Bună! Eu mă numesc Raluca, stau in București, am 19 ani, și învăț la o facultate din Cluj care se bazează pe Istorie. Acum sunt la facultate, anul 2. Este foarte greu la facultate. Ai o mulțime de materii, mai multe decât cele din 1-4 și 5-8. Dar... Cu timpul ce te vei obișnui, nu o sa mai fie greu.
Azi trebuie să mă întorc la facultate. Eu nu am părinți. Am doar prieteni. Părinții mei nu au murit sau ceva de genul, doar că m-am certat cu ei și nu vreau sa îi mai văd. Acum stau la prietena mea Teo, care este in primul an de facultate. Inf... Hai sa incepem odata chestia asta.
E dimineața. Mă duc să îmi fac rutina, și să mă schimb. După ce m-am schimbat, am mers la bucătărie, și am făcut de mâncare. După ce am făcut vafe, mă duc în cameră la Teo și o trezesc. Când se ridică, da peste tavă și spun:
Eu: Hooooo, nebuno! Ho! Ce dai din mâinile alea? Ce-ai visat?
Teo: Eeeee.... Nimic! Ce ai adus tu acolo?
Eu: Aha! Siiiigur! Pai am adus mâncare. Ia, hai și bagă-n tine!
Se ridica în șezut, și începe să mănânce. Între timp, eu îmi fac bagajul, iar Teo mă întrebă:
Teo: Fhaaaaaaaa!
Eu: Da, fha! Ce e?
Teo: De ce îți faci bagajul? Unde pleci?
Eu: Fha, ai uitat că mâine începe facultatea? Și eu una cel puțin, trebuie sa fiu la cămin la miezul nopții. App, la cât ai trenul?
Teo: Eu? Păi... Azi sau mâine trebuie sa fiu. Dar dacă pleci azi, cred că plec și eu.
Ne-am făcut amândouă bagajele și mergem pe canapea și dăm drumul la TV. Nu după mult timp, am aflat că eu am trenul la 18:30. Era un timp prea scurt, iar eu nu aveam timp sa îmi vizitez sora! Teo are trenul la aceeași oră ca mine, și era foarte speriata că nu avea timp sa meargă la shopping.
Și ne decidem sa mergem la shopping. Când am ajuns în fața unui magazin, o văd pe scorpia de maică-mea.
Hello guys! Aceasta este noua mea carte care e posibil sa fie inspirata din realitate. Vreau sa va mulțumesc pt că datorită vouă, voi reuși să duc aceasta cartea bun sfârșit. Citiți-i cărțile. Sunt mișto. Ne vedem in următorul capitol.
CITEȘTI
Dragostea Învinge Mereu ||CNCO||
FanfictionCând doi oameni se iubesc cu adevărat, nimeni și nimic nu poate să îi despartă. Iubirea lor vor rămâne eternă. ❗❗❗Si tin sa mentionez ca aceasta carte este scrisă de prin 2019. Imi cer scuze de greșelile gramaticale de până acum. Si am inceput sa r...