Lütfen yorum ve vote bırakınız.
İyi okumalar.
Bu arada multi mood 🤣🤦🏻♀️Amira : Selamın Hello Sevdiğim Bey.
Amira :Yav neredesin?
Amira :Öf Cio.
Amira : Uf Cio.
Amira :Puf Cio.
Amira :Jalede jale de üf ne Jale bu alemde tek tek tek bir tane
Cihangir : Ne?
Cihangir : Yine kafa gitmiş senin.
Cihangir : Cevap vermiyorsam 1.mesaj da vermem zaten ne zorluyon.
Amira : Ayh sanane be.
Amira : Saçma saçma davranıp sonra benden özür dileme Cihangir Ceyhan.
Cihangir : Her seferinde bana saçma davranıyor diyorsun.(Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)
Cihangir : Ne engellemesi çocuk musun sen? (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)
Cihangir : Çıldıracam. (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)
Cihangir :Özür dilerim güzelim. ❤️ (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)
Cihangir :Kötü bir gün geçiriyorum. (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)
Cihangir : Affetmeyecen mi beni? (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)
Cihangir : Ne demiş Yılmaz Güney Abimiz "Damla damla sevgili. Bir gün akıp gideceğiz hayata. Duvarlar yıkılacak, açılacak bütün kapılar bilesin. Benim yüreğim sensin şimdi, seni vurur durur. Ve yine damla damla çoğalıyorsun içimde."
Amira : Ya.
Amira : Düşmedim ki.
Amira : Ama üzdün beni :(
Cihangir'e bunları yazarken resmen bayılacaktım. Bana yazdığı şeyler, hareketleri hayallerim üstündeydi.
Ona saçma trip geçmeye gerek yoktu caanıım. Tam onu arayacaktım ki içerden bir ses gelmişti.Evde tekim.
Tek izahı var.
Amira sıçtı bez getirin.
Bismillah!
Ben gideyom hoççakalın.İçeriye geçtiğimde sesin köpeğim sessizden geldiğini anlamam uzun sürdü ama sonunda becerdim Allah'a şükür.
Telefomun zil sesini duydum.
Cihangir arıyordu kesin!
Koşarak içeriye geçerken ayağım takıldı ve en son kafamı sehpanın köşesine vurduğumu hatırlıyordum.
Yalnız
Bu sefer cidden
Hoççakalın gideyom ben.Seseselam.
1 günde iki bölüm.
Aslında bu kadar okunma olması beni motive ettiğinden yazıyorum.
Gözlerinize sağlık diyeceğim 🤣
Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artist. (Texting/Cio)
HumorBilinmeyen:Noldu ya foton gitti. (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.) Bilinmeyen: Nikah masasında hatırlarsın bunları aslanım. (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)