Mijn mond viel open vanaf het moment dat het huis in zicht kwam.
"Welcome home!", zei Anke (<-zo mocht ik haar noemen)
Ik hoorde Floor van opzij gillen. Ik zou ook wel kunnen gillen. We reden een binnenplaats op. Er was een prachtige fontein aanwezig. De tuin was prachtig aangelegd en je kon vanaf hier de zee al een beetje zien. Ik stond mijn nieuwe omgeving nog even aan te gapen terwijl Floor mijn deur opentrok.
"Kom!", riep ze. Terwijl ze al richting het huis liep, beter gezegd villa! Ik liep achter haar aan. Hoe dichter ik naar het huis liep, hoe hoger het boven me uit torende. Anke gaf de chauffeur een pakje groene briefjes. Ze gooide de huissleutel in mijn richting. Ik ving ze met gemak op, en stak hem triomfantelijk omhoog. Floor proestte het uit. Ik liep naar de deur en draaide de sleutel in het slot.Binnen was het nog adembenemender dan buiten. Binnen was het prachtig ingericht. De vloer was van donker parket, en de muren hadden een crème-achtige kleur. De meubels waren ook van hout. Het straalde allemaal gezelligheid uit! Er was ook een terras, waar er een riete bank stond met een klein tafeltje, en in de hoek hing een oranje hangmat.
Anke kwam de hal binnen.
"Doe alsof je thuis bent!", riep ze vrolijk uit. Ze liep richting de keuken.
"Ga maar zitten hoor of als jullie liever op het terras zitten...", riep ze vanuit de keuken.
"Als jullie willen kunnen jullie zich al boven gaan installeren. De tweede verdieping derde deur links. Jullie hebben ook een aparte badkamer."Floor verdween al de gang in met haar bagage. Ik volgde haar de trap op. Het was best vermoeiend. We verbleven op de bovenste verdieping, dus moesten we tamelijk veel trappen beklimmen. Met onze bagage op sleeptouw.
Floor opende de deur, wauw! Deze kamer zag er ook prachtig uit. De kamer was zo groot als mijn eetkamer. Er stonden 2 eenpersoons bedden netjes opgemaakt. Er stond ook een houten dressoir met een tv erop. In de hoek stond nog een kast. De linker deur bracht ons naar de badkamer en de rechter op het balkon. Aan de ramen hingen prachtige witte gordijnen. Ik had nog nooit zo'n prachtig huis gezien. Nog nooit zo'n prachtig uitzicht.
"Ik wil hier nooit meer weg!", riep Floor en ze plofte op een bed. Ik zette mijn bagage achter het andere bed.
"Gaan we uitpakken dan kunnen we misschien straks nog naar het strand?", vroeg ik.
"Oké"
Floor kreeg de linker helft van de kast, ik de rechter. Ik kreeg de 2 bovenste lades van de dressoir en Floor de 2 onderste. We waren snel klaar. We voelden ons al meteen thuis!
Toen we beneden aankwamen wachtte Anke ons op met 2 glazen frisdrank in de hand, die we gretig opdronken.
JE LEEST
Best Holiday Ever (Voltooid)
Hayran KurguFloor vertrekt samen met haar beste vriendin Elly op vakantie naar L.A. Om bij haar tante te gaan logeren. Ze hebben maar 1 doel voor ogen en dat is om een onvergetelijke vakantie te hebben. Tot ze opeens Cameron Dallas tegen het lijf loopt. En hij...