"Este Crăciunul! Este timpul sa din mai buni, corecți și cinstiți. Putem da uitare la ceea ce s-a întâmplat până acum! Va iubesc, și sărbători fericite să aveți!"
Când am ajuns in dreptul scărilor, observ ca totul era pregătit. Chiar atunci se deschide ușa, și pe ea intră CNCO. Atunci Georgi ma ia de mână si Îmi spune:
Georgi: Raluca! Hai sa mergem că a venit frati'miu. Hai!
Eu: Sigur!
Când dau sa cobor, îl văd pe Chris și atunci alunec și cad pe scări, și îl aud pe Chris cum îmi strigă numele. Pe la mijlocul treptelor, simt cum cineva ma ia in brațe.... NEGRU
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
Când ma trezesc, toata lumea era în jurul meu, CNCO era lângă mine, Chris si Georgi erau jos lângă și ma țineau de mână. Atunci ma ridic și spun:
Eu: Auch!spun si duc mâna la cap. Ce sa întâmplat?
Yenni: Joel! Du-te te rog și cheamă-l pe doctor.
JOEL: Sigur!
Atunci Chris ma ia in brațe, și îmi șoptește ceva dar nu prea am fost atentă la ceea ce spunea. Eu eram atentă la faptul ca el stătea foarte aproape de mine.
Eu: Joel!spun și îl dau la o parte pe Chris
Joel: Da!spuse acesta cu un zâmbet scurt. Ce s-a întâmplat, Princesa?
Eu: Nu este nevoie sa chemi doctorul! Sunt bine Yenni, si va Mulțumesc mult că ați venit. Hai sa continuăm.
Yenni: Dacă zici tu, Hai!
Si am continuat petrecerea. Totul arăta minunat. Eu eram lângă Georgi si discutam, pana cand, Joel vine si ma invita la dans.Si incep să dansez. Dansa atât de bine! Nici nu mai voiam sa il las. La un moment dat, DJ pune o muzică lentă, iar eu cu Joel începem să dansăm încet, și ne tot apropiem, și mai aveam puțin și ne sărutam. Christopher se uita foarte urât la noi. Oare de ce?
după ce muzica lentă se termină, spun:
Eu: Joel, eu mă voi duce să îmi iau ceva de băut, și voi lua o mică pauză.
Joel: Du-te pe canapea și eu mă voi duce să îți aduc ceva de băut!
Eu mă îndrept spre canapea fiind foarte obosită de la atâta dans, nici nu observ când mă ciocnesc de Christopher. Atunci mă scuz și îmi spune să mă așez, că cică par cam amețită. Mă așez lângă el și spune:
Chris: Și... Ți-a mai spus cineva cât ești de frumoasă?
Eu: Nu...spun eu roșind.
Chris: Nu ai vrea să mergem să ne plimbăm?
Eu: Acum?
Chris: Da, acum! Ce are?
Eu: Băi da e Ajunul Crăciunului, și suntem în mijlocul petrecerii.
Chris: Da, știu. Mergem?
Eu: Îmi este sete. Stai sa îmi aducă Joel apa, și după plecăm.
Chris: Se pare că Joel nu îți mai aduce apa că e concetrat să o agațe pe soră-mea! spune acesta cu un rînjet.
Eu: Ceeeeeeeee!? Pe Georgi!?
Chris: Da! Acum hai să plecăm.
Eu: Și mă rog, pe unde o să ne plimbăm?
Chris: Păi să ne plimbăm pe marginea lacului. Ce spui?
Eu: Băi, ești nebun? Lacul este la câțiva km, și nu o să mai ajungem la artificii și la tort. Pana mea, este Crăciunul!
Chris: AJUNUL!
Eu: Nu contează!
Chris: Bine, bine, bine! Vino cu mine!
Mă ia de mână și ne îndreptăm spre bucătărie. Chris ia o tavă cu mâncare, și i-o dă unei servitoare. După 10 minute, mă ia de mână și mergem în camera lui. Camera lui arăta chiar foarte bine. Nu spun nimic. Doar stau și îl privesc cum își ia hainele din șifonier, și vrea să intre în baie, dar înainte spune că se duce să facă un duș și să se schimbe, și va veni imediat. Dau din cap afirmativ și încep să mă plimb prin cameră. La un moment dat observ că are multe tablouri în care apar Yenni, Leo, Georgi, și multe fete care îl țineau de mînă, ba îl pupau, ba se îmbrățișau.
După un scurt timp de privit, mă trântesc pe pat, și chiar atunci iese din baie fără prosop. Deci el vrea să abuzeze de mine? Eeeeeee..... Lasă că va vedea el. Fără alte cuvinte, el se apropie de mine, țip, și fug afară din cameră , iar el vine după mine, îmbrăcat. Și spune:
Chris: Raluca! Stai!
Eu: De ce să stau? Vrei să abuzezi de mine? Vrei să mă nenorocești? Zi! Asta vrei? Vrei să mă violezi? ZI MĂ! ASTA VREI!? spun eu în lacrimi.
Chris: De unde ai scos-o și pe asta?
Eu: Păi tu ai ieșit gol și te îndreptai spre mine!
Chris: Păi îmi uitasem prosopul! Nu voiam să te violez! Eu te iubesc!
El voia să mă atingă și îl împing, dar eu cad pe scări fiindcă eram în dreptul scărilor, și îl aud pe Chris cum strigă, și.... NEGRU
HELLO GUYS! ACESTA ESTE AL DOILEA CAPITOL DIN EDIȚIA DE CRĂCIUN. VREAU SĂ VĂ ANUNȚ CĂ E POSIBIL MÂINE SĂ NU POT POSTA FIINDCĂ VIN NIȘTE RUDE ȘI DEH... TREBUIE SĂ STAU CU ELE. DAR VOI FACE TOT POSIBILUL SĂ POSTEZ. VĂ PUP ȘI SĂRBĂTORI FERICITE VĂ DORESC!
CITEȘTI
Dragostea Învinge Mereu ||CNCO||
FanfictionCând doi oameni se iubesc cu adevărat, nimeni și nimic nu poate să îi despartă. Iubirea lor vor rămâne eternă. ❗❗❗Si tin sa mentionez ca aceasta carte este scrisă de prin 2019. Imi cer scuze de greșelile gramaticale de până acum. Si am inceput sa r...