Lütfen yorum ve vote bırakınız.
İyi okumalar.Cihangir
Tamam emmi kabul attığı şeye düşmüştüm ama öyle bir kız değildi ve onu yanlış anlamamam için attığı mesajlar beni güldürmüştü. Polis arkadaşım sayesinde öğrendiğim okulunun önünde onu bekliyorum. Biraz zaman sonra açık kahverengi saçları rüzgardan uçuşan bir şekilde dışarı çıktı. İlk defa görüyordum onu ve sanırım aşık olmuştum!
Ben kendime gelene kadar ileriye yürümüştü. Arabayı çalıştırıp yanına yanaştım. Korna sesini duyduğunda mesaj vermememe gergin olduğunu belirten bir şekilde konuşmuştu.
Şerefsiz
Dedi bana
Ayıp ama yav.Soğuk havada 5 dakikadır endişeli bir suratla suratıma bakıyordu ve şuan gidip yanağını sıkmak istiyordum.
" Ee gelmiyor musun?"
"Şey
Ben
Gelem mi?"Ufak bir kahkaha attım. Normalde de çok tatlıydı ama o cesur hallerinden bir şey kalmıyordu. Arabadan inip onu belinden tuttum. Bu hareketimle ağzı açılmış gözleri pörtlemişti. Çok güzeldi, çok!
"Geleyim o zaman." dedi ve arabaya bindi. Ardından onu bekletmeden bende bindim.
"Düşüncen çok saçmaydı."
"Asla senin hakkında öyle düşünmem Amira ve çok güzeldin." dedim, içtenlikle gülümseyerek.Kısık sesi arabamın içini mest etti.
"Cihangir bu konuyu kapatsak mı acabası?" dedi."Tamam."
"Öyleyse buradan bir yerlere gidelim mi?""Annemgil bekliyor." dedi, dudağını büzerek.
"Tamam o zaman. Yarın kahvaltı?"
Birden heyecanla yerinden doğruldu."Oluur." dedi.
Tarif ettiği evin önüne geldik. Yolda gelirken aldığım beyaz laleleri arka taraftan ona uzattım. Suratında şaşkınlık ifadesi ile karışık bir kocaman gülümseme meydana geldi.
Ee
Sen daha bana böyle gülmedin.
Ne demeye çiçeğe gülüyon."Cihangir çok teşekkür ederim." dedi ve yanağımı öptü sonrasında hızlıca arabadan indi ve eve koştu.
Öptü lan beni.
Hele bak yav.
Öptü.
Delikanlı adama yakışmaz Cio kendine gel aslanım çabuk.Arabayı çalıştırdım suratımda ki tebessümle ve eve sürdüm.
Seseselam.
Bölüm sonu.
Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artist. (Texting/Cio)
HumorBilinmeyen:Noldu ya foton gitti. (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.) Bilinmeyen: Nikah masasında hatırlarsın bunları aslanım. (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)