11. Floor

749 36 2
                                    

Ik schoot wakker. Ik hoorde de deur met een smak toe vallen. Dat zou Elly toch hopelijk zijn? Ik sloop stilletjes de trap af. Jep! Daar stond ze, ze nam wat te drinken. waar zat ze het is twee uur 's nachts.
Ik liep naar haar toe. Ik bekeekt haar eens goed. Haar lippenstift was uitgeveegd.
"Heb je met Mat gezoend?!", Riep ik uit. Ze schrok. Ze knikte. Ze moest giechelen.
"Hij is echt super goed!" Nu giechelde ik mee.
"En wat hebben jullie allemaal gedaan? Je moet toch een geldige reden hebben om twee uur 's nachts pas thuis te komen!" Ze bekeek me en stak een priemende vinger naar me uit.
"Nu, klink je als mijn moeder" We lage nu allebei plat van het lachen.
"Ik ben moe, ik geef je morgen elk detail!", ik gaf haar een knipoog en liep terug de trap op naar boven.
Ik kroop terug in mijn lekker warme bed.

"Hey! Wakker worden!", hoorde ik iemand roepen. Al knipperend opende ik mijn ogen. Ik sloot ze al snel tegen het felle licht dat uit het raam kwam. Het was Elly.
"Hoe laat is het?", vroeg ik.
"Iets na tien", antwoordde ze.
"Wat is er?", Vroeg ik al geeuwend.
"Matt is er. We gaan vandaag iets leuks doen"
"Heb je alweer een date?" Ze knikte.
"Oké veel plezier dan. Maar kun je me wel even verwittigen als je bij hem blijft slapen?"
"Tuurlijk" ze draaide met haar ogen. Ik liet mijn hoofd met een plof op mijn hoofdkussen vallen. Ik hoorde de voordeur dicht gaan. Ik stond op uit bed, vandaag heb ik wat Me-Time. Ik besloot om deze middag naar het strand te gaan.

De zon stond hoog aan de hemel. Het was een prachtige dag vandaag. Ik zette mijn strandtas neer en gooide mijn handdoek open. het was een fel gele handdoek. ik had een roze bikini aan en een bijpassend shortje. Ik nam een tijdschrift uit mijn tas en de smoothie die ik daarjuist had gekocht. De middag verliep rustig ik las wat kocht een ijsje, ik bracht de hele dag door aan het strand.

"Het spijt me!", er kwam een jongen op me af die zojuist een strandbal naar me had gemikt. Hij was lang, licht gebruind en gespierd. Hij had kort bruin haar dat nonchalant naar alle kanten uitstak. Ik kwam overeind.
"Het geeft niet hoor", ik past hem de strandbal terug maar toch kwam hij op me af.
"Het spijt me van je ijsje, ik zal je wel een nieuw betalen" de jongen had een vriendelijk, knap gezicht. Kende ik hem niet?
"Dat hoeft niet hoor"
"Ik ben trouwens Cameron. Je mag gewoon Cam zeggen hoor" nu viel het kwartje. Cameron Dallas!
"Ik ben Floor aangenaam!"
"Zeg... heb je anders geen zin om even bij mij en mijn vrienden te komen zitten? Want je zit hier zo alleen" Had Cameron Dallas nu gevraagd of ik bij hem wou komen zitten?!
"Tuurlijk" ik knikte. Ik liet mijn spullen gewoon achter maar nam wel mijn iPhone mee. Hij lachte naar me.
"Speel je volleybal?"
"Ja", loog ik. Ik kon toch niet nee zeggen en zo moeilijk kan volleybal toch niet zijn.
We liepen richting een paar jongens. Ze waren net als hem lang en gespierd. Ik was echt in de zevende hemel. Ik liep naast mijn droom man richting nog een paar droom jongens.
Hij stelde me aan iedereen voor.
De jongen met lang blond haar hete Sean. Dan had je de jongen met kort zwart haar Chris. De jongen met ros achting haar was Milan. Er was ook nog een iets kleinere jongen bij en die hete Blake. De andere jongens hadden alle drie hadden ze kastanje bruin haar. Alleen had Jo blauwe ogen, Kendal had er groene en Adam had er bruine. En dan had je ook nog, OMG Nash Grier! Kan deze dag nog beter worden?

Ze scoorde gemakkelijk het eerste punt. Ik zat in de ploeg bij Cam, Milan, Kendal. In de andere ploeg zat: Chris, Sean, Adam en Nash. Ik nam de plaats van Jo in. Daarom zat hij aan de kant voor de andere ploeg te klappen. Ze hadden de bal juist op mij gemikt. Ik sloeg hem hard terug. Sean speelde hem weer soepel over, en Milan past hem door naar Cam, die het dan weer over speelde. We speelde een tijdje. Ik kan niet bijhouden hoe lang maar de minuten leken lang te verstrijken. Uiteindelijk won de ploeg van Nash.

"Goed gespeeld Floor!", riep Chris me toe. Hij gaf me een knipoog. Ik bloosde. Cam schonk me een een brede glimlach.
"Zeg ik geef vanavond een poolparty bij mij thuis. Heb je zin om te komen?" Wat?!! Had Cameron Dallas me nu bij hem thuis uitgenodigd, oke zijn vrienden waren er maar so what???!!!!
Ik knikte: "Cool! Ik zal er zeker zijn"
Hij knip oogde: "Super dan zie ik je vanavond. Ik moet nu gaan... Voorbereidingen treffen."
Dat waren zijn laatste woorden.

Best Holiday Ever (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu