ep 23

22 7 0
                                    

KEESOKAN HARINYA..

"Wah..ramainya nk join..best ni!" ceria Jhope melihat seramai 6 org yg ingin sertai untuk berjalan2.

"Korang ,ni mak Jeon nenek kepada Sohyun." Taehyung memperkenalkan mak Jeon kepada jimin dan Jhope.

Mak Jeon hanya tersenyum.

"Anneyeong.." jimin dan Jhope menunduk hormat sambil tersenyum kepada mak Jeon.

Mata Jimin dan Jhope terarah pada Yeonjun pula.Mereka mengerutkan dahi🤨

"Eh..awak ni yg tolong tunjuk kn jln haritu kn?"

Yeonjun tersengih.

"Haah,sy la" balas Yeonjun.Sohyun hanya melihat perbualan mereka.

"Klah,jom kita gerak" ajak Jhope untuk menaiki keretanya yg agak besar🚐🚘

"Jom!" Taehyung ceria.

"Tunggu..!" tiba2 pula ada org memanggil mereka.Mereka semua melihat kearah empunya suara.

Rupa2 nya Eunha yg sedang berlari mendekati mereka.Jimin,Jhope dan Taehyung berkerut melihat Eunha.

"Eunha!Nasib baik ko x terlambat..klu tidak kitorang dah gerak dah" ujar Sohyun ketika Eunha sudah menghampiri mereka.

"Eh,ko ajak dia sekali ke?" Taehyung menyoal pada Sohyun.

"Haah,ko juga yg ckp..lagi ramai lagi bagus..so aq ajak la bestfriend aq ni" Sohyun melihat Taehyung sinis lalu memeluk bahu Eunha.

Eunha memandang Jimin dan Jhope.

"Er..xpe ke aq ikut ni..aq dh la x kenal dorang" Eunha berbisik pada Sohyun.

"Jngn risau..mak Jeon ngan Yeonjun pon ikut" Sohyun menunjukkan mak Jeon dan Yeonjun yg sudah duduk didalam kereta Jhope.

Mak Jeon dan Yeonjun melambai pada Eunha sambil tersengih😁😁

Eunha mengeluh lega😌

"Em..ni Eunha,kawan aq..boleh kan dia ikut?" Sohyun memperkenalkan pada jimin dan Jhope.

"Eh,boleh2!" Jimin dan Jhope tersenyum.Eunha juga senyum.

"Jomla gerak,masa dh bnyk berlalu ni" sampuk Taehyung.Mereka pon mula naik kedalam kereta.

Jhope ingin menghidupkan enjin tetapi..

Tok!Tok!

Tiba2 saja tingkap kereta diketuk seseorang dari luar kereta.Nak kata ada lagi org yg tertinggal,semua dh masuk kereta.Siapa pulak ni..

"Siapa lagi tu??" Taehyung yg duduk dibelakang pemandu,mula rasa bengang.Pukul bape nk gerak klu cmni?

Jhope menurunkan tingkap kereta.

"Anneyeong..boleh aq ikut?" sapa orang itu lembut.

Jhope memandang Jimin disebelahnya.
Sohyun mula membuat muka meluat.

Agak2 sape yg nk ikut tu😱?
Cer teka..

***********

Mereka sudah sampai di bandar Daegu.
Dan tempat yg mereka tuju adalah Daegu E-World.(Klu rajin korang search tempat ni,srs cantik gila)

(Klu rajin korang search tempat ni,srs cantik gila)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
with U☺️Where stories live. Discover now