"Colegii cei noi, moartea lui Yenni și venirea Ambulanței de nebuni"
Ma pun langa Elena, și imediat Se suna, iar
pe ușa a intrat diriga urmată de Teo, Oprea și încă un băiat. Diriga, ii face semn Elenei să plece din banca, și în locul ei se pune Teo. Când o văd, ma ridic și amândouă începem sa țipăm de bucurie, iar diriga se uita ciudat la noi.Luăm loc în bancă, iar diriga ii spune lui Laur, colegul din stânga, sa se mute și în locul lui se pune Oprea, iar pe acel băiat la pus cu Bianca care stăteau în fața mea. Pe bune? De ce a trebuit să îl mute pe ăla? Atunci, diriga ii cheamă pe cei trei în fața și spune:
Diriga: Dragilor, poate va întrebați, ce caută copiii din anul 1 aici. Diriginta lor i-a lăsat, și colegii lor au plecat la alte clase. Doar ei au vrut să vină aici. O poate ajuta cineva pe Teo să se pregătească pentru testul de sfârșit de an?
Eu: Dar, de ce trebuie să dea test?
Diriga: Păi altfel nu-i putem primi în anul 2. Deci... Cine se bagă?
Am observat că mulți băieți au vrut să o ajute pe Teo, doar că diriginta m-a ales tocmai pe mine fiindca cred ca si-a dat seama ca suntem cele mai bune prietene. Pe Oprea l-a ajutat chiar colegul lui de banca Mihnea, iar pe Băiatul cel Nou l-a ajutat Bianca. După aceste cuvinte, diriga i-a rugat pe copii să se se prezinte. Și baiatul cel Nou a spus:
? : Bună! Eu m-a numesc Sezer, am 18 ani, eu vin tocmai din Los Angeles, părinții mei sunt doctori, ei au rămas acolo în Los Angeles pt ca nu își puteau părăsi locul de muncă. Eu am venit aici fiindca sunt pasionat de muzică, și uneori cânt l-a chitară. Ador România, dar cel mai mult ador Clujul.
Diriga: Acum Teo!
Teo: Bună! Eu sunt Teo și am 18 spre 19 ani. Imi plac foarte mult pisicile, am un frate mai mic pe nume Alin, are 2 ani jumate și îl iubesc foarte mult. Eu, am o prietenă din această clasă și este chiar Raluca. Noi am copilărit încă de cand aveam eu un an, iar ea doi. Sunt o persoana ce nu o afectează hete ul. Și cam atât.
Oprea: Buna! Eu sunt Andrei Oprea, puteți să imi spuneți Oprea sau Andrei, am 19 ani împliniți, ador muzica, ador câinii, fac karate de 5 ani, iar KICKBOXING de 3 ani. Imi place sa ies în parc sa alerg, sa imi scot câinii la plimbare, în weekend sunt bonă la vecini, adică am grija de copiii lor cât sunt plecați. Și cam atât.
După ce cei trei au trecut la loc, eu i-am trimis un mesaj lui Chris dacă pot ca cei trei sa stea la noi. Nu voiam sa ii primesc și pe Oprea și Sezer, doar ca nebuna mea m-a rugat să îi iau și pe ei. După câteva minute, Mi-a răspuns cu
"Iubire! Vino după oră la cancelarie ca avem ceva de vorbit și e foarte grav. Iar când vii, vorbim și despre ei. Ok?"
"Ok! Dar ce s-a întâmplat? Ce este atât de grav? "
"E foarte grav. Nu vreau sa te panichez!"
" Iubireeee! Spune-mi ca nu ma vei panica! Promit! E ceva legat de unul dintre colegii tăi?"
"Nu! Este legat de altcineva! Tu doar fa cum ti-am spus! Ok?"
"Ok! Te iubesc! Bye! "
"Și eu te iubesc! Bye!"
Astea fiind spuse, las telefonul de o parte și sunt "atentă" la ce spune diriga. Mda... Nu prea eram atentă fiindcă ma pusese pe gânduri ceea ce imi spusese Chris. Chiar atunci apare Joel și spune:
Joel: Buna ziua! Imi cer scuze că va deranjez dar trebuie să vorbim ceva cu Raluca.
Diriga: Sigur.
Chiar atunci, imi iau telefonul și plec. După ce a închis ușa, JOEL mă ia de mână și m-a duce la la cancelarie. Acolo, o văd pe Yenni întinsă pe jos cu ochii închiși. Mă reped la ea și incerc să o trezesc. Dar nu. Nu face nici-o mișcare. Oare ce face?
Ma duc sa iau un pahar cu apă și arunc peste Yenni și nu reacționează. Atunci, mă uit la Chris și vad ca a rămas încremenit, la fel ca și toți ceilalți profesori. Nu după mult timp, o vad pe diriga ca își face loc printre profesori, se uita la Chris și îi spune ceva la ureche doar ca el nu reacționează în nici un fel.
Nu după mult timp, incep sa rad ca descreierata și toți profesorii încep să se uite la mine cu întristare. Si încep să îi întreb ce e cu circul ăla, și cum ca aș fi la Camera ascunsă. După ceva timp o iau pe Yenni și îi spun sa termine Teatrul ăsta ca nu îl cred.
Dar aceasta nu reacționează în niciun fel. O las încep pe podea, și observ ca tot corpul ei este rece. Chiar atunci, ma duc la Chris și spun:
Eu: Chris! Ce are Yenni? De ce este rece?
Chris: Raluca... Te rog nu te îngrijora, dar Yenni a... Murit...spuse acesta cu o tristețe cât capul meu de mare.
Și atunci nu spun nimic si analizez tot ce se întâmplă. Și spun:
Eu: Deci tu imi zici ca Yenni a murit și zici sa nu ma îngrijorez? Cum naiba sa nu ma îngrijorez, când femeia asta m-a iubit ca pe propria ei fiica și a avut grijă sa nu imi lipsească nimic, și imi făcea mereu pe plac! Yenni este ca le mama mea! Ce ma fac fără ea!? spun eu printre lacrimi. Yenni! Trezește-te! Am nevoie de tine!
Chiar atunci cad în genunchi si chiar atunci vad niște oameni în haine albe cum vin și ma iau de lângă Chris, iar acesta vine după mine și spune:
Chris: Hey! Ce faceti? Cine sunteti?
?: Suntem de la ospiciu! Am fost sunați cum ca aici este o eleva nebună, și am venit sa o luăm înainte sa facă o ne făcută.
Chris: Dar ea nu e nebuna! Oameni buni! Lăsați-o sau nu stiu ce va fac!
Atunci Chris este electrocutat iar eu vad negru.
Hello lume! Am revenit cu un nou capitol! Azi am avut puțin timp liber și am avut timp sa editeze acest capitol și sa il public. Sper sa va placa, iar încheierea acestei cărți va fi pe 10 martie. Am schimbat încheierea cărții deoarece mi-au venit niște idei superior mișto și imi trebuiesc multe capitole pentru a le scrie. Maine voi postat un nou capitol care sper sa va placa foarte mult, tot maine veti afla cum a reușit ca Raluca sa ajungă la ospiciu și veti afla în capitolele următoare ce se va întâmpla.
CITEȘTI
Dragostea Învinge Mereu ||CNCO||
FanfictionCând doi oameni se iubesc cu adevărat, nimeni și nimic nu poate să îi despartă. Iubirea lor vor rămâne eternă. ❗❗❗Si tin sa mentionez ca aceasta carte este scrisă de prin 2019. Imi cer scuze de greșelile gramaticale de până acum. Si am inceput sa r...