prima seara în campus

44 11 0
                                    

Raluca P.O.V
Era ora 00:00, când cineva mă trezește. Când mă trezesc mai bine îi aud vocea lui Remus. Sar ca arsa din brațele lui și ajung în dreptul Melisei și Anei. Ne luam în brațe și Ana spune:

M: Heeeeeeeeeeeey!

Eu: Helo! Ce faceți?

Ana: Eh... Bine. Mai stam toate 3 în cameră? Sau vreți să stăm fata băiat fata?

M & Eu: Fată băiat fata.

Fiecare s-a dus in camera in care era repartizată. Din fericire, eu, Ana și Melisa, am nimerit în aceeași camera. Când i-am văzut pe băieți, îmi să leșin. Era Marius, Remus și Secu. Stai! SECU? Noooo! Nu pot sta cu Secu in cameră. El ma place, si într-adevăr îl PLĂCEAM și eu, doar că acum îl plac pe Remus.

Eu ma pun pe primul pat dinspre ușa, și Remus se pune in următorul pat. Atunci Secu a zis:

Secu: Hai sa facem așa: fetele in stânga, iar băieții in dreapta.

Toți: Bună idee.

Și asta am făcut. Nu după mult timp, văd ca Secu o ia de mână pe Melisa, iar Marius o ia pe Ana de mână și pleacă, iar eu rămân singură cu Remus. El se muta mai aproape de mine, iar eu... Eu mă mut pe patul Anei.

Remus POV
De când am văzut-o pe Raluca, totul s-a schimbat. E așa drăguță, și foarte frumoasă. Deci nu mi-o pot scoate din cap. E ca un înger. O iub... Ce? Nu! Nu se poate! Eu am deja prietenă. Deci nu trebuie sa o plac.

Așa ca mai bine mă mut in patul meu. Nu trebuie sa vadă sau a stie faptul că o plac. Și ma mut pe pat la mine, și încerc să îmi iau ochii de la ea, dar nu pot! Ce sa fac... Asta chiar nu știu. Poate că dacă plec și o las singură, poate o să reușesc să mi-o scot din cap. Și plec.

Teo POV
Cand am ajuns în camera din campus, am văzut că nu e Nimeni. Wow! Cred că am ajuns prima. In fine. Ma pun pe Pat si incep sa cânt Tank-5gang. Nu peste mult timp, aud niște aplauze. Când întorc capul, îl observ pe Andrei, și pe alte fete care mă aplaudau. Ma înroșesc.

El se așează lângă mine și spune:

A: De ce te-ai înroșit? Nu trebuie sa te rușinezi de mine! Îți sunt prieten.

Eu: Mda... Ce cauți aici?

A: Eeee... Ma plictiseam in cameră, și am zis sa vad ce face prințesa mea.

Eu: Care?

A: Tu!

Eu: Aaa! Bine ce să facă? Dar...

A: Dar ce ai spune sa ne plimbam prin tot Brașovul?

Eu: Dar avem voie?

A: Da! Și dacă nu ne dă voie, găsesc eu o cale să ieșim în oraș.

Eu: Ok! Ma îmbrac și...

A: Nu e nevoie! Ești oricum frumoasă!💗

Eu: Ayyyyy!💗

Mă ia de mână și plecăm sa vizitam Brașovul. Deci... Am descoperit că Brașovul are doua Muzee, doar că nu le enumăr, și are cel mai extraordinar bar sin lume.

Nu după mult timp, ne oprim la o cafenea-cofetarie. După ce chelnerul ne ia comanda, Andrei se duce până la baie. Când vine, el spune:

A: Teo...

Hello guys! A revenit cu un nou capitol. Ce credeți că îi va spune Andrei Teodorei? E... Asta aflați în capitolul următor. Va pup!







Bye!

Dragostea Învinge Mereu ||CNCO||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum