A next day - Raluca POV
Dimineața mă trezesc în camera mea. Ce dracu'? Ce caut in camera mea? Eu eram în camera lui Chris. Dar nu mai contează. Mă duc să-mi fac un duș rece, și să mă schimb așa:Și mă duc jos, în living. Mă așez pe canapea, chem o servitoare sa îmi aducă o cana mare de cafea, și încep să mă uit pe IG(pufulete_zapacit contul meu de insta=). Dar iată că liniștea nu durează mult că îl aud pe Chris, Georgi, si Yenni cum țipă. "Offfff, Doamne! Oare ce i-a apucat le toți trei așa de dimineață sa țipe? Au uitat că mai sunt oameni care încă dorm?"
Atunci îi văd pe Chris și Georgia coborând. "Ugh... Slava Domnului că nu vine și Yenni!" Chris, se trântește lângă mine pe canapea și spune:
Chris: Buenos días, mí amor!
Eu: Buenos días, mí amor!
Georgi: Buenos días, cuñada! spume ea dandu-mi un pupic pe obraz. Ce bei acolo?
Chris: Chiar! Ce bei acolo?
Eu: Cafea! De ce?
Chris: Cafea? La vârsta asta? Nu! spune el în timp ce îmi ia cafeaua.
Eu: Christopher! De ce sa nu beau cafea? Am doar 19 ani! Deci pot!
Chris: Nu, nu poți! Ești prea mică. Mai ales pentru doza asta mare de cafea!
Chris, cheamă o servitoare și îi da cana de cafea înapoi. După, își pune mâna în jurul gatului și spune:
Chris: Și...
Georgi: Si unde pleci de te-ai îmbrăcat așa? spune Georgi repede înaintea lui Christopher.
Eu: Sa ma plimb! Vi?
Georgi: Sigur!
Chris: Pot sa vin și eu? Sa va duc cu mașina...
Eu: Nu! Tu rămâi acasă, sa rezolvi problema cu mama ta.
Georgi: Cuñada! Hai sa îl luăm si pe el, ca Dacă mai sta mult aici cred că o să turbeze! Și nu cred că vrei sa turbeze că după nu o sa te mai înțelegi cu el!
Chris: Mi amor! Tu vrei sa turbez?
Eu: Bine, fie!
Chris: Dar, mătăluță, te duci și te schimbi! Nu vreau sa se uite cineva la tine, si dupa sa îți facă cu ochiul... Înțelegi tu!
Eu: Bineeeee!
Astea fiind spuse, eu și Georgi mergem sa ne schimbăm. Georgi s-a îmbrăcat așa:
Iar eu așa:
Eu mi-am luat niște haine care mi-au venit în fața, dar Georgiana s-a îmbrăcat de zici ca merge la întâlnire cu Joel.
După ce ne-am îmbrăcat, mergem jos, unde îi vedem si pe cei de la CNCO, Adică prietenii lui Christopher. Atunci, Georgiana începe să sara de bucurie când îl vede pe Joel. Când am ajuns langa Chris, toți:
Toți: WOW!
Eu: Hey! Eu sunt Raluca!
Toți: Ne pare bine!
Se pare că toate privirile erau asupra mea, nu a Georgianei. Ciudaaaaaaaa!
Chris: Hai! Mergem? Că i-am chemat și le ei!
Eu: Ăm... Da! Luați-o înainte!
Toți: Nu!
Eu: WOW! Bine! Hai!
Și urcăm în limuzină! Yey! Eu eram între Chris și Erick, Iar Georgi era intre feblețea ei Joel și Richard. Atunci, șoferul pune muzica și eu, fără să vreau încep sa cânt. Era melodia mea preferată, Destino, Care era cântată de Greeicy și Nacho.
După ce se termina melodia, toată lumea mă aplaudă, și încep să își spună părerile despre vocea mea. Totul era așa de bine... După o oră, ajungem în fața unui club. Ne dăm jos și intrăm. Și spun:
Eu: Băi! Nu credeți că e cam de crema pentru club? Gen eu as propune sa mergem diseară.
JOEL: Și eu sunt de acord! Iubire, spune el către Georgiana, ce spui?
Georgi: Cine? Ce? Mai e o Georgiana pe aici?
Atunci Joel se pune in genunchi și spune:
JOEL: Georgiana! Vrei sa fi iubita mea?
Georgiana: Daaaaaa!
Eu: Acum că am stabilit, haideti să mergem sa ne plimbăm.
Peste 4 ore.
Este pe 14:30. După atâta plimbare, mergem fiecare acasă, doar că Joel venea cu noi. Când am ajuns, eu m-am trântit pe canapea și mă uit la TV, Georgiana si Joel au plecat în camera lor, iar Chris... Chris a rămas la studio sa se întâlnească cu cineva la studio.Atunci, fiindcă ma plictiseam, am decis sa merg după el. Dar iată că norocul nu putea să țină cu mine. Atunci când am ajuns la studio, el nu era. Așa ca mă duc și îl caut peste tot, pana Când, o doamnă îmi spune că la văzut cu o fată și ducându-se în... In direcția barului. Intru in bar și îl vad cu... Cu prima fiică.
Atunci toată lumea îmi este zguduită. Nu spun nimic și plec înapoi acasă, unde sunt întâmpinată de Yenni. Si spun:
Eu: Yenni! M-am gândit și aceasta căsătorie trebuie sa aibă loc! Eu nu o sa mă opun, și nimeni nu se va opune la nuntă.
Yenni: Bravo, copila mea!
După ce pleacă, fug in camera mea. Și logic că înainte de camera mea era camera lui Joel și Georgi, si văzându-mă plângând, ei, vin după mine, dar eu le închid ușa...
Bună tuturor! Am revenit cu un nou capitol! Sper sa va placă. In acest capitol a participat GeorgianaIconaru4
CITEȘTI
Dragostea Învinge Mereu ||CNCO||
FanfictionCând doi oameni se iubesc cu adevărat, nimeni și nimic nu poate să îi despartă. Iubirea lor vor rămâne eternă. ❗❗❗Si tin sa mentionez ca aceasta carte este scrisă de prin 2019. Imi cer scuze de greșelile gramaticale de până acum. Si am inceput sa r...