16. Elly

623 31 0
                                    

Floor lag nog steeds in het ziekenhuis. Ik ging elke dag bij haar langs en telkens als ik daar was zat Cam ook aan haar bed en hield haar hand stevig vast. Het was best wel schattig om te zien. Ik had alleen de mogelijkheid om met haar onder vier ogen te praten als hij naar het toilet was of naar de kantine. Ze zag er altijd zo gelukkig uit bij hem, hij bracht haar altijd aan het lachen toen ik juist binnen kwam. Wat vandaag weer het geval was.

"Hahaha! Ja ik heb dat ook soms! Ik vind het echt super gênant! Hahaha", lachte Floor
"Ja en dan komt die ook nog op mij afgestapt!", vervolgde Cam zijn verhaal. Nu moest Floor nog harder lachen. ik kwam voorzichtig de kamer binnen.
"Hahahahaha! Ooh hi Elly, leuk je te zien.", zei Floor. Ze klonk steeds sterker en sterker.
"Hi, het is hier precies leuk", zei ik vrolijk. Ze knikte hevig. Cam gaf haar een potje pudding. Die ze rustig op at.
"Hij vertelde zijn supermarkt avontuur", ze moest opnieuw lachen en verslikte zich. Ik klopte op haar rug.
"Gaat het weer?", ze knikte.
"Haha je hoor! Ik wist niet dat ik in een ziekenhuis zo veel lol kon hebben!", ze keek naar Cam. Hij gaf haar een kusje op haar haar. Ik keek ze ondeugend aan.
"Zijn jullie een stel?", vroeg ik enthousiast. Ze bloosde allebei.
"Ik moet eens gaan. Ik zie je morgen?", ze knikte. Hij gaf haar een zoen op haar wang. Ze bloosde.
"Bye Elly", en weg was hij.
"Waarom vroeg je dat nou weer?", ze leek geïrriteerd.
"Jullie zijn schattig samen! Hoe hij je hand daar vast hield en je een kus gaf"
"Op de wang!", ze glimlachte.
"Voel je wat voor hem?", vroeg ik.
"Ik weet het niet. Maar ik leer hem nu zo goed kennen! Hij zit hier aan mijn bed nog voor ik wakker ben!"
"Love is in the air!", zei ik op zangerige toon.
"Is het zo duidelijk?", vroeg ze verlegen.
"Nogal!", ze giechelde.

Best Holiday Ever (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu