2.Sezon Finali

544 35 10
                                    

Seselamm ben geldim ve büyük bir sezon finali ile geldim.
Lütfen vote ve yorum atmayı unutmayın. Sizi seviyorum, yazmak isteyenler olursa her konuda mesaj atabilirsiniz bebekler❤️

Kumlara ayağımın izini çıkartmak istercesine bastırırken batan güneşi izledim ayaklarıma hafifçe deniz suyu değdiğinde sağ tarafıma baktım Cihangir ceketini çıkarmış beyaz gömleğinin kollarını kıvırmış bir kaç düğmesini açmıştı. Yavaştan ayağa kalkıp elini bana uzattı kafamı kaldırıp ona baktığımda gülümsüyordu,ellerinden destek alıp ayağa kalktım.

Arkadan Sezen Aksu - Hoşgeldin çalarken yerlerde ki ışıkların arasında hafif hafif dans etmeye başladık. Başımı göğsüne yaslayıp gözlerimi kapattım, Cihangir çenesini başıma yaslanmış sarmaş dolaş bir şekilde dans ediyorduk.

"Bizim için fazla romantik bir an ha?" dediğinde gülmeme tutamadım ve kafamı kaldırıp ellerimi omuzlarına yerleştirdim.

"Bir anı da bozmasan olmaz değil mi Koca Bebek" dediğimde kafasını iki yana sallayıp gülümsedi. Ellerimden tutarak beyaz tüllerle kapatılmış yerlerde beyaz minderler ve beyaz güller olan yere beni ilerletti.

Beyaz elbisemin eteklerinden tutup yere oturdum, sırtımı göğsüne yasladım.

"Cihangir!"

"He Gülüm."

Kafamı hafifçe ona çevirdim. "Ne işimiz var burda."

Vücudunu dikleştirip bana baktı, "Seninle bir şey konuşmam lazım." dedi. Gözlerinin içine baktım ve konuş dercesine bir bakış attım, birden ayaklanıp karşıma geçti artık karşı karşıyaydık.

"Hayatıma şımarık bir kız çocuğu girdiğinde bu kadar aşık olacağımı bilmiyordum, öyle tutuldum ki sana. Nasıl aşığım anlatamıyorum öyle çok da ilanı aşk yapan bi herif değilim biliyorsun. Güzelim, Ömrüm. Müsaitsen evlenebilir miyiz?" Ayağa kalkıp önümde diz çöktüğünde bende hafifçe ayağa kalktım, şaka mı yapıyordu bu, gülümseyerek elinde açtığı kutuya baktım sonra yüzüne.

" Cihangir.. "diye soludum yaşlar akarken gözümden.

" Kızım desene evet diye. "dediğinde kahkaha atıp omzuna hafifçe vurdum.

" Evet Sevgilim, evet! "dediğimde gülümseyip elime hızla yüzüğü geçirip bana sarıldı, kahkaha atarken havada döndüğümü hissettim.

Beni yere indirdiğinde yüzüme yaklaştı dudaklarımızı birleştirmeden önce "Seni çok seviyorum." dedi ve dudaklarımda dudaklarının baskısını hissettim.

____________________________________

Gece orda dans edip yemek yedikten sonra Cihangir beni evime bırakmıştı, sabah okula gitmek için evden ayrıldım saçlarımı at kuyruğu yaptım ve salaş giyindim. Tam da okula layık!

Otobüs durağına doğru ilerlerken yanımda bir araba yavaşça fren yaptı, umursamadan yürüdüğümde biri kolumdan tuttu ve sertçe kendine çevirdi, gözlerim karşısında hiç beklemediği birini gördüğünden olsa gerek yerinden fırlayacakcasına açılmıştı. Kulağıma eğilip fısıldadı;

"Mutlu olabileceğini sanıyorsan yanılıyorsun, hatırla sana bu dünya da mutluluk yok. Şimdi o adamı ya bırakırsın ya da cenazesine katılırsın."

                     376 kelime...

Ve evet 2.sezonun da sonuna geldik.

Yine biraz linç yicem sanırım, evet aslında iyi bir şekilde bitirmek aklımda vardı ama biraz heyecandan zarar gelmez diye düşündüm. :)

Hepinizi çok seviyorum.

Okuduğunuz için teşekkürler, yeni sezon için yeni fikirlerinizi bekliyorum dm yoluyla ulaşabilirsiniz. ❤️

Görüşmek üzere, sağlıkla kalın..

Artist. (Texting/Cio) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin