Sezon finali.
Ne çabuk geçti.
Lütfen yorum ve vote bırakınız.
İyi okumalar.İzmir'e gelmiştim. Kaçmıştım her şeyden. Şimdi kuzenimle eve doğru gidiyorduk. Cihangir geceden beri 52 kez aramıştı ve bir sürü mesaj atmıştı. Mesajları açtım.
Hayatım neredesin?
Amira telefonunu aç.
Eve geldim yoksun.
Çıldırtma beni.
Amira gerçekten deliricem.
Okuduğumda gözlerim dolmuştu. Yutkunamamıştım. Gözlerimi kapattığım sırada bir bildirim sesi geldi.
X: Bunun hesabını vereceksin.
X: O küçük beyninle beni yarı yolda bırakabileceğini mi düşündün?
X: Er geç seni bulacağım.
Anlamıştı. Artık korkmuyordum. Yorulmuştum. Ne mi olmuştu?
3 ay önce (Amira Cihangir'e mesaj atmadan 2 hafta önce)
Hastanenin duvarında bekliyorum.
Ne yapacaktım?
Babannem hastaydı. Tedavisi çok yüksek bir meblaydı ve ailemiz bunu karşılayamıyordu. Aynı zamanda Ahsen'in arkadaşımın da beyin kanaması geçirme riski vardı. Paraya ihtiyacım vardı.
Geçen gün gelen mesaj bana çok mantıklı gelmişti şuan.
"Bana yardım et. İhtiyacın olan bütün parayı sana sağlayayım."
Okulda başıma bela olan biriydi. Delinin tekiydi. 28 yaşında esmer bir çocuktu. Arkadaşımın abisi. Belalının tekiydi. Geçen bana beni sevdiğini söylediğinde onu reddetmiştim.
Hastaneden koşa koşa çıkıp onun mekanına gittim. Kapısını açıp içeriye girdiğimde sırıtarak bana baktı.
"Hoşgeldin Prensesim"
"Ben senin prensesin falan değilim. Para için ne istiyorsun onu söyle."
"Cihangir Ceyhan. Onu ayartacaksın. Onun şöhret hayatını bitiricez. Hayatını elinden alıcaz."
İki adım geriye yürüdüm.
"Ne? Onu mu öldüreceğiz." dedim yüzümde acıyla. Seviyordum ben onu. Bu herif nereden biliyordu. Beni seçmesinin bir nedeni vardı.
Kahkaha atıp yanıma geldi ve kolumdan tuttu.
"Gerekirse koynuna girecek, onun hakkında her şeyi öğreneceksin. Ailesi onu istemeyecek. Televizyonlar ondan nefret edecek."
O zamanlar aklıma geldiğinde nefesim daralmıştı. Kuzenime markete gideceğimi söyleyip arabadan indim. Denizin önüne gelip ağlamaya başladım. Sessizdi deniz bugün sakindi. Ama içim yanıyordu.
Ne desem beni affetmeyecekti ve o adamda zaten beni öldürecekti. Çok seviyordum onu.
Bir hafta önce
Evime gelen papatyalara baktım. Görüşmediğimiz ve benimle ilgilenmediği için benden özür dileyip duruyordu. Ama ben onun yüzüne bakamıyordum.
Gece eve geldiğinde uyumuştu ve bende bütün gece onu izleyip, sevmiştim. Hak etmiyordum zaten onu.
Meleğim diyordu bana. Melek falan değildim.
O zamanlar yanında yatıyordu. Şimdi ise yanyana gelmemiz bile imkansızdı.
Derin bir nefes alıp denize baktığımda birden kolumdan tutulup havaya kaldırıldım. Gelmişti işte Toprak gelmişti. Öldürecekti beni. Gözlerimi kapatıp bekledim.
"Se-sen bunu bana nasıl yaparsın?"
Cihangir'in sesini duyduğumda hızlıca gözlerimi açtım. Cihangir'in yüzünü ellerimle tutmaya çalıştığımda ellerini kolumdan çekip beni ittirdi.
"Sakın. Sakın dokunma bana."
"Ci-cihangir lütfen açıklamama izin ver." dedim hıçkırıklarımın arasında.
Elini tutmaya çalıştığımda beni yere savurdu. Ellerimi yere koyup ağlamaya devam ettim."Eskiden olsa dayanamazdım ağlamana. Ama sen sen zaten sevmiyormuşsun beni. Bende salak gibi aşıktım sana. Nasıldı iyi eğlendin mi?" diye bana bağırdı.
"Cihangir zorunda kaldım. Yemin ederim zorunda kaldım. Ben seni çok seviyorum. Çok özür dilerim." dedim hıçkıra hıçkıra.
Yüzüme iğrenerek baktı ve "Sana meleğim derdim ama sen, sen oynadın benimle. Sevgilinle mutlu muydun peki onu memnun edebildin mi beni kandırarak? Ne yapıyordun anlatsana biraz. Onun koynundan çıkıp benim yatağıma mı giriyordun?"
"Hayır. Yemin ederim hayır. Ben onu sevmiyorum. Sevgilim bile değil o benim. Ben sana aşığım Cihangir yalvarırım dinle beni."
Sinirle kolumdan sımsıkı tutup beni ayağa kaldırdı. Bunu yaparken bileğimi burkmuştum ama umrunda bile değildi.
"Bitti! Oyununu başaramadın."
_____________________________________
Seselamlar.
Amira'nın yaptığı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Biraz ciğerinizi deştim mi?
Bu arada sezon finali dedim ama bir ara vermeyeceğim. Sadece görsel olarak daha hoş olmasını istedim. Korkmanıza gerek yok.
Hepinizi çok seviyorum.
Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artist. (Texting/Cio)
HumorBilinmeyen:Noldu ya foton gitti. (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.) Bilinmeyen: Nikah masasında hatırlarsın bunları aslanım. (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)