Gitme. 2.1

629 39 15
                                    

Lütfen yorum ve vote bırakınız.
İyi okumalar.

Hissizleşmiştim. Canım yanıyordu. Burkulan bileğim, kanayan avuç içim, moraran kolum hiçbiri değil kalbim acıyordu. Bitti dedikten sonra banka oturup kafasını ellerinin arasına aldı. Bende beni savurduğu yerde başım eğik oturuyordum.

Kafasını kaldırdı. Hayal kırıklığıyla bana baktığında ellerini tutmaya çalıştım. Bu sefer çekmemişti.

"Cihangir nolursun beni dinle. Zorundaydım. Başka bir şansım yoktu."

Ellerini elimden çekti ve ayağa kalkıp saçlarını düzeltti.

"Yalanlarını dinlemeye uğraşmayacağım."

"Cihangir yalvarırım" dedim ve ağlamaya başladım.

"Be-beni affetmeyeceğini biliyordum. O yüzden söylemedim. Cihangir sen beni sevmezsin sandım. Ben sana her şeyden önce de aşıktım. Lütfen inanma o adama."

Güldü.

"Sevgilin için nice oyunlara girmişsin şimdi adam mı diyorsun?" dedi.

"O benim sevgilim değil." deyip yeniden dizlerimin üstüne çöktüm.

"Adam bana neler gösterdi biliyor musun sen?" dedi bağırarak.

Başımı iki yana sallayıp ayağa kalkmaya çalıştığımda başım dönmüştü.

"Bir yatakta fotoğrafınızı görmediğim kaldı. Seni anladım para için yaptın. Ulan seni başkasının koynuna sokmaya çalışan adamın nasıl her dediğini yapüyün aklım almıyor ya. Çıldıracam allahım sen yardım et!"

Çığlık attım ve konuşmaya başladım.

"Ben onun koynuna falan girmedim. Ben onu sevmiyorum. Zorunda kaldım. Başka şansım yoktu. Beni dinlemiyorsun." dedim hıçkıra hıçkıra.

"Dinlemicem. Dinlemiyorum lan. Ben sana aşıktım be. Aşıktım kör kütük. Ama sen, sen başkasının kadınıymışsın."

"Değilim anla artık anla. Ben sadece sana aşığım."

Başını iki yana sallayıp gözlerime kırgınlıkla baktıktan sonra arkasını dönüp yürümeye başladı.

"Cihangir gitme."

Dizlerimin üstüne çöktüm ve bir çığlık daha attım.

"Benim bir suçum yok. Zorundaydım."

"Nolursun gitme Cihangir. Beni biraz sevdiysen."

Seseselam.

Size dediğim gibi ara vermedim.

Sizce Amira'nın burnu biraz daha sürtsün mü?

Görüşmek üzere.

Artist. (Texting/Cio) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin