trebuie sa îi scoatem de aici

20 5 0
                                    

"Christopher este luat și el de către cei de la ospiciu și amândoi se află acolo, dar în încăperi diferite"

Christopher POV
Eu: Hey! Ce faceti? Cine sunteti?

?: Suntem de la ospiciu! Am fost sunați cum ca aici este o eleva nebună, și am venit sa o luăm înainte sa facă o ne făcută.

Chris: Dar ea nu e nebuna! Oameni buni! Lăsați-o sau nu stiu ce va fac!

Atunci eu sunt electrocutat și vad negru.

******

După câteva minute cred, m-am trezit. Eram intr-o încăpere cu pereți albi, mâinile nu le puteam mișca fiindca eram legat de mâini și de picioare. Nu pot să cred ca am ajuns și eu aici. Dar oare cum? La un moment dar, imi văd telefonul pe noptieră, și se pornește un mesaj codat lăsat de Joel:

(Mesajul pe care vrea Joel să i-l lase lui Chris este următorul:)

Frate! Nu-ți face griji! Trupa face tot posibilul să te salveze! Am fost la Raluca, și... Bai, pot spune că nu este tratată corespunzător, deoarece și ea este legată la fel ca tine, și in loc să îi dea pastilele pentru a o însănătoși, îi dă pastile de înnebuni, și ea a refuzat să i-a pastilele și i S-au făcut șocuri electrice. Imi pare rau de tine și de Raluca. Ea se află în camera 54, mai sus cu un etaj decât tine. Voi avea eu grijă de Geo până vii. Leo este cu noi și încercăm să te salvam. Încercăm să te aducem acasă cât mai curând. Yenni din păcate a... Murit. Imi cer scuze.

Acesta fiind mesajul decodat de la Joel, imi venea să îmi i-au câmpii, dar mi-am păstrat calmul. Trebuia cumva să ma dezleg și să o salvez pe Raluca. Dar cum ajung eu tocmai la etajul 11, fără a fi neobservat? Doamne! În ce belea ne-ai băgat?

Leo POV
După ce am aflat că Yenni a murit și ca cei doi "copii" ai mei au ajuns la ospiciu, imi iau mașina și plec spre casă unde imi iau hainele, și mă duc acasă la copiii mei. Când am ajuns, am inceput sa plâng. Deși eu am făcut atâtea greșeli, de ce trebuie să plătească ei pentru asta?

Dacă nu mă duceam eu cu împrumuturi la Joseph, acum familia mea era unită. Ce pot sa fac eu acum? Imi urăsc ziua în care am plecat, și nimeni nu știa de mine. Dacă nu plecam acum câțiva ani, totul era bine. Eu am fost foarte apropiat de Joel și Erick, deoarece pe ei îi cunosc de dinainte sa se formeze trupa.

Când i-am văzut, Ne-am îmbrățișat, iar ei mi-au povestesc tot ce se întâmplase. Așa că încremenesc când aflu ca fiul meu a fost luat la un ospiciu. Nu pot să cred chestia asta. Imi venea să plâng. Yenni este moartă, iar copilul este la ospiciu. Ce putem face? Atunci imi vine o idee și zic:

Eu: Am o idee!

Toți se ridică și întreabă:

Toți: Ce idee?

Eu: Dacă ne costumam în medici și ne răspândim pentru a-i căuta?

Richard: E o idee bună, dar dacă se vor prinde ca noi nu am fost acolo?

Joel: Richard are dreptate. Și din câte am citit, ospiciul este bine păzit. Are 3 paznici la intrare unde trebuie să le prezinți cartea de identitate, apoi fiecare salon are câte doi paznici unde trebuie iar să le arăți cartela, iar în spital, mai sunt două ieșiri de urgență, și acolo se află 4 paznici la fiecare ușa.

Zabdiel: Leo! Noua ne trebuie ceva cu care să îi salvam mai repede pe el și pe Raluca. Raluca și Chris dacă vor mai sta mult vor înnebuni, și nu vrem asta.

Atunci, intră și Geo și spune:

Geo: Cine o să înnebunească?

Joel: Mi amor! Ce cauți acasă?

Geo: Păi mi-am uitat câteva haine. Iubire, Spune-mi cine va înnebuni?

Joel: Nimeni, iubito! Absolut nimeni!

Geo: Ok. Dar știți ceva de Raluca și de Chris? Îi Sun de mai bine de trei ore și imi da ton de ocupat.

Joel: Pai... Raluca și Chris au plecat la niște investitori.

Geo: A! Și știți când se vor întoarce?

Joel: Cat mai curând, sper!

Geo: Cum adică speri?

Joel: Sper sa se întoarcă cât mai curând.

Geo: A! Ok

Joel; Hai du-te repede să iti iei ce ai de luat.

După ce fiica mea a plecat și nici doi bani nu a dat pe mine, încep parca să ma întristez. Dar tristețea dispare repede și le spun:

Leo: Dacă Raluca și Chris nu se întorc acasă cât mai curând, iar pe Geo nu o ținem ocupată, își va da seama singură.

Joel: Aici ai dreptate. Dacă nu îi salvăm la timp, aici vom avea de suferit cu toții.

Atunci coboară Geo și spune:

Geo: Băieți! Trebuie să îi salvam pe Chris și Raluca.

Toți: De unde?

Geo: De la ospiciu fraierilor! Am auzit tot ce ați spus! Și în plus, M-a sunat Leo și cred ca a uitat sa închidă.

Rich: Și cum îi vom salva?

Geo: Am chiar eu o idee.

Hello, Guys! Am revenit cu un nou capitol. Azi l-am postat ca sa ma revanșez ca duminică nu am postat niciun capitol. Va pup și va iubesc❤❤❤

Dragostea Învinge Mereu ||CNCO||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum