"En toen ging mijn gsm af! Heel het moment verpest!", Elly keek teleurstellend. Ik moest lachen, maar had wel medelijden. Ze stond op het punt te gaan zoenen en dan word het moment volledig verpest!
"Wat stond er in de sms?", vroeg ik nieuwsgierig.
" 'Goed aangekomen? Liefs mama kusje', ik stond op het punt te zoenen met een surfer een super hotte surfer! Bij zonsondergang dan nog!", ik proestte het uit.
"Sorry, hoor! Trek je maar niet te veel van me aan. Wat hebben jullie toen gedaan?", vroeg ik.
"Er viel een stilte maar niet gewoon een stilte... Alles voelde zo awkward aan. Hij gaf me dan maar een kus op de wang en ging weg.", Elly trok haar gele slippers aan. Ik onderdrukte een volgende lachbui. Ik borstelde mijn haar nog even door.
"Ik kan hem vanavond echt niet onderogen komen!"
"Jawel! Je moet! Je moet weten waar je nu staat bij Mat. Vriendenzone of meer dan dat!", ze knikte. We bekeken ons nog eens goed voor we de deur uitgingen. Elly had een jeansshortje aan met een geel bloesje, met daaronder een donkerblauwe bikini voor het geval dat. Ik had daarentegen een donker blauw strandjurkje aan dat best wel korter was dan ik dacht. Met witte slippers.
Tante wenste ons nog veel plezier en zei dat we tegen twee uur thuis moesten zijn. Elly zette Mat uit haar hoofd en we gingen er een fantastische avond van maken!Het strand stond vol met dansende mensen. De luide muziek was van ver al te horen. Er stonden overal fakkels en er hingen slingers aan de bars. De barmannen schonken de gasten soepel hun drankje in. Het was echt een gezellige boel. Elly en ik probeerde de bar te bereiken maar overal stonden mensen. Als we eindelijk onze bestemming hadden bereikt, bestelde Elly voor ons 2 mojito's. We liepen richting de oceaan, om van het uitzicht te genieten. Elly verstijfde. Ik keek naar wat zij aan het kijken was. Mat! Ik nam haar hand en trok haar mee naar hem. Ze verzette zich maar gaf het al snel op.
"Weet je het zeker?", vroeg ze. ik knikte.
"Heel zeker!", ik glimlachte en focuste me weer op Matt. Er kwamen 4 meisjes rond hem staan. Een ervan gaf Mat een drankje. Ik voelde Elly even verstijven en wist dat ze het ook had gezien.
"Kom...", zei ik. En ik trok haar nog harder mee. Matt kreeg me als eerst in het oog. En glimlachte.
"Hi!", zei hij tegen Elly en mij. Het leek alsof er niets is gebeurt tussen hun.
"Hi!", zei ik. Ik porde Elly dat ze ook iets moest zeggen. Ze mompelde ook een hallo.
"Leuk dat jullie gekomen zijn", zijn glimlach was nu heel breed.
"Ooh... Dit is Nicky...", hij wees naar een roodharig meisje met een groen bikini topje aan en een short.
"... Jessica...", hij wees nu naar een brunette met prachtige licht blauwe ogen, bijna groen. Ze had een oranje jurkje aan met een ingewikkeld patroon erop.
"...Cate...", het meisje was niet zo groot als de andere maar zag er ook prachtig uit. Ze had kastanje bruin haar en bruine ogen. Ze droeg ook een zomerjurkje.
"...en dit is ten slotte Lisa...", het meisje zwaaide. Ze had prachtig golvend blond haar en droeg een witte bikini.
"... Mijn zus" "Hi", zei ze vriendelijk. De andere keken ons ook aardig aan. Na een fijn gesprek en 4 mojito's waren we ladderzat en zijn we te weten gekomen dat Jessica samen met hem op school zat. En dat ze ooit een relatie hadden. Dat Nicky samen met hem heeft gesurft in dezelfde club. En Cate met hem op kamp zat. Ze waren allemaal erg aardig, ik weet niet of ze aardig waren uit hun zelf of dat het komt omdat ze dronken waren.Ik stond nog als enigste in de kring. Matt en Elly zijn samen rond het kampvuur gaan zitten.
"Ze zijn zoooo schattig!!!!!!", riep Jessica.
"Echt he!!!!", antwoordde Nicky. We begonnen allemaal te giechelen.
JE LEEST
Best Holiday Ever (Voltooid)
FanfictionFloor vertrekt samen met haar beste vriendin Elly op vakantie naar L.A. Om bij haar tante te gaan logeren. Ze hebben maar 1 doel voor ogen en dat is om een onvergetelijke vakantie te hebben. Tot ze opeens Cameron Dallas tegen het lijf loopt. En hij...