İhanet. 1.19

706 38 7
                                    

Nasıl tırstınız ama dimi snxlenals
Bu bölümde biraz heyecanlı gibi gibi. Hadi bakalım snsnwkx.
Lütfen yorum ve vote bırakınız.
İyi okumalar.

Ne yapacaktım?

İyice başıma bela olmuşlardı. İçeriye girip merdivenleri çıkmaya başladım. Evin kapısına geldiğimde kapının arasına sıkıştırılmış bir küçük siyah kağıt vardı. Kağıda baktığımda simsiyah küçük kağıtta beyaz küçücük bir nokta vardı. Beyaz nokta bendim ama siyah beyazı hep yutuyordu.

Evin içine girdim ve kapının dibine çöktüm. İmkansız bir oyuna girmiştim. Canım yanıyordu. Ne yapacaktım şimdi. Kaçıp gitsem beni bulurlardı. Kalbim ve Aklım arasında sıkışık kalmıştım. Gözyaşlarımı silip ayağa kalktım. Yatağa uzandığımda şiir kitabımda işaretlediğim yer gözüme çarptı. Kitabı elime alıp içim kan ağlaya ağlaya okudum.

Sevda nasıl başlar bir yürekte?
Ne vakit açar kara boranda bir gül?
İmkansızı,mümkün olmayanı isteyecek kadar ne vakit palazlanır?
İnsanın şah damarından ellerine, dizlerinden gözlerine doğru ne vakit yürür o sızı?
Bir insanı sevmeyi bilmeyen memleket sevmeyi bilmezmiş.
Memleketi sevmek kadar acıtmaz mı insanın canını bir insanı sevmek.
Vatanın işgaline,mazlumun çığlığına nasıl dayanırsa yürek sevdaya da öyle mi dayanır?
Sevda dedikleri medet hep can acıtmaz mı?
Bir ananın mesela evlat sevdası değilmidir en büyük yarası?
Ya da sevilmediğin halde,istenmediğin halde vazgeçememek acıtmaz mı?

Vazgeçmemek.

Kararımı vermek istemedim o an. Sadece uyumak, uyumak ve birdaha uyanmamak istedim. Cihangir'i düşündüm. Hep olduğu gibi Cihangir'i düşündüm. Anlatsam anlar mıydı beni?

Anlamazdı.
Affetmezdi.

Annemgil artık İzmir'de kalacaktı. Onların yanına mı gitmeliydim. Cihangir'i özlerdim. Özlemeyi bile hak etmediğim adamı özlerdim. Ben çıkmaz bir yola girmiştim.

Zorundaydım işte zorundaydım.

Yapmak zorundaydım.

Yapıyorumda.

Kitabı yerine yerleştirecekken benim işaretlemediğim hatta ilerlerde olan bir yerde bir şey vardı. Açtığımda o siyah kağıt içinde olan beyaz nokta kağıdı vardı. Hemen o sayfadaki şiiri okudum.

Cümle anıların boynu hep bükük
Candan çok sevene reva mı bu yük?
Ettiğin kötülük o kadar büyük
Bugüne yarına düne ihanet

Şiirlerle ettim her iltifatı
Vefasız vicdanın ne kadar katı
Adının önünde hain sıfatı
İhanet derim ben buna ihanet

İhanet.
Ayağa kalkıp derin derin nefes aldım. İzmir'e gidecektim. Başka bir çaresini bulup bu oyundan kurtulacaktım.

Seselam.

Hikaye artık asıl kurgusuna giriyor.

Sizce Amira Cihangir'e nasıl bir ihanet etti?

Siz bunu düşünün bende gideyim.
Görüşmek üzere.

Artist. (Texting/Cio) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin