6. Floor

841 36 1
                                    

We liepen over de dijk. Ik zag echt over al leuke boutiquetjes, ijskraampjes, caféetjes...
"Kijk!", riep Elly opeens. Ze wees naar een paar surfende jongens. Ze stond flirterig te glimlachen, een van hen zwaaide naar haar. Hij had goud blond haar, en mooie blauwe ogen. Ik kon zien dat ze zich inhield om niet flauw te vallen.
"Kom laten we een ijsje halen!", riep ik haar toe. Ze knikte.

We liepen met ons ijsje in de hand, het strand op. Ik zag dat Elly met haar ogen heel het strand afzocht naar die jongen van daarnet. Haar ogen schoten heen en weer tot ze bleven rusten op een gebruind, gespierd lichaam dat op een rode badhanddoek lag.
Ze trok me mee, ik probeerde me nog te verzetten maar ze was te sterk. Ik liep al struikelend achter haar aan.
"Hi!", ze glimlachte zo hard dat het bijna fake leek.
"Hi", zei de jongen.
"Ben jij dat meisje die daarstraks naar ons stond te kijken?", vroeg de jongen op plagerige toon.
Elly bloosde:"Ja, sorry dat was ik"
De jonge ontblote zijn perfecte, parel witte tanden:"Haha, geeft niet hoor! Ik ben trouwens Matt. Aangenaam"
Elly leek in de wolken:"Ik ben Elly. Dit is mijn Beste vriendin Floor." De jongen keek voor de eerst keer mijn kant uit.
"Hi, leuk jullie te leren kennen", zei Mat vrolijk.
"Hebben jullie zin op er bij te komen liggen?", Elly knikte hevig. Hij schoof wat op zodat we er allebei nog bij konden.
"Wat een prachtig uitzicht!", zei ik tegen niemand in het bijzonder.
"Ja he! Mijn droom is om 's ochtends wakker te worden op het strand!", zei Matt. Terwijl hij uit keek over de oceaan.
"Mijn droom is om met mijn vriendje aan het strand te gaan wonen.", zei Elly dromerig.
"Haha, heb je een vriendje dan?", vroe Matt. Elly begon te stralen.
Vreemd genoeg antwoordde ze fier:"Nee, jij? Ik bedoel een vriendin weet je. Want ja je bent een jongen dus... Tenzij je op mannen valt! Dat vind ik prima hoor maar eum... Sorry"
Ze geraakte niet uit haar woorden en bloosde.
"Haha, je bent echt grappig! Nee hoor ik val gewoon op vrouwen. En nee, ik heb nog niemand gevonden. Ik hoop dat ik ze snel vind"
Ik kon Elly haar gedachten horen tot hier! 'Gast! Ik zit voor je neus!!!!!!!Ik ben de ware!!!'

We zaten nog een tijdje te kletsen met onze nieuwe 'vriend'. Het was echt een toffe kerel! De zon ging stilaan onder en het werd tijd om terug naar 'huis' te gaan.
Met pijn in het hard vertrok Elly van haar loverboy . Maar als afscheidscadeautje kreeg ze zijn nummer.
"Bel me snel! Zo kunnen we nog eens afspreken"

Best Holiday Ever (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu