Georgi POV
După acea discuție cu Raluca și tata, mă duc în camera fratelui meu sa vad ce face. Poate o fi supărat din cauza deciziei pe care a luat-o mama, dar trebuie sa treacă peste. Dar decizia Ralucăi mă sperie. Nu poate să îl lase pe Chris în brațele lu' aia.Ajunsă în fața camerei scumpului meu frate, îl văd cum dă nervos cu pumnul în perete. Cred că a auzit discuția. Intru in cameră și spun:
Eu: Frate, pot sa intru?
Chris: Da, sigur! Intră!
Eu: Mulțumesc! Și... Cum mai merge între tine și Raluca?
Chris: Bine! De ce?
Eu: Păi... Pari cam nervos... Și am crezut că... Tu și Raluca... V-ați certat... Și am zis să văd! Dar apropo, de ce ești nervos?
Chris: Cum să nu fiu nervos când Raluca nu vrea să se împotrivească deciziei luate de mama? De ce nu vrea să o refuze? De ce vrea să fie așa cum vrea mama? Chiar nu o pot înțelege! Dacă mă iubește, de ce nu se poate împotrivii?
Eu: Păi... Mama a primit-o în casa ei fără nici-o condiție, deși ea când primește pe cineva în casă, îi cere ceva la schimb, o tratează ca pe fiica ei, și o laudă zilnic, îi dă meditați la mate...
Chris: Ea chiar și-a bătut joc de mine când a spus că ma iubește?
Eu: Christopher! Tu ai ascultat o vorbă din ce ți-am zis?
Chris: Ă?
Eu: Chris! Te înțeleg ca ești nervos, dar trebuie sa înțelegi că mama a făcut foarte multe pentru ea, și ea vrea sa ii răsplătească bunătatea! Vei vedea, că nu te vei căsători cu ea! (Sa sperăm! spun eu in șoaptă)
Chiar atunci apare Raluca, și spune:
Ralu: Pot să intru?
Chris: Sigur! Georgi, Lasă-ne puțin singuri, ok?
Eu: Ok!
Și plec în bucătărie, pentru că mi se făcuse foame de la atâta vorbit și alte chestii.
Raluca POV
După ce Georgiana a plecat, eu am rămas cu Leo. Eu eram sigura de ceea ce voiam sa fac, adică sa las totul in voia sorții. Atunci Leo mă întreabă:Leo: Raluca, ești sigură că vrei sa faci asta? Mai ai timp sa te gândești.
Eu: Da, Leo! Sunt mai sigura ca niciodată de ceea ce vreau sa fac! Și în plus, daca spun "Da!" Chris o sa se supere pe mine.
Leo: Păi... Oricum trebuie sa ii dai un răspuns! Ce o sa ii spui?
Eu: Îi voi spune că totul va fi cum va dori ea! Daca ea vrea sa îl însoare, îl va însura! DAR, cu condiția ca nunta și toate pregătirile, sa le fac eu. (Așa, îmi voi duce planul la capăt! spun eu in șoaptă.)
Leo: Bine! Eu acum plec!
Eu: Pa.
Și astea fiind spuse, pleacă. Știu că totul va fi nou pentru Chris, dar asta e. Fiindcă era ora 01:30 p.m, ma duc să fac un duș și sa ma schimb de rochia asta că nu o mai suport, și mă îmbrac așa:
Și plec în cameră la Chris. In cameră era și Georgi, si ma gândeam ce să fac. Sa îi las singuri, sau sa vorbesc cu el? Dar decid să vorbesc cu el, și bat in ușă:
Eu: Pot sa intru?
Chris: Sigur! Georgi, lasă-ne puțin singuri, ok?
Georgi: Ok!
Și plecă. După ce a plecat, eu stăteam în fața ușii. Nici nu mă mai putea mișca când l-am văzut așa nervos. Mi se făcuse frică și nu știam ce să fac. Deodată, se uita la mine și spune:
Chris: Ce stai acolo? Vino! Ia un loc pe pat.
Eu: Mulțumesc, dar nu! spun eu apropiindu-mă de el. Eu... Am venit să vorbim!
Chris: Daca ai venit să vorbim despre căsătoria mea cu prima fiică, nu te mai obosi sa îmi spui, fiindcă am aflat decizia ta.
Eu: De unde? Ți-a spus Georgi?
Chris: Nu! Voiam să vad cum mai ești, și am auzit discuția. Dar nu trebuie să... Auzi! Știi ceva?
Eu: Nu, nu știu!😂😂
Chris: Hai sa ne culcăm! Nu mai vreau sa aud de căsătorie. Dar înainte, tu chiar mă iubești? Sau ai spus-o la vrăjeală?
Eu: Christopher! Logic ca te iubesc! Crezi că mie îmi va fi ușor să te văd în brațe la alta? Nu! Doar că... Yenni a făcut foarte multe pentru mine și chiar vreau sa o răsplătesc, chiar daca ăsta e singurul mod. Acum te rog sa înțelegi! Eu te iubesc enorm!
Chris: Și eu te iubesc! 💖💖💖 Acum hai la culcare că e târziu.
Când dau sa plec, mă prinde de mână, și zâmbește.
Chris: Nu te mai duce în camera ta! In seara asta vei dormi cu mine!
Eu: Dar...
Chris: Niciun ,,Dar". Hai, sa dormim.
Astea fiindcă spuse, ne punem sa dormim. Nu pot sa cred că am avut prima petrecere a fost fail .
hello guys acesta a fost încă un nou capitol din ediția de Crăciun și imediat o să apară și ediția de revelion Deci cât mai curând o să apară ediția de revelion. O să încerc pe 31 să postez cât mai multe capitale posibile și să postez chiar un capitol și pe la două dimineața chiar 1 sau 4 chiar acum să vedem. Am uitat să vă spun că în acest capital a participat GeorgianaIconaru4
Pupici😘😘
CITEȘTI
Dragostea Învinge Mereu ||CNCO||
FanfictionCând doi oameni se iubesc cu adevărat, nimeni și nimic nu poate să îi despartă. Iubirea lor vor rămâne eternă. ❗❗❗Si tin sa mentionez ca aceasta carte este scrisă de prin 2019. Imi cer scuze de greșelile gramaticale de până acum. Si am inceput sa r...