capitolul XXV

27 5 0
                                    

A next day - Raluca POV
Eu: Iubire! Trezirea! Hai, că trebuie să mergem acasă. Este 6 dimineața.

Chris: Bine, bine! Acum pitic.

După ce ursulețul meu s-a trezit, ne continuam drumul spre mașină. Chiar acum am observat că pădurea nu este asa de rea cum am crezut.

Eu am crezut că pădurea este foarte rea, și plină cu animale sălbatice. Dar de fapt, ea este plină cu foarte mulți copaci în care stau veverițe și tot felul de animale drăguțe. După 30 de minute, Chris spune:

Chris: Bebe, urca!

Eu: Stai! Ce? Când drq am ajuns la mașină asa repede?

Chris: Păi... Cât timp tu erai în visare cu ochii deschiși, am gasit o scurtătură. Acum, urca ca eu cred ca mama si Geo sunt îngrijorați pentru noi.

Eu: Și scumpa ta iubită?

Chris: Mai lasă-ma naibii în pace cu ea!

Astea fiind spuse, ne urcăm și plecăm spre casă.

În mașină.
Eu: Și... Cât timp eram eu în visare, ai mai vorbit cu Amalia?

Chris: Ce nu înțelegi femeie ca eu am fost drogat?

Eu: Am înțeles! Doar că... Nu părea să fi drogat.

Chris (cu nervii la maxim, încearcă să își păstreze calmul): Pai... Atunci când o femeie trage un băiat peste el, lui i se ridică... Știi tu ce. Și când i se ridică, nu se mai poate controla până nu face dragoste. Și ce era să fac?

Eu: Să pleci! Și dacă imi spuneai de la început, totul era în ordine! Nu mai trebuia să sufăr atât. Dar dacă tu nu ai vrut să...

Chris: Da-nțelege o dată ca eram sub influența Drogurilor, și în plus, nu puteam să merg cu aia ridicată până la mașină! Drq M-as face de râsul lumii!

Eu: Și ce? Te făceai de râs pentru mine! Nu pentru o curvă!

Chris: Și vrei sa ma creadă toți un curvar? Asta vrei? Dacă vrei asta, Spune-mi și ma duc acum la o curva!

Eu: Chris! Gata! M-am săturat! Crezi ca doar tu poți rdica tonul la mine? Crezi ca eu nu pot? Uite, cee Chris! Eu vreau doar sa ma asigur ca nu o plăci pe aia! Atâta tot!

Chris: Deci tu nu ai încredere în mine?

Eu: Cei deștepți vor înțelege, iar cei proști sunt proști până la capăt.

Chris: Deci eu sunt prost, ă? Bine! Stai sa vezi ca prostul ăsta poate sa faca multe! Hai! Marș din mașină ca am ajuns acasă.

Eu: Hai zât! Sa nu te mai văd!

Astea fiind spuse, ne dăm jos din mașină și continuam cearta. Ajunși în casă, o vedem pe Yenni, cum își dă una în cap. Ne ia în brațe, și Geo se uita ciudat la noi, și după ceva timp ne îmbrățișează. Ma simțeam foarte bine acasă și mă simțeam mai în siguranță. Și plec în camera sa ma schimb. Fiindcă era zi, ma schimb așa:

Când dau să cobor În fugă treptele, îl văd pe

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Când dau să cobor În fugă treptele, îl văd pe...

Hello Guys! Am revenit cu un nou capitol. Vreau sa va las tot aici, programul în care voi publica următoarele capitole, fiindcă precum știți s-a început școala și nu prea mai am timp de postat.

Programul
Luni-nu voi posta (azi a fost o excepție)
Marți-nu știu sigur dacă voi posta
Miercuri-nu voi posta ca nu am când
Joi: voi posta
Vineri: eu zic ca o să postez, acum nu sigur
Sâmbătă-Duminica-voi posta cu mare drag
Vacanțe-voi posta în fiecare zi câte un capitol

Marți și Vineri, am spus că nu stiu sigur daca postez, fiindcă am prea multe teme, am foarte mult de învățat, am și un proiect de făcut, trebuie să mai lucrez în plus la mate, și trebuie să imi rescriu exercițiile de la mate să văd dacă le-am făcut corect.
Inițial am vrut să postez marți și vineri să nu mai postez. Doar ca mi-am dat seama că nu prea mai am timp. Poate în sem I am avut timp să postez, doar ca acum sunt în sem II, și lucrurile devin tot mai grele. Deci sper sa ma înțelegeți, și să nu va supărați. Următoarele decizii le veto vedea în capitolul următor.

Pupici😘❤💖

Dragostea Învinge Mereu ||CNCO||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum