"Ik kan nog steeds niet geloven dat je naar Cameron Dallas' huis gaat, voor een poolparty!", riep Elly uit.
"En was hij knap?"
"Cam?", vroeg ik.
"Nee, gekkie ik laat Cam aan jou over! ik bedoel Nash? Is hij ook zo leuk als op Vine en YouTube?"
"Knap is hij zeker! Maar we hebben eigenlijk niet veel woorden gewisseld", ze keek me aan alsof ze beledigd was.
"Niet veel woorden gewisseld!?!!? Serieus misschien was dat je laatste kans! je ben niet eens naar huis gekomen met een handtekening of een foto!" Das waar! Als ik niet zo van de kaart was dat ik Cameron Dallas ontmoete, zou ik allang op hem gesprongen zijn om een selfie met hem te kunnen nemen.
"Ja maar ik heb vandaag nog de kans! Cam is echt super aardig en ook heel grappig. Ik hoop dat we goeie vrienden zullen worden. Want weet je nog, zo die opdracht voor Nederlands: stel je droomman/vrouw voor!"
"Ja! Toen had je gezegd dat je hem ooit ging ontmoeten! En wie had dat gedacht dat dat gisteren kon zijn!"
We begonnen te giechelen ze was even opgewonden door dit feestje als ik. Ik had moeten vragen of ze mee mocht, maar ik was zo verstompt door zijn uitnodiging!Ik vond van me zelf persoonlijk dat ik er fantastisch uit zag! Elly had me geholpen de juiste outfit aan te trekken. Een licht paars cocktailjurkje met witte hakken en daaronder een zwarte bikini. Ik had alleen waterproef mascara aan, want oogschaduw zou toch direct afgeven. Ik was best zenuwachtig. Elly stelde me gerust, ' het wordt fantastisch!' Riep ze uit.
Een taxi bracht me op mijn bestemming, het huis was gigantisch. Het was een wit, groot, modern huis. Met veel ramen, er waren ook lange bomen en struiken in de tuin. Het zwembad was prachtig verlicht. De letlampjes van het zwembad veranderde om de seconde van kleur. Van groen naar paars, naar geel, roos, blauw, en zo ging het verder. Er waren een heleboel mensen op het feest, ik was toch niet te laat? Noop! Binnen precies 5 minuten zou het feest beginnen, maar het was nu al volle gang bezig. Ik zag overal jongens met ontbloot bovenlijf, en vrouwen die een bikini droegen met TE weinig stof.
Ik zag niemand die ik kende, of zou moeten kennen.Ik was al een tijdje aan het dansen op de dansvloer, tot er opeens iemand achter me kwam. staan.
"Hi!", schreeuwde iemand boven de muziek uit. Ik schrok.Cameron!
"Hi!" Riep ik terug. Ik was dolgelukkig om hem te zien.
"Heb je het wat naar je zin?", vroeg hij. Ik knikte.
"Ja! Mooi zwembad heb je!"
"Bedankt! Leuke jurk heb je aan!" Ik bloosde. Keek hij naar mijn kleren? Was mij jurkje niet te kort? Elly zei dat mij vrouwelijke rondingen er goed uitkomen. Is dat positief?
"Dankje" hij glimlachte.
"Ik wil je nog eens bedanken!"
"Voor wat?!"
"Dat je je namiddag met ons hebt doorgebracht! Trouwens je speelt goed volleybal!"
"Thanks! Ik vond het heel fijn met jullie!"
"Ik ook met jou! Zeg! Eigenlijk hebben we nog niet erg veel gepraat! Ik heb eigenlijk je rustige namiddag verstoord door een bal in je gezicht te gooien, en daarna heb ik je nog meegenomen ook!" Ik moest lachen met wat hij zei.
"Geeft niet hoor! We hebben inderdaad niet echt veel gepraat!"
"Kom laten we ergens anders gaan, waar het wat rustiger is", ik knikte. Hij wenkte me dat ik hem moest volgen. We liepen langs groepjes mensen die Cam stuk voor stuk begroette. Tot we eindelijk waren aangekomen op een plek waar de muziek nog maar slechts gefluister was. Het was een terrasje, ver afgelegen van het zwembad en al de herrie.
