Lütfen yorum ve vote bırakınız.
İyi okumalar.Telefonun sesini duyduğumda Cihangir'in uyanmaması için odadan çıktım.
X: Ne yapıyorsun?
Amira : Dün düğünden geldiğimizde beni öptü. Sonra yatıp uyuduk. Biraz daha beklersen yakında.
X: Sabrım kalmadı Amira hanım. Hızlı yap şu işi.
Amira : Yapacağım diyorum ya.
Telefon yüzüme kapandığında kanepeye oturup başımı ellerimin arasına aldım. Artık zamanı gelmişti. Daha fazla çekemeyecektim bu saçmalığı.
O sırada Cihangir'in sesi geldiğinde yüzüme bir gülümseme yerleştirip yanına gittim. Beni gördüğünde yüzündeki korku gitmiş içten bir gülüş olmuştu. Yatağın kenarına oturduğumda ellerimi göğsüne koydum ve okşadım o da kafamı tutup kendi hizasına getirdi ve alnımı sonra da burnumu öptü.
"Kahvaltı yapalım sevgilim. Sonra da beni eve bırakırsın."dediğimde homurdandı ve saçlarımı elimin arasına alıp konuşmaya başladı." Geç gitsen olmaz mı? "dedi ve bende hayır anlamında kafamı salladım.
Kahvaltımızı yapıp arabaya bindiğimizde telefonunu yukarıda unuttuğu için eve çıktı ve bende arabanın önünde beklemeye başladım.
Karşıdan biri geldi ve bana yaklaşıp "Dikkat et." dedi ve gitti. Bu neydi şimdi?
Eve vardığımızda Cihangir'in dudaklarımdan ayrılmasını bekledikten sonra ona zorla bir gülümseme gönderdim ve kapıya yürüdüm.
Posta kutumda bir zarf vardı ve simsiyahtı. Elimi hızlıca oraya uzattım ve Cihangir'in gitmesini bekledim. Zarfı açtığımda siyah küçük kağıdın içinde beyaz bir yazı vardı.
"Zamanın daralıyor küçük çocuk. Madem bir işe girdin layığıyla yap!"
Seseselam. 1K olmuşuz. 🥂
Biraz heyecanlı geldim.
Sizce Amira ne planlıyor?
Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artist. (Texting/Cio)
HumorBilinmeyen:Noldu ya foton gitti. (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.) Bilinmeyen: Nikah masasında hatırlarsın bunları aslanım. (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)