔ ဒီေတာင္ၾကားလမ္းေလးကိုျဖတ္တဲ့အခါ Skyရဲ႕လက္ကေလးကို ကိုင္ထားရတာကိုႀကိဳက္တယ္. အဲ့လိုပဲ ညဘက္အိမ္ျပန္ေတာ့လဲ မိုးခ်ဳပ္ေနၿပီမို႔ မီးေရာင္ခပ္မွိန္မွိန္ေလးပဲရွိတဲ့ ဒီေတာင္ၾကားလမ္းေလးကိုျဖတ္တဲ့အခါ Sky ရဲ႕လက္ဆို မလြတ္တမ္းကိုင္ထားရတာကို သေဘာက်တယ္. တခါတေလ ေစ်းကိုစက္ဘီးနဲ႔သြားတဲ့အခါ Skyရဲ႕ခါးကိုဖက္ၿပီးလိုက္စီးရတာကို အက်င့္ျဖစ္ေနၿပီ.အဲ့တာေၾကာင့္ ဒီေနရာေလးက Moon ရဲ႕အႀကိဳက္ဆံုးေနရာေလးျဖစ္လာခဲ့တာ.

Lock Me In Your Heart (Z+U)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora