Welcome to VVip System (Z+U)

716 76 6
                                    

"ဒါ ငါတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ လ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္ေလးေနာ္ ဘယ္သူမွမသိေစနဲ႔"

"ဟုတ္ကဲ့ပါ ကြ်န္မဘယ္သူကိုမွမေျပာဘူး စိတ္ခ်"

"မင္းအားရင္ ငါ့ဆီလာလည္ေပါ့ ငါလည္းတစ္ေယာက္ထဲပ်င္းေနတာ"

"စိတ္ခ် လာခဲ့မယ္ ကြ်န္မကိုေပးထားတဲ့ကတိကိုသာမေမ့ပါနဲ႔"

"ေကာင္းၿပီ ေနာက္မွေတြ႕ၾကတာေပါ့. အခုေတာ့မင္းသြားရမဲ့အခ်ိန္တန္ၿပီ"

"တာ့တာ... ေနာက္မွေတြ႕မယ္"

--------------------------

Moon နိုးလာေတာ့ သူမရင္းႏွီးတဲ့အခန္းတစ္ခုထဲမွာ
ေဘးကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကုတင္ေပၚေမွာက္အိပ္ေနတဲ့ Sky ကိုေတြ႕လိုက္ရတယ္. Sky ကိုသူအရမ္းလြမ္းေနခဲ့တာ. အိပ္ေနတဲ့ Skyရဲ႕ေခါင္းေလးကိုအသာအယာပုပ္လိုက္တယ္. သူ႔လက္ကေအးေနလို႔လားမသိဘူး Sky ႏိုးသြားတယ္. သူသတိရေနတာလဲေတြ႕ေရာ ငိုေတာ့တာပါပဲ.ဒီေကာင္ေလးအခုထိကေလးလိုပဲ.

"မ ကိုမႏိုးေတာ့ဘူးထင္ေနခဲ့တာ. ကြ်န္ေတာ္ဘယ္ေလာက္ထိ စိတ္ပူေနခဲ့ရလဲသိရဲ႕လား"

"ငါအခုႏိုးလာၿပီပဲမဟုတ္လား"

"ဟုတ္တယ္ မ သာႏိုးမလာခဲ့ရင္ ကြ်န္ေတာ္ ႐ူးသြားေလာက္တယ္ သိရဲ႕လား"

"အပိုမေျပာပါနဲ႔ ဆရာဝန္သြားမေခၚေတာ့ဘူးလား"

"ဟုတ္တယ္ ဟုတ္တယ္ ခဏေလးေနာ္"

ကသိုက္က႐ိုက္နဲ႔ ေျပးသြားတဲ့ Sky ကိုၾကည့္ၿပီး
Moon ဝမ္းနည္းလာတယ္. က်လာတဲ့ မ်က္ရည္ေတြ
ကိုေတာင္ မသုတ္ပစ္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ကို ဝမ္းနည္းၿပီး အားအင္ေတြမ႐ွိသလိုခံစားေနရတယ္.

"Dave သူငါ့ကို ႏႈတ္ေတာင္မဆက္သြားဘူး"

"သူသာရွိေနဦးမယ္ဆို မင္းဘယ္လိုလုပ္ သတိရလာဦးမွာလဲ"

"ငါ နင္သတိေပးကတည္းက ငါသူ႔ကို လက္လႊတ္လိုက္ရမွာ. အဲ့တာဆို သူအခုလို အျပစ္ဒဏ္ခံေနရမွာမဟုတ္ဘူး"

"သူကိုယ္တိုင္ကိုက ထြက္မသြားခ်င္တာပါ နင့္အျပစ္မဟုတ္ပါဘူး"

"ငါ..ငါ..."

ေျပာေနတုန္း Sky ျပန္ေရာက္လာတာမို႔ မ်က္ရည္ေတြကို သုတ္ပစ္လိုက္ၿပီး ျပံဳျပလိုက္တယ္.

Lock Me In Your Heart (Z+U)Where stories live. Discover now