Când cobor îl văd pe Joseph, cum stătea de vorbea cu Yenni. Când mă vede spune:
Yenni: Raluca! I-a loc lângă el.
Eu: Yenni! Ce caută ăsta aici?
Yenni: Draga mea! Știi... El a venit să spună că te IUBESTE foarte mult. Deci pe scurt, a venit să te ceară. Și nunta va fi făcuta o dată cu cea a lui Chris.
Eu: Ce? Yenni! Te simți bine? Cum drq să mă mărit cu ăsta? Eu îl urăsc din toată inima!
Yenni: Copilă! Te rog sa fi calma și sa accepți cererea în căsătorie a lui Joseph. El este un băiat frumos și manierat. Acum, lasă-l să îți pună inelul.
Chiar atunci Chris, mă cuprinde într-o Imbrațisare și mă sărută pe gât. Ugh... Mă bucur ca ia trecut supărarea pe mine. Așa că eu mă întorc cu fața la el și îi dau un sărut pe buze. După câteva minute, Yenni, țipă la noi și spune să ne oprim. Dar noi ne prefacem ca nu o auzim și continuam.
Atunci o aud pe Geo cum spune:
Geo: Joseph! Te rog sa pleci și sa imi lași prietena în pace. Hai marș.
Și Joseph pleacă. După plecarea lui, eu și Chris ne oprim din sărutat și plecăm în camera noastră, lăsând-o pe Yenni singură.
Ajungând în cameră, primesc un mesaj de la Joseph, în care mă amenința ca dacă nu voi fi cu el, acel filmuleț în care eu cu el faceam dragoste, va ajunge pe net. Și încrememesc când văd acel filmuleț. Imi închid telefonul și fug fără să spun nimic în baie. Când am ajuns în baie, am inceput sa plâng și să imi blestem zilele.
Cine drq m-a pus să merg cu Erick și cu Andreea în pădure? Acum nici nu știu ce să fac! Imi e rău... Să sperăm ca nu am rămas însărcinată. Și încep sa plâng. După câteva minute, decid să mai fac încă un duș cu apă fierbinte pentru a mă mai calma.
După ce am ieșit din cadă îl aud pe Chris cum spune:
Chris: Bebe! Esti bine? Ce s-a întâmplat? Spune că ma sperii! spune el foarte îngrijorat. Dacă nu răspunzi, sparg ușa! Raluca! Răspunde!
Eu: C-C-Chris! Te rog sa ma lași! spun eu printre lacrimi.
Chris: Raluca! Dacă mă lași să intru, și imi povestești tot ce s-a întâmplat, iti promit ca vom rezolva totul. Ok?
Eu: Nu, Chris! Nu! Te rog sa ma lași!
Chris: Cum putem forma un cuplu dacă nici măcar nu imi spui ce ai? Un cuplu își spune tot! Absolut tot. Indiferent că îi place sau nu, amândoi vor trece peste. Te rog, bebe! Deschide și lasă-ma sa intru, pentru a vorbi!
Eu: Chris! Chiar nu pot! Imi este prea rușine!
Chris: Raluca! Nu uita! Dacă vei vorbi cu o persoană de încredere, o să te simti mai bine. Te rog din suflet, Lasă-mă să intru!
Și decid să îi deschid fiindcă avea dreptate. Dacă nu vorbeam cu cineva urgent, cred ca o luăm razna. Și în plus, cui îi puteam spune despre ce mi s-a întâmplat? Chiar dacă era doar în lenjerie și în sutien, îl las să intre, fiindcă este iubitul meu.
După ce a intrat, îl i-au în brațe și încep să plâng, și să ma descarc. Închid ușa și ma așez cu spatele lipit de ușa, și încep să îi povestesc lui Chris tot ce s-a mi se întâmplase. Cât timp îi povesteam, el se plimba mi se pare că era nervos, și la un moment dat, se așează lângă mine si imi da un pupic pe frunte, și spun:
Eu: Bănuiesc ca esti supărat pe mine? Așa-i?
Chris: Bebe! Sunt puțin supărat, dar stii vorba aia: Greșeala recunoscută, e pe jumătate iertată.
Eu: Deci mai ești supărat pe mine sau nu?
Chris: Te-am iertat iubire! Dar să stii ca nu te Învinovățesc. Poate ca meritam asta.
Eu: De ce spui asta?
Chris: Pentru ca și eu am făcut-o cu Amalia atunci... Și în plus... Nu știut să te prețuiesc.
Eu: Chris! Nu spune asta! Să știi ca tu ma faci cea mai fericită. Nimeni nu a putut să ma facă fericită. Nici Erick care imi aducea cadouri nu a reușit. Eu nu vreau un băiat care să imi ofere cadouri. Eu vreau un băiat care s-a imi fie alături în orice situație, indiferent. Dar acum, ce facem?
Chris: Păi... Nu avem altceva de facut in afară de a te mărita cu el. DAR! Fiindcă vei rămâne până la nuntă în Casa asta, vom petrece tot timpul împreună! Te asigur!
Eu: Dacă spui tu, fie! Acum eu...
Nu apuc să continui fiindca mi se închid ochii și adorm.
Hello lume! Ma bucur enorm că am reusit sa termin acest capitol. Va rog sa imi Lasă-ți părerea voastră despre cartea în sine. Va iubesc!
Pupici💯😘
CITEȘTI
Dragostea Învinge Mereu ||CNCO||
FanfictionCând doi oameni se iubesc cu adevărat, nimeni și nimic nu poate să îi despartă. Iubirea lor vor rămâne eternă. ❗❗❗Si tin sa mentionez ca aceasta carte este scrisă de prin 2019. Imi cer scuze de greșelile gramaticale de până acum. Si am inceput sa r...