peste 4 luni

22 5 0
                                    

Raluca POV
Au trecut 4 luni de cand am aflat că am Cvadrupleti, și am început să mă obișnuiesc cu ideea că voi avea patru copii. Desi eu mi-am dorit doar unu băiat și o fată, iată că Dumnezeu m-a binecuvantat cu 4 copii. Christopher a plecat cu trupa lui în turneu și eu l-am refuzat fiindcă nu voiam să merg că poate mi se întâmpla ceva. Eu acum stau cu Leo și Gigi (Georgiana). Acum Yenni, scuzați-mă sunt obișnuită cu ea, Leo mă ține numai în puf, și stă tot timpul după mine. Nici nu am mai putut să ies pentru a mă întâlni cu niște amice. Școala o fac de acasă, că a chemat Yenni profesorii.

După ce am terminat ,,orele,, dau să mă duc la bucătărie, iar Yenni mă ia de mână și spune punându-mă pe scaun înapoi:

Leo: Raluca! Unde te duci? Nu ți-am zis că dacă vrei ceva să mă chemi?

Eu: Păi mă duceam la bucătărie să îmi iau ceva de mâncare că nu mai pot. Apropo! Știi când se va întoarce Chris?

Leo: Nu știu. L-ai sunat?

Eu: Nu, dar îl voi suna acum.

Acestea fiind spuse, îmi iau telefon de pe masă și ma duc pe canapea, dau drumul la TV, și formeze numărul lui Chris. Nu răspunde, dar are căsuța vocală, și hai să îi las un mesaj. Și îi spun așa "Hey, Chris. Sunt Raluca. Ce faci? Cum mai ești? Ești bine? A trecut cam mult timp de când nu am mai vorbit. Îmi e dor de tine. Te rog sa ma suni imediat ce auzi auzi acest mesaj. Te iubeeeeesc!"

Christopher este plecat de mai bine de 3 luni și de când a plecat, nu a dat nici un semn de viață, și imi e tare dor de el. După ce i-am lăsat acest mesaj, ma uit pe IG (@__nebuna_aia_mare__), și mi se arată de la Cancan ca Christopher Si-a găsit o nouă soție după ce... După ce a părăsit-o pe fosta lui soție? Ce? Nu cred ca e în stare de așa ceva!

După ce am citit toate astea, îl Sun pe Joel. Spre norocul meu, el a răspuns.

Convorbirea telefonică
Joel: Heeeey, Ralu! Ce mai faci?

Eu: ... Hey...

Joel: Raluca! Spune-mi tot.

Eu: Este adevărat că Christopher a zis la Cancan ca el s-a despărțit de mine și tipa aia este noua lui iubita? Și de ce mi-a făcut asta? spun eu printre lacrimi

Joel: ... Da! Nu este adevărat. Dar nu știu de ce a făcut una ca asta.

Eu: Nu pot să creeeed! Pai de ce scrie că...

Joel: Nu știu. Uite, vorbim puțin mai târziu ca trebuie să mă imbrac și sa plec acasă.

Eu:Va întoarceți în România?

Joel: Dap. Vorbim când ajung. Ok, iu... Ralu?

Eu: Ok! Te... Adică bye!
Convorbire încheiată

Ok... Asta a fost ciudat. De ce am vrut să îi spun că îl iubesc când eu îl iubesc pe Chris, și el este cu Gigi? Oare încep sa am sentimente pentru el? Chiar nu înțeleg. După ce am vb cu el, mă uit la TV și adorm.

Joel POV
"Ok, iu... Ralu?"

Bun, deci asta a fost foarte ciudat. De ce am vrut să îi spun iubire în loc de Raluca? Deși eu și Gigi ne-am certat, tot pe ea o iubesc. Nu iubesc pe nimeni. În inima mea este loc numai pentru Gigi. Doar pentru ea.

După ce mi-am făcut bagajul, ma duc jos și ii vad pe toți echipați și gata de drum. Când ajung și eu jos, tarfa lui Chris spune:

?: De abia aștept să iti cunosc părinții iubire.

Chris nu spune nimic. Doar se uita la ea și ii dă un scurt pupic pe obraz. Se vedea pe fața lui că nu voia ca părinții sa o cunoască. Oare de ce? De ce făcea asta?

Când urcăm în mașină, o trag pe "iubita lui" și ma așez lângă el. Când ma așez lângă el, spun:

Eu: Și... Tu chiar o iubesti?

Chris: Ce e cu întrebarea asta stupidă? Logic că o iubesc!

Eu: Și cu Raluca? Ce faci? Ai uitat prin câte ați trecut împreună? Ai și un copil cu ea.

Chris: Cine e Raluca? Eu nu am niciun copil cu nici-o Raluca.

Eu: ... Băi! Ești bine?

?: În curând nu va fi. Curând va fi în Rai la Dumnezeu, iar Raluca.... Acolo va ajunge și ea.

Eu: Ce i-ai făcut?

? : Puțin drog, și i-am dat pastile de uitare a memoriei. În curând, nu va mai știi nici cine e.

Nu după mult timp, ajungem la aeroport. Ma așez lângă Chris și ii pun în căști vocea Ralucăi. Poate își ca readuce aminte de ea.

Hello, lume! Am terminat încă n capitol. Sper sa va placă. Nu e cine știe ce, dar sper sa va placă. Pupici❤❤❤

Dragostea Învinge Mereu ||CNCO||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum