Răpirea în ajun

28 8 0
                                    

Totul a mers bine la petrecere. Eu și Andreea Balan, stăteam și vorbeam, râdeam. La un moment dat, mi se face sete, și o între dacă vrea ceva de băut că eu mă duc să îmi iau. Și plec după băutură. Când sa iau bautura, cineva ma ia de mână și mă duce sus.

Am incercat sa țip, dar el îmi ținea mâna la gură. Când am ajuns într-o cameră, mă trântește pe pat, și vrea să vină lângă mine, dar îl împing și fug. Când am ajuns pe scări, el este în spatele meu, și mă ia de talie și mă trântește pe podea, și țip. Se aproprie de mine, mă duce în camera, și începe să mă lege. După ce a terminat, a spus:

?: Pepușă! Tu, vei sta aici legată ca celelalte fete, și dacă îmi prestezi bine, vei fi a mea! Nu o sa mai fi a lui Erick. Veo fi a mea pentru totdeauna, cum vor fi și aceste fete, și veți fi duse la produs. Și acești băieți vor sta cu tine. Daca va țipa, nu o sa ii faceți nimic.

Nu spun nimic fiindcă nu vreau sa ma lege și la gură. Daca mă va lega la gură, am pus-o! Dar nu deși nu am spus nimic, el ma leagă la gură și pleacă. Chiar atunci tip, sperând să ma auda cineva de a afară. Dar spre surprinderea mea, nu mi-a luat telefonul. Deci puteam sa ii trimit un mesaj lui Erick. Sau mai bine Andreei fiindcă ea îi poate spun lui Erick.

După un timp, acel băiat vine și le spune sa ma ducă la duba că trebuie să vină investitorul.

Eu: Ce investitor?

?: Investitorul cu care îți vei pierde virginitatea

 
Andreea Balan POV
Oare unde e aia cu sucu? Mă duc după ea. Nu este. Unde dracu este? Urc sus și o văd cum este agresată de John, "fratele" lui Erick. Nu pot sa cred! Până ma Voi duce sa il chem pe Erick, o sa dureze. Nu îmi vine să cred în ce hal a ajuns John. Nu-i maj ajung adultele? Acum se da la adolescente? Îi rup capul!  Doamne! Nu trebuie sa plece!

Când iese din cameră, mă ascund după un stâlp. Ugh...! Bine ca nu ma văzut. După ce a coborât, am deschis ușa și am văzut-o pe Raluca. Dar cum drq sunt tipii ăia? Deci trebuia să îl chem pe Erick. Il sun.

Convorbirea telefonică
Eu: Eriiiiiick!

Erick: Ce Ai femeie? Ești bine?

Eu: Eu da! Dar Raluca NU.

Erick: Ce a pățit?

Eu: Datorită "fratelui" tău, Raluca urmează să fie luată la produs. Vezi că vor ieși doi tipi cu ceva in brațe.

Erick: Raluca e scoasă la produs? Nu-ți face griji! Vin imediat.

Eu: Vino mai repede! Acum Raluca este luată pe sus cu Foarța și va fi dusă la produs! I-a găsit client! Vino repede! Eu voi încerca să îi țin!

Erick: Nu tey băga! O sa te ia și pe tinea produs! Tu încearcă să te ascunzi până vin!
Convorbire încheiată

Erick POV
După ce am vorbit cu Andreea, îi văd pe acei oameni cu Raluca. După un scurt timp, îi între pe toți daca au văzut-o pe Raluca. Nimeni nu a văzut-o.

Deodată îi vad pe tipii de care mi-a spus Raluca. Mă apropii foarte ușor de iei, le iau pistoalele, și le dau pumni în spate. Unul cade, a mai rămas doar unul. El, vine spre mine, și eu ii trag un pistol.

Hello am POSTAT un nou capitol. Sper sa va placă. Nu prea este cine știe ce de interesant dar sper din tot sufletul sa vă placă. Pupici 😘😘😘

Dragostea Învinge Mereu ||CNCO||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum