Lütfen yorum ve vote bırakınız.
İyi okumalar. ❤️Amira
Evden çıktığımda yüzüme esen rüzgarla ceketimin önünü kapattım. Bir kaç gün önce Cihangir ile tartışmıştık ve 2 gündür konuşmuyorduk. Hem beni kıskanıyordu hem bana küsüyordu yani hem suçlu hem güçlü hesabını bilirsiniz.
Okulun tatili de yarın bitiyordu. Canım hiç ama hiç o salakların yüzünü görmek istemiyordu.
Telefonumun titremesiyle elimi cebime attım ve telefonu çıkardım. Beyza mesaj atmıştı.
Beyzooşş: Şş seninkinin attığı story gördün mü?
Amira : Karşim adamla küsüs bakmam storylerine falan.
Beyzooşş: Atıyorum?
Amira : :)
Beyzooşş:
Amira : 🔫______________________________________
Caddeden almam gerekenleri aldığımda otobüse doğru hızla yürüdüm. Otobüs geldiğinde boş yer olduğuna şükür edip oturdum ve kulaklığımı takıp kafamı cama yaslandım. Bir dakika yahu!
Bu adam böyle fotoğraflar yüklüyorsa bende onu çıldırtacak şeyler yüklerim.
Hızla galerime girip fotoğraflara bakmaya başladım.Cihangir
Günlerdir yazmıyordu. İnat, keçi inadı keçi!
Elin herifi gelecek ona bakacak bende sakin duracam öyle mi?
Çok beklerdi hanımefendi.Telefonum titrediğinde onun bir story attığını gördüm ve hızlıca açtım.
Sakin Cio.
Sakin.Bak hele şunun yaptığına. Bana karşılık veriyordu kendi aklınca.
Hızlıca rehbere girdim ve ona mesaj attım.
______________________________________
Amira
Cihangir'den bir mesaj.
Bildirimi gördüğümde yaşadığım şoku siz biliyorsunuz dostlarım anlatmama gerek yok.
Cihangir : Gel Cihangir beni takip eden bütün erkeklerin ağzını kır diyon sen dimi!
Hıyar ağası.
Turşu bidonu.
İnsan bir özür diler ama yaa.215 kelime...
Seseselam dostlarım.
Evet sizi bayadır bekletiyorum ama kavuştuk 😅
Ve final yapmama kararı aldım. Yani gittiği yere kadar götürücem hikayeyi.
Umarım sizde beğenmişsinizdir. Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Görüşmek üzere. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artist. (Texting/Cio)
HumorBilinmeyen:Noldu ya foton gitti. (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.) Bilinmeyen: Nikah masasında hatırlarsın bunları aslanım. (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)