4. Floor

958 37 0
                                    

We kwamen juist van de douane. Toen ik Elly hoorde roepen: "AMERICA!!!"
We begonnen allebei te lachen. Ik zag mijn tante al staan, ze stond hevig naar ons te zwaaien. Ik liep naar haar toe om haar te omhelzen.
"Darling!", riep ze. Ze had een Amerikaans accent.
"Tante!", riep ik terug.
"Dit is Elly, mijn beste vriendin.", zei ik.
"Hi", zei Elly verlegen.
"Darling you look beautiful!", zei ze tegen Elly. Ik zag dat Elly bloosde.
"Jij ook hoor, darling!", en ze gaf me een knipoog.
"Hoe was jullie vlucht?", vroeg tante.
"Super! We hebben wel veel geslapen...", zei ik.
"Maar nu zijn we helemaal uitgerust!", onderbrak Elly me blij.
We liepen naar de taxi die tante voor ons had gereserveerd. De chauffeur was een klein, mollig ventje, maar wel super aardig! Hij hielp ons met onze bagage in te laden. (Als je een maand en een half van huis weg bent, heb je wel veel nodig)

De rit was lang en het was super heet buiten. Maar tante kennende was altijd opgewekt en blij als ik langs kwam.
"Hoe gaat het op school, ik bedoel jullie proclamatie? Jullie zijn nu officiel afgestudeerd!", vroeg tante opgewekt.
"Het was fantastisch! Het bal was echt geweldig!, riep ik uit.
"Ze vond het zeker geweldig, ze werd gevraagd door Adam! De knapste jongen van onze school!", riep Elly uit.
Tante begon te fluiten. Ik bloosde. Ik wou snel over iets anders beginnen.
"Maar nu is het de bedoeling dat we samen gaan studeren...", ik kon mijn zin niet afmaken of Elly vulde hem al aan.
"We gaan samen op kot in Antwerpen. We willen allebei journalistiek studeren!", zei Elly fier.
"Geweldig, Dames! Jullie kunnen dan misschien voor mijn tijdschrift komen werken!", ze lacht en gaf ons een knipoog.
Tante had een eigen mode, beauty en lifestyle tijdschrift. Ik vond het een heel leuk tijdschrift! En mooi samengesteld. Ik was al eens op de redactie geweest. En mocht voor mijn zestiende verjaardag mee een editie maken! Ik vond het geweldig!

Na anderhalf uur rijden. Kwamen we aan bij mijn tante thuis. Haar kennende was ze natuurlijk weeral verhuisd. Maar de ligging was I DEE AAL!!! Het was twintig minuutjes lopen naar het strand en een halfuurtje rijden naar de stad! Perfect! Mijn vakantie kan niet meer stuk!!!!!!!!!!!!

Best Holiday Ever (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu