"AAAAAAAAA!!!!!!" Jhope dan Taehyung menjerit mcm org gila ketika menaiki permainan kapal lanun.
Berbeza pula dengan Yeonjun dan Sohyun yang ketawa seronok menaiki permainan itu.
Tyuzu pula mcm xde perasaan naik bendalah itu kerana bengang dia tidak dapat duduk bersebelahan dengan Taehyung malah Sohyun yg duduk disebelah Taehyung.
Kedudukan mereka di dalam kapal lanun itu dimulai dengan Taehyung,
Sohyun,Yeonjun,Jhope dan Tyuzu.Kapal lanun masih berayun,semakin lama,semakin meninggi ayunannya membuatkan org² yg menaikinya mula menjerit.
Taehyung memejam matanya rapat.
Takut😖"Wah..seronok betul!" jerit Sohyun gembira.Sohyun melihat Taehyung disebelahnya lalu ketawa kecil.Melihat keadaan Taehyung yg penakut itu, tangan Sohyun merangkul tangan Taehyung.
Sohyun menggenggam erat tangan Taehyung.
Taehyung tersentak,matanya perlahan² dibuka lalu melihat tangan Sohyun yg merangkul tangannya.
Hati Taehyung mula dup!dap!dup!dap!
Taehyung melihat Sohyun.
Sohyun turut melihat Taehyung lalu tersenyum nipis.Rasa takut Taehyung mula hilang.
Beberapa minit kemudian ayunan kapal lanun itu mula perlahan lalu behenti.
Mereka pon turun.
Sohyun ingin meleraikan tangannya dengan Taehyung.Tetapi Taehyung mengeratkan lagi genggamannya.
"Yah,lepasla.Dah habis main kan?" dahi Sohyun berkerut.
"Aq xnk ko tinggalkan aq" ujar Taehyung.Sohyun mengeluh.
"Mmg aq x tinggal kan ko la,kita kn nk blik nnti."
"Bukan tu maksud aq"
"Habis tu..?
"Jngn tinggalkan aq buat selama² nya"
"Ha??" Sohyun tidak faham😕
"Oi,jomla!" panggil Jhope yg sudah agak jauh.Yeonjun juga melambaikan tangan agar Sohyun dan Taehyung mengikuti mereka.Tyuzu pula melihat mereka tajam.
"Jomlah" Sohyun melangkah menuju kearah Jhope,Yeonjun dan Tyuzu.
Taehyung mengeluh kecil lalu mengikuti Sohyun.
•••••••••••
Mereka semua sudah selesai bermain dan bersiar² lalu meninggalkan Daegu E world itu.Mereka pergi menyinggah di cafe sebentar untuk berbual dan melepak.
"Abang Taehyung ngan abang Jhope terjerit² mcm nmpk hantu time main kapal lanun tadi..lawak betul" cerita Yeonjun lalu yg lain ketawa.
"Die ni mmg penakut,lipas pon die takut" Jimin menyakat sambil tersengih.
"Yah,x payah la cite.Jatuh la maruah aq sebagai lelaki sejati" Jhope agak marah.
Yg lain hanya ketawa melihat mereka berdua.
"Aq sebenarnya gayat je..klu bende lain aq x takut" ujar Taehyung nada yg agak berlagak.
"Eh,ada kumbang melekat kt baju ko!" jari Sohyun pantas menuding kearah bahu Taehyung.
"Ha,mana²??!!!" Taehyung gelabah ketakutan mengibas² bahunya.
"Heh,kata x takut" ujar Sohyun senyum sinis.
"Hahahahaha" semua ketawakan Taehyung yg sudah terkena dengan Sohyun.
"Ko ni mmg saja en" mata Taehyung tajam melihat Sohyun yg duduk berhadapan dengannya.
YOU ARE READING
with U☺️
RomanceTaehyung merupakan anak kelahiran Seoul dari keluarga yg berada.Ibubapanya terlalu manjakan die hingga tidak tahu berdikari.Taehyung yang sudah berusia 24 tahun masih tidak bekerja malah hanya tahu enjoy,enjoy,enjoy! Namun,ibubapanya tidak tahan den...