💔 despărțirea💔

26 9 0
                                    

Joel POV
După ce am ajuns acasă la iubita mea, am inceput sa ma simt ca acasă. Totul era absolut normal. Dar iată că o auzim pe Ralu plângând, așa a mergem după ea. Ea a închis ușa, iar eu am spus:

Eu: Raluca! Deschide ușa!

Georgi: Cuñada! Ce s-a întâmplat? Haide! Te rog! Deschide ușa!

Eu: Raluca! Raluca ne auzi? Raluca!? Georgi, Eu ma dux prin spate! Tu rămâi aici.

Raluca: Va rog! Lăsați-mă! Vreau sa stau singură!

Chiar atunci a trecut Yenni si a întrebat ce se întâmplă. I-am spus ca nici noi nu știm și fa am văzut-o că plângea. Ne-a dat la o parte și a spus:

Yenni: Raluca! Raluca sunt eu Yenni! Deschide! Spune-ne ce s-a întâmplat? Ce ai pățit?

Iată-l și pe Leo, și îi spunem la fel. Și spune:

Leo: Raluca! Deschide! Sunt eu, Leo! Haide! Știi că mie îmi poți spune orice! Spune-mi!

Raluca: Va rog sa mă lăsați! Vreau sa stau singură! Va roooooog!

Leo: Haideți sa o lăsăm câteva minute singură!

Și toată lumea plecă, doar că eu stau langa ea și spun:

Eu: Raluca! Te rog! Deschide! Mă îngrijorezi!

Raluca: Te rog, Joel! Lasă-ma măcar 5 minute singură, și după voi veni eu de bună voie și nesilită de nimeni!

Eu: Promiți?

Raluca: Promit!

Și plec. Îmi pare foarte rău pentru Raluca. Daca cineva i-a făcut rău, îi voi rupe capul. Nu voi permite sa îi facă rău Ralucăi nimănui. Sa nu credeți că o mai plac! Doar că, ea este cumnata mea și trebuie ajutată.

Când am ajuns în living, îl văd pe Erick venind în fugă, și întreabă de Raluca, iar Georgi ii spune ca e la etaj, si ma ia cu el la Raluca.

Raluca POV
Nu mai suport! Îmi vine să îmi iau viața! Sa mi-o nenorocesc! De ce sa îmi facă Chris mie una ca asta? El îmi spunea că o urăște, si de fapt, el o iubește! Nu mai rezist! Îl voi suna pe Erick sa îl aducă înapoi pe Joel și să vorbim.

Convorbirea telefonică
Eu: ...hola...spun eu printre plânsete

Erick: Señorita! Ce s-a întâmplat? De ce plângi? spune el îngrijorat.

Eu: Chris m-a înșelat cu prima fiica care mie îmi spunea ca o urăște!

Erick: Raluca! Ești sigură?

Eu: Da! I-am văzut cu ochii mei și am și dovada! Te rog! Vino la mine, și i-am și pe Joel si venitia mine! Te rog!

Erick: Por vení cu restul trupei?

Eu: Nu! Te rog, nu vreau sa se afle! Vino doar tu și Joel!

Erick: Bine! In 10 minute vin!

Eu: Vino mai repede te rog, că simt că mor!

Erick: Nu muri! Vin cât de repede ma duc picioarele!

Eu: Bine! Te aștept!

Erick: Ai grija de tine, Señorita!

Eu: Sigur că da!
Convorbire încheiată

După ce am terminat de vorbit cu el, închid și iau primele pastile pe care le văd. Nu mai stau pe gânduri și le iau. Iau tot flaconul. Daca până vine Erick nu pățesc nimic, înseamnă ca le-am luat degeaba.

Peste 10 minute se aude vocea lui Erick si a Lui Joel. Deschid, si ii poftesc sa ia loc, și încep să le povestesc tot, și să le și arăt filmulețul. Nu dupa mult timp, încep să plâng, și să cad la pământ. Erick ma ia în brațe și spune:

Erick: Raluca! Totul va fi bine! Îți promit!

JOEL: Ne ai pe mine și pe Erick alaturi de tine!

Erick: Joel, me poți lăsa singuri puțin?

JOEL: Sigur!

Înainte ca Joel sa plece, i-am dat o îmbrățișare și i-am mulțumit. După ce a plecat, eu și Erick eram pe jos. Eu plângeam, iar Erick ma îmbrățișa. La un moment dat, Erick a vrut să ma pupe pe obraz, dar eu, ca proasta, am întors capul și ne-am sărutat. După ce ne-am oprit, spun:

Eu: Erick, oare e bine ce facem?

Erick: Cred că da! Raluca! Nu uita! Ești încă tânără și poți face aproximativ ce vrei cu viața ta. Daca vrei continuăm, daca nu, nu!

Si atunci el mă sărută din nou. Eu nu mă opun fiindcă adoram acel sărut. Parcă nu mai voiam să se termine. După câteva mimute, îi suna telefonul. Se ridică și plecă sa răspundă telefon. După 10 minute, îmi spune că trebuie aa plece la studio, și că se va întoarce diseară. Îi mai dau un sărut și îl conduc până la poarta.

Când m-am întors, o văd pe Yenni Foarte îngrijorată. Se aproprie de mine, și mă ia în brațe. Și spune:

Yenni: Raluca! Sa știi că am aflat ce s-a întâmplat! Sa știi că îmi pare rău. Dar am incercat sa îți spunem că...

Eu: Yenni! Nu trebuie sa îți pară rău. Acum știu ce fel de om e Chris. Ce să îmi spuneți?

Yenni: Joel! Spune-i!

JOEL: Păi... Un prieten de al lui Chris a pus pariu cu Chris că el nu poate să o facă cu tine.

Eu: Deci... Chris a pus un pariu că se va culca și o să și-o tragă cu mine?

JOEL: Da! De aceea se comporta așa de frumos cu tine!

Eu: Georgiana! Tu... Tu... Tu... Știai de asta?

Georgiana: Nu! Chiar nu știam nimic! Îți jur!

Chiar atunci își face apariția Chris. Voia să mă ia în brațe dar, eu ma feresc și îl împing. Și spun:

Eu: Sa știi ca am aflat de pariu. Și nu mai e nevoie sa te comporți așa de frumos cu mine!

Spun și plec în camera mea plângând.

Hello guys vreau să spun că acest an a fost minunat deoarece am petrecut foarte mult timp pe Wattpad și am votat și am scris cărți care spre surprinderea mea au multe voturi și toate sunt din partea voastră Vreau să vă mulțumesc că ați votat toate cele patru cărți și pe aceasta în căutați sper să vă placă capitolul acesta și cele care urmează nu sunt sigura cât de lungi vor fi dar sunt sigură că vor fi interesate să sperăm.
Eu nu o să mai postezi la 4:00 dimineața O să postez pe la 1:00 1:30 a.m așa o să postez așa deoarece nu prea am idei și să sperăm că vor veni ma care ideile până la 1:30.
Vă iubesc și vă mulțumesc pentru cel mai frumos an din lume.

Dragostea Învinge Mereu ||CNCO||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum