Lütfen yorum ve vote bırakınız.
İyi okumalar.Cihangir : Amira özür diledim ya.
Cihangir : Neden hala cevap vermiyorsun?
Amira'yı 13.kez bir daha aradım telefon çalıyordu ama açan yoktu. Kafayı yiyecektim resmen!
Akşam
Setten çıkmıştım ama zaten bugün pek çalışamamıştık. Kafam yerinde değildi ki. Hala cevap vermemişti bana. Kötü şeyler düşünmemeye çalışsam da çıldıracaktım en sonunda telefonumun zil sesini duyduğumda rahat bir nefes verdim. İşte arıyordu!
Telefonun ana ekranına baktığımda yabancı bir numara olduğunu gördüm.
0506XXXXX: Cihangir merhaba.
Cihangir : Kimsiniz?
0506XXXXX: Ben Beyza Amira'nın arkadaşıyım.
Cihangir : Evet.
0506XXXXX: Amira evde düşmüş kafasını vurmuş ailesi şehir dışındaydı bende telefonumu açmayınca korkup onlara gitmiştim evde kanlar içinde yatıyordu hastanedeyiz şimdi gel istersen.
Beyza'nın dediklerini duyduğumda içimde bir şeyler kopmuştu.
Cihangir : Hangi Hastane.
0506XXXXX: Şehir Hastanesi.
Telefonu kapatıp arabayı U dönüşü yapıp şehir hastanesine sürmeye başladım. Bir şeyi olup olmadığını da soramamıştım ki.
Hastaneye vardığımda arabayı valeye bırakıp koşarak içeri girdim. Oda numarasını öğrenip yukarı çıkmaya başladım. Asansörle uğraşmazdım ki şimdi emmi.
Kapıyı açtığımda melekler gibi yatan bir Amira beklemeniz hata zaten.
Kafasında sargıyla Amira sırtını yatağa dayamış, ayaklarımı sehpaya uzatmış kucağında çekirdeğini çitliyip sanırım Beyza denen kızla dedikodu yapıyordu.
Cidden manyaktı bu kız!
Beni gördüğünde serumu unutup üstüme atlayacaktı ki onu zor tutup yerine oturtmuştum.
Amira : Cihangir Hoşgelldiinn.
Cihangir : Sanki misafirliğe geldim.
Cihangir : Amira neden kendine dikkat etmiyorsun.
Cihangir : Hem ne dedi doktor?
Amira dudaklarını ısırıp bişey demedi diyecekken Beyza dizisinden yüzünü çevirip Cihangir'e baktı. " 5 saat uyumasın dedi Enişte ama bu hanımefendi dinlemiyor" dedi.
Amira
Bu Kız gerizekalı.
Bu Kız aptal.
Bu Kız salak.
Enişte dedi adama ENİŞTE.Öksürdüğümde Cihangir gülerek bana baktı ve konuştu.
" O zaman bana geliyorsun. Ailen evde değilmiş zaten sen uyursun falan şimdi" dedi.
Ama
Cio
Merveler günah aşkım.
Şimdi tövbe tövbe.
Eve atcak beni iki laf arasında slk şy."Olmaz, ben bakarım başımın çaresine" dedim, istemem yan cebime koy ses tonuyla. Cihangir kararlılıkla başını salladı.
O sırada içeri Doktor Bey girdi.
Dakkktııııır.
Çıkar beni buradan."Korkulacak bir şey yok. Dediğim gibi 5 saat uyumasın yeter. Hastanın çıkışını yapabiliriz." dedi ve tebessüm edip odadan çıktı. Demek isterdim ama saniyesinde içeri geri girip "Cihangir Bey Hoşgeldiniz efendim." dedi, hoşgelcek tabi aşkom bee.
Vee.
Cihangir'in evinin önündeydik.
Kız ben bir utandım, Bismillah!Cihangir kapıyı açtı ve içeriye girdik.
"Ben hemen geliyorum sen otur" dedi ve içeriye girdi. Sade ve bembeyaz olan salon içimi ferahlattı ayh. Ve kendimi koltuğa attım, bu kafayı vurma olayı ilgi odağı olmamı sağlamıştı. Acaba arada bir ölsem nolurdu?Cihangir elinde yiyecek, içecek ve battaniye ile içeri girdi. "Film izleyeceğiz" deyip kumandaya uzandı. Sonrasında ise kafamı göğsüne yerleştirdi.
Film bitmişti ve sohbet ediyorduk ama benim şahtım kaymıştı. Saat 3'e geliyordu. Saatin geldiğini anlayıp Cio Aşkım Beyefendi'nin göğsünde biraz uykuya dalmıştım. Biraz zaman sonra havalandığımı hissettim ve gözlerimi açtım. Cihangir "Şş uyumaya devam et." dedi.
Cihangir
Fotoğrafını çekmiştim ve çok güzel uyuyordu. Bu kıza iyiden iyiye kapılmaya başlamıştım. Kafamı yastığa koydum.
Gözlerimi açtığımda hava aydınlanmıştı karşı kanepeye baktığımda Amira hala uyuyordu. Ona kahvaltı hazırlamak için ayağa kalktığımda zil çaldı ve kapıya yöneldim. Kapıyı açtığımda eski sevgilimin orada olduğunu bilsem açar mıydım lan!
_____________________________________
Cihangir'in gece paylaştığı fotoğraf.@ceyhancihangir: Hastalıkta sağlıkta ❤️🦋
Bölüm sonu..
Seselam.
700 okunma şerefine 🥂Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artist. (Texting/Cio)
HumorBilinmeyen:Noldu ya foton gitti. (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.) Bilinmeyen: Nikah masasında hatırlarsın bunları aslanım. (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)