Selamın Aleyküm Mekanın Sahibi Geldi.
Lütfen yorum ve vote atmayı unutmayınız.(Yazmayı unutmuşum ahwjsna) İyi okumalar.Sınır 15 vote 20 yorum
Hıyar Ağası
Öküz
DavarAttığım fotoğraftan sonra eve gelmesini bekliyordum ama saat gece yarısına varmıştı ve hala ortada yoktu bu deli. Telefonumu elime alıp rehbere girdim ve çıkan "nefesim" yazan beyefendinin üzerine tıklayıp aradım.
Çaldı.
Çaldı.
Dıt.Reddetti. Ya çocuk musun be adam?
Koltuğa uzandığımda gözlerim saate kaydı 3 oldu olacaktı. Gözlerimi açık tutmaya çalışırken bu mücadeleyi kaybettim ve gözlerimi kapadım.
_____________________________________
Bedenime hafif hafif çarpan rüzgarın esintisiyle gözlerimi araladım. Salonda uyumuşum, Cihangir gelmişti balkonun kapısı açıktı. İlerlediğimde viski içiyor havalı havalı falan dememi beklemiyorsunuz heralde sallama çay içip ekmek arası yumurta yiyordu. Peki.
"Nerdesin sen? Kaç kere aradım neden açmıyorsun?"
Soruma cevap vermeyip omuz silktiğinde güldüm, şımarık. Yanına yanaşıp çayından bir tudum aldım ve tatlı olduğumu düşündüğüm surat ifademle konuştum.
"Küs müyüz sevgilim?"
Sanırım surat ifademi beğenmemişti ki yüzünü bana çevirdiğinde güldü.
"Şöyle yapma suratını ördeğe benziyon"
Bu adama da naz yapmaya gelmiyor anacım.
"İyi be!" diyip ayaklanırken beni kolumdan tuttu ve yanında ki sandalyeye oturttu. Elinde ki çayını bırakıp bana yanaştı, yanaştı kulağıma fısıldadı.
"Çay koysana, sallama hiç çekilmiyor"
"Ya sen deli misin be adam" dedim gülüşlerimin arasında konuşurken, ayaklandığımda sorgulu bakışlarını bana çevirdi.
"Ne? Çay suyu koymaya gidiyorum."
"Vazgeçtim, üstünü giyin pikniğe gidiyoruz havada güzel, ama üstünü düzgün giyinmen şartıyla yavrum."
Sınır 15 Vote 20 Yorum
Corona morona hikayeye hiç sokmadım vallahi çekemem ahskwnsk gerçek hayatımızda yeterince var zaten.
Bu arada nasıl gidiyor görüşmeyeli?
Diğer hikayelere de bölüm yazıyorum, yakın zamanda yükleyeceğim.
Hikayeyi beğeniyor musunuz?
Beğeniyor iseniz sıkı durun diğer bölüme çok iyi bir sürprizim var yazarınızdan söylemesi :)
Daha sonra ki bölümler de görüşmek üzere, diğer kitaplarıma göz atmayı unutmayın. Sağlıkla kalın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artist. (Texting/Cio)
HumorBilinmeyen:Noldu ya foton gitti. (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.) Bilinmeyen: Nikah masasında hatırlarsın bunları aslanım. (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)