23. Floor

674 21 0
                                    

"Ik ga even naar Cam he!", riep ik vanuit de hal. Ik stapte de warme buitenlucht in. Cam stond daar al op me te wachten, hij stond tegen zijn zwarte, duur uitziende sportwagen geleund.
"Hi!", zei ik. Hij gaf me een kusje, ik stapte in en ging in de passagiers stoel zitten.
"Zo wat is het plan?", vroeg ik.
"We houden dus een poolparty, ik ken een Dj die zeker wil komen draaien. Wat dacht je van het thema 'Glamour'? Klinkt chic, toch?", ik moest lachen.
"Goed idee. Ooh dan hebben de jongens zo hun zwembroek aan en een rood strikje om hun hals! HAHA!", ik moest al lachen met het idee.
"Ja tuurlijk!", zei hij. Hij reed de oprit op van zijn villa.
"Oost, west, thuis best", zei hij. Ik moest lachen, hij had gelijk. Alleen was mijn thuis zo'n paar duizend kilometer hier vandaan. Binnen was het nog steeds even mooi als daarvoor, er liepen mannen rond die van alles aan het doe waren. Slingers ophangen, een podium bouwen, de muziek installatie installeren... Noem maar op. Niemand zat stil. Iemand riep Cam. Hij zei dat hij moest gaan, ik nam mijn zak dat ik bij me had, ging aan een tafel zitten en begon de uitnodigingen te schrijven.
Hey
Elly wordt 18! Daarom geef ik speciaal voor haar een surprise feestje in de USA!!!! We zouden het fantastisch vinden als je ook zou kunnen komen. Verwittig me even van te voren als je wilt. X
Tot op het feestje
FloorX
Ik was twee uur bezig met de uitnodigingen, dit zou een geweldig feest worden. Na al dat schrijven deed mijn hand pijn.

De avond was nog jong en begon nog maar pas, ik liep naar de living waar Elly wat chips zat te eten.
''Hi'', zei ik.
"Hi, zo chic gekleed?", zei ze. Ik pakte snel mijn blinddoek die ik bij me had en deed hem voor haar ogen.
'Hey!', riep ze. Ze zat te trappelen met haar benen en sloeg haar armen in het wilde weg. Ik nam snel haar arm en trok haar recht. Ik sleurde haar mee naar de voordeur, ik nam de tas waar wat kleren voor haar in zaten mee. Ik had zelf al mijn make-up en kleding al aan, zij zou zich daar moeten omkleden en opmaken. Ik deed de voordeur open, Cam en Nash stonden leunend tegen Cam's auto met elkaar te praten. Cam deed het portier open en Nash hielp me met Elly. Ze stapte allebei zwijgzaam in, we reden snel naar het feestje waar Elly het beste feestje ever zal krijgen! We reden na tien minuten de oprit al op, heel de rit heeft Elly niets anders gedaan dan geroepen en getierd. Nash pakte haar op en draaide gaar richting de achtertuin. Ze hield zich stil, ik telde in stilte tot drie.
'Happy birthday!!!!!!!', riep iedereen. Ze kwamen te voor schijn ik haalde de blinddoek van Elly weg. Ze verschoot.
'Happy birthday!', riep ik haar nog eens toe.
'OMG is dit voor mij?', vroeg ze verbaasd.
'Ja!', riep ik.
'Dit is echt de best holiday ever!', riepen we in koor.

The end

Best Holiday Ever (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu