Öpücük. 1.17

913 41 6
                                    

Lütfen yorum ve vote bırakınız.
İyi okumalar.

Amira : Sevgilim nerede kaldın?

Cihangir :Ölürüm ben senin sevgilim diyen dillerine.

Cihangir :Trafik var birtanem geleceğim birazdan.

Cihangir'in bir arkadaşının düğününe gidecektik ve beni ikna edende ünlü bir arkadaşının düğünü olmamasıydı.

Makarnamı yedim ve üstüme dökmeden inanabiliyor musunuz?

Şimdi düğün olmasa basardım sarımsağı. Öpüşürdük falan şimdi rezil olmayalım.

Ney
Ney
Öpüşme mi?
Ya kızardım utandırma slk.

Kendimle aynada konuştuktan sonra dişimi fırçalayıp kırmızı rujumu sürdüm. Cihangir aşağıda olduğunu söylediğinde çantamı alıp evden çıktım. Binadan çıktığımda bu kadar yakışıklı bir şey göreceğimi biliyordum işte! Keşke birazcık çirkin olsaydı canım.

Bana gülümseyerek baktığında ona doğru adımlarımı hızlandırdım ve hızlıca boynuna atladım.

Çok özlemiştim. Tam 3 gündür görmüyordum.

Kokumu içine çekti ve kendini geri çekip alnımı öptü. "Çok özlemişim ve çok güzel olmuşsun." dedi,elbisemin arkasını inşallah mekana gidene kadar görmezdi.

Düğüne geldiğimizde arkadaşının yanına gittik. Gelin o kadar güzel olmuştu ki! Peri prensesi gibiydi. Yanıma gelip bana sarıldığında bende aynı sıcakkanlılıkla ona sarıldım ve beni gelin odasına çektiğinde onu takip ettim. O kadar heyecanlıydı ki.

Cihangir yanında esmer bir adamla içeri girmişti. Damat buydu sanırım.

"Hoşgeldin Yengeciğim" diyerek dudaklarını ellerime değdirdi.

"Hoşbuldum Ferit ve bu arada hayırlı olsun. Hep mutlu olun" dedim içten gülümseyerek.

Gece bitmişti ve bende bitmiştim deli gibi oynamıştım be. Cihangir biraz bile şaşırmamıştı. Adam deli olduğu anlamış Amira hay senin aklına.

Araba ilerlerken uzun bir süre sonra gözlerimi açtığımda şaşırdım Cihangir'in evinin yoluydu burası. Ona döneceğim sırada elimi tuttu.

"Meleğim. Bana gidiyoruz. Evde tek kalmana gönlüm razı gelmiyor." dedi ve bende tamam anlamında başımı salladım.

Cihangir kapıyı tutup önden geçmemi söyledi. Topuklularımı bir yerlere fırlatıp koşarak Cihangir'in yatağına yattım. Yorulmuştum be.

Cihangir gelip ceketini ceketliğe astı. Kravatı ve kemerini çıkarıp yanıma uzandı. Yatmasana işte be yanıma. Elma gibi oluyorum adam. Benden tarafa dönüp yüzümü sevdi. "Bu elbisenin hesabını vereceğini biliyorsun değil mi?"dedi ve yüzüme yaklaştı elleriyle yüzümü kavrayıp dudaklarını belli belirsiz dudaklarıma değdirmeden önce "İzin var mı? "dedi. Bende cevap olarak kollarımı boynuna doladığım anda dudaklarıma yapıştı.

İlk öpüğümdü.
Cihangirleydi.
Sevdiğim adamlaydı.

Dudaklarını dudaklarımdan çekmişti en sonunda nefessiz kaldığımız için ve alnımı öpmüştü.

" Seni seviyorum Ömrüm " dedi ve yatağa uzanıp beni göğsüne çekti.

______________________________________

______________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@ceyhancihangir : Ömrüm. ❤️

Seseselam ve görüşmek üzere.

Artist. (Texting/Cio) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin