Chris POV
Eu: Se va trezi domn doctor?Dr: Domnule... Ea a căzut pe scări. Trebuie dusă la spital. Este rănită foarte grav la cap.
Eu: Și știți cât va fi în spital? Ea nici măcar nu sa trezit!
Dr: O vom duce când se va trezi, la spital pentru analize.
Eu: LĂSAȚI-MA SINGUR! GEORGIANA! AM SPUS SINGUR!
După ce toată lumea pleacă, rămân doar eu cu ea. Poate că abia am venit în țară, dar eu o cunosc pe Raluca de foarte mult timp, și o iubesc foarte mult. Ea este viața mea. Poate lui Erick nu-i pasă cum îmi spunea, doar că mie îmi pasă prea mult de ea.
Mă ridic, iau paharul cu apă și mă așez din nou lângă ea. Era așa de frumoasă. O pup pe frunte și spun:
Eu: Raluca, daca mă auzi, să știi că te iubesc! Sa știi că nu am vrut sa profit de tine, sau să te violez. Eu te iubesc enorm de mult, și pentru mine reprezinți o parte din inimă. Ești tot ce am. Te rog să mă ierți! Știu că mă auzi! Aș face orice pentru tine! Îmi pare rău că nu am avut ocazia sa îți spun cât de mult te iubesc!
Raluca POV
După ce am auzit acele vorbe, decid să deschid ochii. Atunci, el țipa, și toată lumea vine să vadă ce s-a întâmplat. Eram așa de fericită, dar trebuie sa îl pun la încercare. El mă ia în brațe și spun:Eu: Aaaaaaaaa! Luați acest violator de pe mine!
Yenni: Ce violator? Fiul meu nu este violator!
Eu: Ba da!
Și atunci încep să le povestesc tot ce s-a întâmplat. De la cun am fugit noi de la petrecere, până la chestia asta cu violarea. Nu voiam să le povestesc toate astea! Dar trebuia să văd pana unde poate merge. Știu că e posibil sa mă urască, dar asta e! Mă risc! Dar trebuie sa îi spun și lui Georgi ca Poate ea mă ajută. Nu știu cu ce ma Poate ajuta, dar îi voi găsi eu o întrebuințare in planul meu.
După câteva minute de povestit, Yenni si Leo, se ridică de lângă mine și spune:
Yenni: Draguțo, Christo și-a cerut scuze. Nici nu voia să îți facă așa ceva! Adică... Nici nu te place! El se va îndura cu Cosmina, prima fiica.
Eu & Chris: Ceeeeeee?
Chris: Mamă! Ți-am mai spus! Eu nu mă însor cu ea! Eu iubesc pe altcineva, și cred că și acea persoana ma iubește, doar că nu vrea sa recunoască!
Eu: Dragul meu! Ți-am mai spus că până nu mă interesează pe cine placi tu! Eu vreau sa te văd la casa ta!
Leo: Yenni! Înțelege că Christopher nu o iubește pe fata aia, și în plus, trebuie sa fie ambii părinți de acord cu aceasta nuntă, și trebuie să fie de acord și fiul!
Chris: Mamă! Tata are dreptate! Fără acordul lui și al meu nu mă voi însura!
Yenni: Mai! Fata aia chiar ți-a furat mințile? Nu mă mai interesează! Nunta e deja fixată! După sărbători, adică pe 01.01.2020 va fi nunta!
Eu: Stooooooooooooooooooooooooooooop! GATA! Chris nu se va însura și PUNCT! Fata de care este el îndrăgostit cred că îl iubește! Acum, AFARĂ din cameră MEA! Dar Georgi STAI!
După ce ceilalți au ieșit, am rams Doar eu cu Georgi. Dar ea a plecat afară pe balcon, sa se relaxeze.
Jumătate de oră mai târziu - discuție
Eu: Georgi, Vreau sa vorbim ceva important!Georgi: Ce anume? Ce sa întâmplat?
Eu: Eu îl iubesc pe Christo și vreau sa ii spun asta, dar... Acum că am aflat că el se va insura cu prika fiică, parca nu mai vreau sa îi spun.
Georgi: Fha Ești nebună? Te rog, nu îl lăsa să se căsătorească cu aia! Daca se va căsătorii cu aia, eu o să na omor!
Eu: Dar ce are? Am auzit că e frumoasa, deșteaptă...
Georgi: Fata aia mi-a distrus FAMILIA! Eu mai aveam un frate, și ea și-a bătut joc de el. Ea era cu el, și ea se tot ducea prin cluburi, venea beată, se culca cu toți, până a fost prinsă de chira el. Ai mei nu știu asta, fiindcă fratele nu a vrut să le spună, și doar eu cu Chris știm asta.
Eu: Și acum ce vom face? Nunta este deja stabilită! Gata! Renunț la plan și mă duc acum sa ii spun lui Chris că îl iubesc! Gata!
Ma dau jos din pat și fug în living.
Hello guys! Am revenit cu un nou capitol. In acest capitol a participat GeorgianaIconaru4
Sper sa va placa și lectură plăcută.
CITEȘTI
Dragostea Învinge Mereu ||CNCO||
FanficCând doi oameni se iubesc cu adevărat, nimeni și nimic nu poate să îi despartă. Iubirea lor vor rămâne eternă. ❗❗❗Si tin sa mentionez ca aceasta carte este scrisă de prin 2019. Imi cer scuze de greșelile gramaticale de până acum. Si am inceput sa r...