အမွန္တရား (၂) (Z+U)

783 79 4
                                    

အျပစ္မရွိတဲ့ အိမ္တံခါးေလးကိုရန္ရွာကာ ေဆာင့္ေအာင့္ၿပီးဖြင့္လိုက္တဲ့အက်ိဳးရလဒ္ကေတာ့ အရွိန္နဲ႔ ျပန္ကန္ထြက္လာတဲ့တံခါးနဲ႔ နဖူးနဲ႔မိတ္ဆက္သြားတာပါပဲ. Moon လည္းစိတ္ေတြကတို ေဒါသေတြကပိုပိုထြက္လာၿပီးေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း ေဘးနားရွိေနတဲ့ Sky ကိုပဲ မဲေတာ့တယ္.
"အဲ့တာ နင့္ေၾကာင့္ နင့္ေၾကာင့္မို႔လို႔ ငါစိတ္တိုရတာ နင့္ေၾကာင့္မို႔လို႔ ငါေဒါသထြက္ေနရတာ နင့္ေၾကာင့္မို႔လို႔တံခါးနဲ႔ေဆာင့္မိတာ အကုန္လံုးနင့္ေၾကာင့္"
"ဟုတ္တယ္ ဟုတ္တယ္ အားလံုးကြ်န္ေတာ္မွားတာပါ ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္ လာဒီမွာထိုင္ နဖူးကိုျပပါဦး"
"မထိနဲ႔ငါ့ကို"
"ခဏေနဦး ေရခဲသြားယူလိုက္ဦးမယ္"
ေနာက္ေဖးမွာ ေရခဲသြားယူေနတဲ့ Sky ကိုၾကည့္ရင္း Moon စိတ္တိုလြန္းလို႔ငိုခ်င္လာတယ္. ဘာကိုစိတ္တိုမွန္းလဲမသိဘူး. အခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ငိုခ်င္ေနတာပဲသိတယ္.
"အာ... မငိုနဲ႔ေတာ့ေလ.. ကြ်န္ေတာ္အျပစ္ေတြပါ ဟုတ္ၿပီလား မငိုနဲ႔ေတာ့ေနာ္"
"အဟင့္... နင္.. ငါ့ကို အခုခ်က္ခ်င္းရွင္းျပ အဟင့္"
"ဟုတ္ပါၿပီ... ခုေလာေလာဆယ္ အရင္ငိုတာရပ္ေတာ့ဟုတ္ၿပီလား"
သူငိုတာကိုျမင္ရတာ တကယ္ကိုမုန္းပါတယ္. Sky အမုန္းဆံုးအရာကိုျပပါဆိုရင္ Moon ရဲ႕မ်က္ရည္ေတြပဲ. ဘာအေၾကာင္းနဲ႔မွ သူငိုေနတာကိုမခံစားႏိုင္ဘူး. အခုလည္းၾကည့္ပါဦး တံခါးနဲ႔ေဆာင့္မိတာကလည္းေတာ္ေတာ္နာသြားပံုပဲ. က်စ္ အစထဲကငါေျပာျပထားလိုက္ရမွာ.အဲ့တာဆိုအခုလိုစိတ္ဆိုးၿပီး ငိုေနစရာမလိုေတာ့ဘူး.
"ကြ်န္ေတာ္ ငယ္ငယ္တုန္းက ကြ်န္ေတာ့္အေဖနဲ႔အေမ ရန်ဖြစ်ပြီး အတူတူမနေကြတော့တာ သိတယ်မလား"
"အင္း"
"အဲ့တုန္းက အေဖက ေနမေကာင္းျဖစ္ေနတဲ့ကေလးတစ္ေယာက္ကို သူ႔သားပါဆိုၿပီးအိမ္ေခၚလာတယ္.ပံုမွန္ဆို အေဖေျခ႐ွဳပ္ေနတာကို ေမေမလည္းသိေပမဲ့ အခုဟာက အေဖကသူ႔သားပါဆိုၿပီးေခၚလာတဲ့ကေလးက သူေမြးထားတဲ့ ကေလးထက္ ေလးႏွစ္ေလာက္ႀကီးေနတယ္ေလ. အဲ့တာေၾကာင့္ ေမေမက ကြာရွင္းခြင့္တင္ခဲ့တာ ဒါပေမဲ့အေဖက လက္မခံခဲ့ဘူး"
"အဲ့တာဆို... "
"ကြ်န္ေတာ္ ဆယ္တန္းႏွစ္မွာ ေမေမနဲ႔ကြာရွင္းၿပီးေတာ့ အန္တီကိုပါအေဖကေခၚလာတယ္ အဲ့တာေၾကာင့္ကြ်န္ေတာ္က အိမ္မွာမေနခ်င္တာ"
Moon ႐ုတ္တရက္စိတ္ထဲ Sky ကိုသနားသြားတယ္. ဒီျပႆနာေတြျဖစ္တုန္းက Sky ကေတာ္ေတာ္ငယ္ေသးတာ. အဲ့အခ်ိန္တုန္းကဆို Skyအၿမဲတမ္း အိမ္မွာပဲလာေနေလ့ရွိတာ. ဒါေပမဲ့ မေအမီေျပာလို႔ Moonသိတာက သူတို႔မိဘေတြကြာရွင္းသြားတယ္ ဒီေလာက္ပဲ. ေနာက္အိမ္ေထာင္ေတြဘာေတြဆိုတာ မသိခဲ့ဘူး. အခုခ်ိန္ Moon စိတ္ထဲ စိတ္တိုတာေတြေရာ နာတာေတြေရာမရွိေတာ့ဘူး. Sky ကိုႏွစ္သိမ့္ေပးခ်င္တဲ့စိတ္တစ္ခုပဲရွိတယ္.
"အန္တီက နင့္အေပၚေကာင္းေကာင္းမဆက္ဆံဘူးလား"
႐ုတ္တရက္ ငိုေနရာကေနရပ္သြားၿပီး ပါးႏွစ္ဖက္ကို ကိုင္ၿပီး ႏွစ္သိမ့္သလိုလုပ္ေနနဲ႔ Moon ရဲ႕ပံုစံေၾကာင့္ Skyနဲနဲေတာ့ ရယ္ခ်င္သြားတယ္. သူကအၿမဲအဲ့လိုပဲ သူ႔ကိုယ္သူထက္သူမ်ားကိုပိုခ်စ္တယ္. အဲ့တာေၾကာင့္လည္း အရင္တုန္းက သူအ႐ူးတစ္ေယာက္လိုခံစားသြားရတာ. စိတ္ခ်ပါ ဒီဘဝမွာေတာ့ အမကိုေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေနႏိုင္ေအာင္ဖန္တီးေပးခဲ့မယ္.
"ဟင့္အင္း အန္တီေမက ကြ်န္ေတာ့္အေပၚေကာင္းပါတယ္. သူ႔သားနဲ႔ပဲ မတည့္တာ.သူက..."
"ခဏေလး အခုမွ ငါစိတ္တိုေနတဲ့ အဓိကအေၾကာင္းကိုသတိရသြားၿပီ. အဲ့ေတာ့ မင္းခန္႔နဲ႔ ျပတ္သြားၿပီးေနာက္ပိုင္း ငါ့နားကိုနင္ေရာက္လာတာက ႐ိုးေရာ႐ိုးရဲ႕လား"
"ကြ်န္ေတာ့္ ဘက္ကလံုးဝ႐ိုးသားတယ္. အဲ့အေကာင္သာ ကြ်န္ေတာ္အမကို....  ကြ်စ္...ထားလိုက္ပါ အေရးႀကီးတာက အခုအဲ့အေကာင္နဲ႔ ဆက္မပတ္သတ္နဲ႔.သူကေကာင္းတဲ့သူမဟုတ္ဘူး. သူအမကို တကယ္ႀကိဳက္တာမဟုတ္ဘူး. ၿပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္အမနားမွာ ရွိတယ္ဆိုတာကလည္း အမ အဲ့အေကာင္အတြက္နဲ႔အ႐ူးလိုျဖစ္ေနမွာဆိုးလို႔. အမသူနဲ႔ပတ္သတ္ေနသ၍ကေတာ့ ေကာင္းတာျဖစ္လာမွာမဟုတ္ဘူး. အဲ့တာေၾကာင့္ တတ္ႏိုင္သမွ်သူနဲ႔ေဝးေဝးေနပါ ေနာ္"
"ဘာလို႔နင္က အဲ့လိုေျပာရတာလဲ. သူငါ့ကို ႀကိဳက္တယ္ မႀကိဳက္ဘူးဆိုတာ နင့္ကိစၥမဟုတ္သလို ငါခံစားရတယ္ မခံစားရဘူးဆိုတာလဲ နင့္အလုပ္မဟုတ္ဘူး. ငါ့ဘာသာငါ ႐ူးသြားပါေစဦး နင္နဲ႔မဆိုင္ဘူးSky. နင္တို႔ၾကားမွာ ဘာေတြရွိလဲဆိုတာ မသိေပမဲ့ ငါနင္တို႔ၾကားကေျမစာပင္မျဖစ္ခ်င္ဘူး."
Sky ရဲ႕စကားေၾကာင့္ အရင္ဘဝက အျဖစ္အပ်က္ေတြကိုျပန္ေတြးမိၿပီး Moon ခံစားခ်က္ေတြ႐ွဳပ္ေထြးသြားခဲ့တယ္. တကယ္ကိုအ႐ူးတစ္ေယာက္ကို ျဖစ္ခဲ့တာေလ. အခုဘဝမွာေတာ့ ဒီအျဖစ္အပ်က္ေတြမျဖစ္ေအာင္တားႏိုင္လိုက္ၿပီဆိုၿပီး ေအးေဆးေနေနခဲ့တာ. ဒါေပမဲ့ Sky ေျပာသလိုပဲအခုခ်ိန္ထိ သူနဲ႔ပတ္သတ္ေနတုန္းျဖစ္တုန္းပဲ. ၿပီးေတာ့အေၾကာင္းအရာေတြက အရင္ဘဝက သိထားသလိုမဟုတ္ေတာ့တာၾကာေနခဲ့ၿပီ. Moon သာသတိမထားမိခဲ့တာ. ဥပမာအရင္ဘဝတုန္းက Lynn ဆိုဒီအခ်ိန္မိဘေတြကပါသိၿပီး မင္းခန္႔ နဲ႔ေပၚေပၚထင္ထင္တြဲေနၾကၿပီ.အခုၾကေတာ့ အန္တီကသိေတာင္မသိေသးဘူး. ေသခ်ာစဥ္းစားရင္လြဲေနခဲ့တာေတြအမ်ားႀကီး. ေျပာရရင္ ဒါသူသိထားတဲ့အျဖစ္အပ်က္ေတြမဟုတ္ေတာ့ဘူး. Moon ေတြးရင္းေတြးရင္ထိတ္လန္႔သြားတယ္. အရင္ကလိုငါျပန္ျဖစ္သြားရင္ဘယ္လိုလုပ္မလဲ. ေၾကာက္တယ္.ဟုတ္တယ္ သူအခုအရမ္းေၾကာက္ေနတာ.ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ဒီဘဝမွာသူခ်စ္ရတဲ့သူရွိေနခဲ့ၿပီ. အဲ့ဒီလူနဲ႔သူေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္နဲ႔ဘဝကိုျဖတ္သန္းခ်င္တယ္. အရင္ဘဝကလို အ႐ူးတစ္ေယာက္မျဖစ္ခ်င္ဘူး. ငါဘာလုပ္သင့္လဲ.
"နင္အခုထိမျပန္ေသးဘူးလား"
"ကြ်န္ေတာ့္မွာ အိမ္ေသာ့မပါလာဘူး ၿပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ဒီတိုင္းထြက္လာတာ ပိုက္ဆံအိတ္လဲပါမလာဘူး"
"အဲ့တာဆို ငါ တကၠစီ ငွားေပးလိုက္မယ္"
"ကြ်န္ေတာ္ျပန္သြားရင္ ဟိုအေကာင္နဲ႔ ျပႆနာတက္လိမ့္မယ္"
"ဘာလို႔လဲ"
"ကြ်န္ေတာ္သူနဲ႔က တည့္တာမဟုတ္ဘူး အခုခ်ိန္ဆိုကြ်န္ေတာ္  အမနဲ႔ဒီကိုလိုက္တာတာ သိၿပီး အေဖ့ကိုတစ္ခုခုေျပာၿပီးေနေလာက္ၿပီ"
"အဲ့တာနင့္ကိစၥေလ"
"အေဖက ကြ်န္ေတာ့္ကို အမဂိုက္လုပ္ေပးေနတာသိသြားေတာ့ သူ႔သားႀကီးရဲ႕ေကာင္မေလးနဲ႔မပတ္သတ္နဲ႔ဆိုၿပီး ျပႆနာရွာၿပီး ဖုန္းပါသိမ္းထားတာ အခုလိုလိုက္လာမွန္းသိသြားရင္ ကြ်န္ေတာ့္ကိုခ်က္ခ်င္းတစ္ျခားပို႔ပစ္လိမ့္မယ္"
"ေနပါဦး...  ဘာကိစၥနဲ႔ ငါကပါလာရတာျပန္တာလဲ. ၿပီးေတာ့ နင့္ငါ့ကိုလြန္ခဲ့တဲ့လေတြကမဆက္သြယ္တာက နင့္ဖုန္းအသိမ္းခံထားရလို႔လား"
"ဟုတ္"
"အေရးမပါတာ ငါနဲ႔မင္းခန္႔ကိုနဲ႔ ဘာမွ မွမပတ္သတ္ေတာ့တာကို အဲ့အေကာင္ကဘာျဖစ္ခ်င္ေနတာလဲ. မဟုတ္ေသးဘူး မနက္ျဖန္က်ရင္ေတာ့ သူနဲ႔ ဒီကိစၥေတြေျပာဖို႔လိုလာၿပီ"
"ကြ်န္ေတာ့္လည္းလိုက္ခဲ့မယ္"
"အြန္း"
"အမ ဖုန္းခဏငွား"
"ဘာလုပ္မို႔လဲ"
"ေမေမ့ကိုလာေခၚခိုင္းမို႔"
"ေရာ့"
"ဟယ္လို.. ဟုတ္ သားအိမ္ေသာ့က်န္ခဲ့လို႔. အာ...  ဟုတ္ ဟုတ္"
"အမ"
"ဘာလဲ"
"ေမေမက ခရီးထြက္သြားတယ္ လာေခၚလို႔မရဘူးတဲ့"
"ကြ်စ္.. အဲ့တာဆိုလဲ နင့္အကိုအခန္းမွာအိပ္လိုက္ သူအိမ္မွာမရွိဘူး"
"ကိုမင္းသာကီ ကဘယ္သြားလို႔လဲ"
"workshopလို႔ေျပာတာပဲ ဂ်ပန္ကိုႏွစ္ပတ္ေလာက္သြားရမွာ"
ေျပာရင္းနဲ႔ Moon အေတြးေပါက္သြားတယ္. ဟုတ္သားပဲ ဒီကလူေတြနဲ႔အဆက္အသြယ္ျဖတ္ခ်င္ရင္ ႏိုင္ငံျခားထြက္သြားလို႔ရတာပဲ. ဟုတ္တယ္ အရင္ႏိုင္ငံျခားထြက္ဖို႔မစဥ္းစားတာက အရင္ဘဝကျဖစ္ခဲ့တာေတြေၾကာင့္ပဲ. ဒါေပမဲ့အခုက အကုန္လြဲေနၿပီဆိုေတာ့ ဒီတစ္ခါ အရင္ဘဝတုန္းကလို မဟုတ္တာေတြမလုပ္ေတာ့ပဲ ေဆးေတြဘာေတြကိုေရွာင္လိုက္ရင္ ဘာျပႆနာမွျဖစ္စရာအေၾကာင္းမရွိဘူး.ကိုယ့္ေျခေထာက္ေပၚကိုယ္ရပ္တည္ႏိုင္သြားတဲ့အခါၾကရင္ သူ႔ကိုလဲ ငါ့နဲ႔အတူတူေခၚသြားလို႔ရတာပဲ.ဟုတ္တယ္.
"အမ ကြ်န္ေတာ့္ကို စိတ္ဆိုးေနတုန္းလား"
"အင္း.. စိတ္ဆိုးတယ္"
အခန္းထဲဝင္ဖို႔ျပင္ေနတဲ့ Moonရဲ႕ ခါးကိုSky ေနာက္ကေန ခပ္ဖြဖြေလး ဖက္ထားလိုက္တယ္. သူေျပာစရာေတြအမ်ားႀကီးရွိတယ္. သူ႔မွာအခ်ိန္အမ်ားႀကီးသိပ္မက်န္ေတာ့ဘူး. ရွိေနေသးတဲ့အခ်ိန္ေလးမွာ Moon ကိုေပ်ာ္ေအာင္ထားခ်င္တယ္. သူမရွိေတာ့တဲ့အခါက်ရင္လည္း Moon ကိုေပ်ာ္ရႊင္ေနေစခ်င္တယ္.
"ကြ်န္ေတာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္. အားလံုးကကြ်န္ေတာ့္ေၾကာင့္ျဖစ္ရတာ. ကြ်န္ေတာ္သာ ရွိမလာခဲ့ရင္ဒီလိုမ်ိဳးေတြျဖစ္လာစရာအေၾကာင္းမရွိသလို. အမလဲအရမ္းေတြခံစားေနခဲ့ရမွာမဟုတ္ဘူး. ဒါေပမဲ့လည္း ကြ်န္ေတာ္ အမကိုတစ္ေယာက္ထဲလဲ ပစ္မထားႏိုင္ဘူး အဲ့တာေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ႏိုင္ငံျခားကိုလိုက္ခဲ့ပါ. ကြ်န္ေတာ္.... "
"ခဏေလး Sky. နင္ဘာေျပာခ်င္တာလဲဆိုတာေတာ့ငါမသိဘူး. ငါနားလည္းတဲ့အပိုင္းက နင္နဲ႔ႏိုင္ငံျခားကိုအတူတူသြားေစခ်င္တာ ဟုတ္တယ္မလား"
"ဟုတ္တယ္"
Moon ကဖက္ထားတာကိုမ႐ုန္းပဲ ႐ုတ္တရက္ လွည့္လိုက္တာေၾကာင့္ Sky ရဲ႕ရင္ခြင္ထဲကိုေရာက္သြားတယ္. ၿပီးေတာ့ ေျခဖ်ားေထာက္တာေတာင္မမွီတဲ့ခ်င္တဲ့ Sky ရဲ႕ပါးေလးကိုကိုလွမ္းကိုင္လိုက္ၿပီး
"ငါ ႏိုင္ငံျခားေတာ့ သြားမွာ ဒါေပမဲ့ နင္နဲ႔ေတာ့မဟုတ္ဘူး. အခုေလာေလာဆယ္ ငါအကုန္လံုးကို အဆက္အသြယ္ျဖတ္ခ်င္တာ နင္အပါအဝင္ေပါ့. အဲ့တာေၾကာင့္ ငါေျပာခ်င္တာက နင္ေတာ့မသိေပမဲ့ ငါ့အေပၚေကာင္းခဲ့တာေတြအတြက္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္. ငါေစာင့္ေနပါ့မယ္ ၿပီးေတာ့ ငါကိုလည္းေစာင့္ေနေပးပါ အခ်ိန္တစ္ခုေရာက္ရင္ေတာ့ နင့္ဆီျပန္လာခဲ့မယ္ ဟုတ္ၿပီလား. အခုေတာ့ ငါနင့္ကိုအရမ္းစိတ္ဆိုးေနေသးတယ္" ေျပာၿပီး Moon အခန္းထဲဝင္လာခဲ့လိုက္တယ္. ဒီေကာင္ေလးသာ ငတံုးမဟုတ္ဘူးဆိုရင္သူ ေျပာခ်င္တာကို နားလည္မွာပါ.

Lock Me In Your Heart (Z+U)Where stories live. Discover now