♥️băiatul cel nou♥️

64 11 3
                                    

Raluca POV
După ce m-am urcat în tren, decid sa îmi las lucrurile acolo și să mai ies afară, că așa trenul pleaca la 19:00. Când am ieșit afară am crezut că trenul Teodorei nu a plecat. Dar de unde, că a plecat. Și o sun.

Convorbirea telefonică
Eu: Bună!

Teo: Heey! Ce faci?

Eu: Eh... AM ieșit afară.

Teo: Dar trenul nu a plecat?

(Înainte de a spus ceva, ea spune: "iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii")

Eu: Ce ai fă nebuno?

Teo: Tocmai acum, a trecut un băiat super drăguț! Deci nu mai pot! Mi se oprise și respirația!

Eu: Cred și eu.

Teo: Hai că vb mai târziu ca au venit niște băieți super drăguți deci pa!

Eu: Pa...
Convorbire telefonică încheiată

Perfect! Ea m-a lăsat, și eu acum ce sa fac? In tren n-am ce face, aici nici atât... Cred că mă voi duce la vagonul cu restaurant fiindcă mi-e o foame de mor. Când sa urc in vagon, mă ciocnesc de un băiat înalt, ochi albaștri, par negru, câțiva pistrui, și cu un aspect deosebit de frumos. Nici nu-mi puteam lua ochii de la el. Atunci întinde mâna, și zice:

?: Hey! Scuze daca te-am lovit. Ești bine?

Eu: Ăăăăăm... Mda sunt bine... M-am lovit puțin la cap, dar asta e. Cum te cheamă?

R: Remus. Tu?

Eu ( în gând: Ayyyyy! Ce nume frumos! Îl iubesc! Este foarte frumos! Stai! Tocmai am spus că îl iubesc? Noooo! Nu se poate!) Raluca, îmi pare bine, spun eu trezindu-ma din visare.

Chiar atunci el râse. Avea cel mai drăguț zâmbet. Chiar atunci spune:

R: Ai de gând să te ridici, sau o stai acolo până pleacă trenul?😂😂

Eu: 😂😂😂

Atunci îmi dă mâna sa ma ridic și chiar atunci incepe sa ma gâdile. Uăi... E atât de drăguț, și de amuzant! Când intrăm în tren, și ne găsim compartimentul, începem să povestim și să ne cunoaștem.

Eu: Remus, spune-mi mai multe despre tine.

R: Ok! Dar după spui și tu ceva despre tine!

Eu: Sigur!

R: Buuun! Deci ma numesc Remus Sevill, am 19 ani, îmi place să ma plimb, dar cel mai mult îmi place să ma plimb iarna, sunt o persoana care se enervează enorm de repede, știu să prețuiesc o persoana, știu să să și o iubesc, nu mint, dacă mint, voi incercat sa mă abțin să râd, sunt mega amuzant. Acm tu!

Eu: Păi........ Mă numesc Raluca Stoica, am 19 ani, să ador plimbările în jurul lacului, ador sa ma dau pe skateboard, mâncarea este viața mea, mă enervez repede, nu sunt o persoana cu care sa discuti pașnic, ador muzica, îmi place iarna fiindcă eu atunci m-am născut, îmi place să îmi reînnoiesc garderoba.

R: Wow!

Și începem să râdem. După ce râdem, ne uitam pe Instagram (@salbaticul_inger - așa mă numesc eu pe Instagram), iar eu adorm pe umărul lui.

Teo POV
După ce am terminat de vorbit cu Raluca, mă uit după acel băiat care a trecut pe langa mine. Gata! L-am reperat! Dar ce sa fac? E înconjurat de atâtea fete care sunt îmbrăcate cu fel de fel de fuste mini, numai eu sunt îmbrăcată în blugi și într-o bluză până la buric.

Chiar atunci îl văd că se îndreaptă spre mine. "OMG! Vine spre mine! Oare de ce vine spre mine? Și-a dat seama că mă uitam la el? Ooooo! Nuuuuu! Ce sa fac!?"

Se pune lângă mine și spune:

?: Bună! Eu sunt Andrei Oprea, dar îmi poți spune Oprea, și am 18 ani. Tu?

Eu: B-b-bună! Eu sunt Teodora Ana-Maria, dar îmi poți spune Teo, și am 18 ani.

A: Vrei sa ne cunoaștem mai bine?

Eu: Ăăăăm... Da, de ce nu. Dar începe tu!

A: Ok! Pai Îmi place fotbalul, sunt foarte gelos, sunt uneori nebun, sunt amuzant, am 1,75, îmi place sa se joace cineva in patul meu, îmi place sa faca tik tokuri, Îmi place sa alerg, uneori sunt nebun rău, știu sa iubesc și sa prețuieasc o persoană, și înjur câteodată. Acm tu!

Eu: Ok! Păi... Îmi place foarte mult sportul, mă enervez repede, uneori sunt puțin crazy, ador sa fac Tik tokuri, am un BFF retardat, am 1,50, îmi place să mă uit pe Instagram, știu sa iubesc o persoana, nu mint, nu înșel încrederea oamenilor, încerc să mă adaptez la orice, sunt nepăsătoare cu notele, nu îmi pasă de ce zice lumea.

A: WOW!

Eu: Ce wow?

A: Eee... Nimic. Dar, ce îți place să faci?

Eu: Să mănânc!😂😂😂 Ție?

A: Să fac Tik Tokuri.

Eu: Mișto... Acm ma scuzi trebuie să plec. Mă întorc.

A: Nu! Mai stai. Hai sa ne uitam la un film! Ce spui?

Eu: Ăăă... Sigur!

Și așa adorm eu în brațe la el.

Hello guys! Am revenit cu un nou capitol♥️♥️♥️




Dragostea Învinge Mereu ||CNCO||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum