ep 31

16 4 0
                                    

MALAM ITU

8.24 p.m

"Aduh,kalah lgi!" dahi Taehyung ditepuk tatkala tidak berjaya dalam game yg dimainnya.

"Haha..sy dh naik level bang, hebat kn? Huhu~" ujar Yeonjun seronok.

Mereka berdua bermain game di phone masing² dibilik yeonjun.Agak² game ape tuh?🤔🤔

"Ko tengok la nnti,aq naik level lagi atas pada ko.Ko tengok..aq kejar ko nnti"

"Heh~" Yeonjun ketawa sinis sambil tangannya masih ligat menekan² skrin phonenya.

Taehyung fokus bermain level itu.

"Yah,korang buat ape ni?" Sohyun mencekak pinggang.

Yeonjun terkebil² membetulkan cara duduknya.Takut woi kakak garang🤪

"Yah,lek ah.Main game je pon" jawab Taehyung selamba sambil fokus pada skrin phonenya.

"Ko terjebak ngan die ni ke Yeonjun? Selama ni ko x pernah pon main game?"

"Yeonjun yg ajak die main game.Tapi game ni mencabar tau kak ,org hebat je boleh naik level..mcm Yeonjun" ibu jari Yeonjun ditunjuk kearahnya sambil tersenyum bangga.

Sohyun hanya menggeleng perlahan.

"Kaki ko dh elok ke Sohyun?" tanya Taehyung tapi tidak memandang Sohyun.Pentingkn sngt game tuu😒

Sohyun melihat kakinya.

"Bleh la..tpi aq bleh je jalan, cuma terhincut² la"

Taehyung hanya membulatkan mulutnya.

Sohyun memerhati Taehyung yg khusyuk bermain game.

'die xnk luang masa ngan aq ke?dh couple,tpi mcm x couple je lagaknya..' gumam Sohyun dlm hati.

"Akak..nk join ke..?" Yeonjun pelik melihat kakaknya yg memerhati Taehyung.

"Ha?Em,xpe la .Akak nk gi borak ngan mak Jeon" Sohyun tersenyum kelat sebelum pergi.

"Eh,abang dh level bape?"

Taehyung terkekek² ketawa.

"dh 2 level aq berjaya naik..hehe.. hebatkn?aq dh kata aq kejar ko.." Taehyung senyum smirk sambil keningnya diangkat 2 kali.

"Xleh jadi ni,aq kena lawan!💪🏻"

Humm..😒😒

**
Sohyun duduk secara berhempas diatas sofa.Wajahnya sedikit marah.

"Waeyo Sohyun?" pelik mak Jeon.

"Mak Jeon,klu kita bercinta..mmg lelaki x selalu beria eh?" soal Sohyun ingin tahu.

Riak wajah mak Jeon bertukar menjadi mod sedang memikir🤔.

"Ade yg x , ade yg beria.Kenapa?Kamu.. bercinta ngan sape?"

Sohyun terus agak panik,dia membetulkan rambutnya.

"M..mana ade..Saje je tanya"

"Yekee?" mata mak Jeon dikecilkan.

Sohyun menggigit bibir.

"Err..Sohyun..dh couple ngan.. Taehyung" Sohyun terus terang.

"C..chincha??Wah..chukahei" jelas muka mak Jeon senyum lebar.

Dahi Sohyun berkerut melihat reaksi mak jeon itu.

"Kenapa..mak Jeon happy semacam..?"

"Sebenarnya Taehyung dh lama suka kt kamu, sejak first time nmpk kamu. Cuma die takut perasaan kamu x sama je ngan die.Tu yg die takut nk luah" cerita mak Jeon.

with U☺️Where stories live. Discover now