"Goed, maak het je gemakkelijk." Ik ging zitten in een van de tuinmeubelen die wel een fortuin leken gekost te hebben.
"Het spijt me ook trouwens van je smoothie." Ik glimlachte.
"Het geeft niet hoor, ik kan wel een nieuwe kopen."
"Weet je... Altijd, overal als ik ergens kom en ik word herkend, loopt iedereen op me af en schreeuwt heel de stad bijeen.
En... Dat deed jij niet. Daarvoor dank trouwens!" Ik lachte.
"Ik wilde het wel doen maar was zo verbaasd dat ik je zag!", oke dat klonk stom. "Sorry dat klonk stom!"
"Haha geeft niet. Ik ben blij dat je gekomen bent!" We zwegen even, hij nam me ongegeneerd op. Ik begon ervan te blozen. Hij had prachtige ogen van dichtbij, waar de feestlampjes in weerspiegeld werden. De stilte leek eindeloos, er kwam een glimlach op zijn gezicht. De stilte werd verbroken.
"Je hebt prachtige ogen weet je dat?" Ik begon te blozen.
"Dankje" zij ik verlegen. Hij keek me weer in stilte aan.
"Je maakt heel leuke filmpjes op Vine en YouTube." Ik glimlachte.
"Thanks! Ik vind het fijn om filmpjes te maken! Het is een soort uitlaat klep snap je?, ik knikte.
"Weet je je hebt een betoverende glimlach", ik moest blozen. Vanwaar die complimentjes? Ik veranderde snel van onderwerp.
"Waarom geef je eigenlijk een feestje?"
"Ik weet het niet? Verveling?" Hij leek te twijfelen. Hij deed zijn mond een paar keer open en toe alsof hij iets wilde zeggen.
"Heb je zin om te dansen?" Vroeg hij aarzelend.
"Tuurlijk" hij trok me weer het geluid in, de dansvloer op. Hij had zelf een prachtige parel witte glimlach, en zijn geur... Hij rook heerlijk! Zoet maar ook pittig tegelijk! Maar dat ga ik hem echt niet vertellen.
We stonden stil juist voor de geluidsboxen. De muziek bonkte eruit. Ik begon ritmisch mee te wiegen op de muziek. Cam liep naar de dj direct erna klonk er wat rustigere muziek uit de boxen. Een slow? Hij nam mijn hand.
"Mag ik deze dans?" Zei hij te formeel. Hij drukte een zachte kus op mijn knokkels.
"Hihi! Natuurlijk!", antwoordde ik hem. Hij nam me nu volledig in zijn armen. Hij voelde warm aan, zijn armen en benen waren ontzettend gespierd. En hij had een strakke kaaklijn, ik kon elk lijntje op zijn gezicht zien, zo dicht stond ik bij hem. Hij legde een hand op mijn heup en een hand op mijn onderrug. Daarna trok hij me dichter tegen zich aan. Ik kreeg het opeens heel warm. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en liet mijn hoofd op zijn borst rusten. Hij was toch een halve kop groter dan mij. We wiegden zachtjes heen en weer. Mijn omgeving begon te vervagen alleen Cam bestond nog. Zijn geur, zijn warmte omarmde me. Ik zou hier eeuwig kunnen blijven staan. De muziek bleef maar door gaan. Hij keek diep in mijn ogen. Ik wilde hem zo graag zoenen! Zou ik het doen? Ik boog me voorzichtig wat dichter naar hem toe, overbrugde elke centimeter die ons scheiden. Tot... Vier sterke handen parten mijn armen beet en duwde me het zwembad in. Binnen een seconde was ik doorweekt.Het water omsingelde me.
JE LEEST
Best Holiday Ever (Voltooid)
FanfictionFloor vertrekt samen met haar beste vriendin Elly op vakantie naar L.A. Om bij haar tante te gaan logeren. Ze hebben maar 1 doel voor ogen en dat is om een onvergetelijke vakantie te hebben. Tot ze opeens Cameron Dallas tegen het lijf loopt. En hij...