"Oké, super! Staat genoteerd dan zie ik je dit weekend of zo?", vroeg hij.
"Ja, ik stuur je nog wel een sms met wat details", antwoordde ik.
"Bye Floor!"
"Bye!", daarna hing ik op. Ik was een uur aan het bellen met Nash! Ik liep snel de trap af. Elly zat wat tv te kijken, terwijl het buiten heerlijk weer was.
"Hi, waar zat je?", vroeg ze.
"Sorry mijn moeder belde.", loog ik.
"Heeft de jouwe al gebeld?", vroeg ik haar om snel van onderwerp te veranderen. Ze schudde haar hoofd.
"Nog niet. Maar ik ga haar dan vanavond maar is bellen of zo."
"Ja oké. Ik ga wat drinken halen, moet jij ook wat?", vroeg ik voor ik juist de keuken binnen ging. Ze schudde haar hoofd. Ik was helemaal uitgedroogd! Ik had anderhalf uur met mensen zitten bellen terwijl het buiten dertig graden is! Ik nam een glas water en deed er zo'n zes ijsklontjes in. Ik dronk het in een teug leeg, niet echt gezond maar ja. Ik liep terug de kamer binnen. Er ging een gsm af, het was deze keer niet de mijne. Elly nam op.
"Hallo?", vroeg ze.
"Elly!!!!!", klonk er aan de andere kant van de lijn. Het waren overduidelijk Jen en Rachel!
"Hi, hoe gaat ie?"
"Goed! Met jullie daar?", vroeg Rachel.
"Super!...", ik stond te luisteren toen plots de deurbel ging.
Dingdong!
Ik deed open. Het was Cam.
"Hi, kom binnen", hij gaf me een zachte kus en ik liet hem passeren.
"Hi", zei hij buiten adem.
"Wat kom je doen?", vroeg ik. Hij droeg... Sportkleding.
"Ik was hier in de buurt aan het joggen dus dacht ik: 'Waarom kom ik niet even binnen springen?'", ik moest lachen.
"Wacht even he ik ga even naar het terras. Floor haar crush is hier. Cameron", hoorde ik haar zeggen voor ze naar buiten liep.
"Zo ik heb van Nash gehoord dat je een surprise feestje voor Elly haar achttiende verjaardag wilt organiseren."
"Ja ik vond dat ze dat wel verdiende. En dit is de best plaats om het te vieren!", ik keek hem even aan en hij gaf me nog een kus, deze was langer dan de vorige. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en hij sloeg zijn armen om mijn middel. Onze kus werd beëindigd doordat Elly al bellend de kamer binnen kwam. Ze liep naar ons toe.
"Jen heb je even een minuutje.", ze nam mijn iPhone uit mijn zak en trok een foto, van Cam en mij en giechelde. Ik maakte me los uit zijn omhelzing en nam de gsm uit haar handen. En gaf haar een speelse tik op haar arm.
"Sorry", fluisterde ze. Al klonk het niet echt gemeend. En ze ging terug weg.
"Sorry", zei ik verlegen tegen Cam.
"Geeft niet hoor", maar het was best wel gênant. Ik bloosde.
"Zeg ik zou graag mee willen helpen met dat surprise feestje van je we kunnen het anders bij mij organiseren... Dan kunnen we ook lekker zwemmen", Ik deed een grote stap achteruit en zwaaide hevig met mijn armen. En wees naar mijn hoofd.
"Weet je nog", zei ik.
"Haha, ik zal er persoonlijk op toe zien dat je minstens vijf meter van mijn zwembad vandaan blijft!", zei hij plagerig.
"Of anders...", vervolgde ik hem plagerig. Hij begon me te kietelen. Ik begon te lachen.
"Oke, oke jij wint!", riep ik uit. Hij hield op.
"Weet je...", begon hij.
"Wat weet ik?", vervolgde ik.
"Als jullie na het feestje te dronken zijn... Mogen jullie altijd blijven slapen, en ook als jullie niet dronken zijn mogen jullie blijven!", maakte hij aarzelend af.
"Oke, dat hou ik in mijn achterhoofd!", zei ik giechelend.
"Moet je wat hebben om te drinken? Want je bent precies buiten adem.", vroeg ik.
"Euhm, ja. Heb je Cola of zo?", knikte en liep de keuken binnen. Daar nam ik een glas en de fles Cola uit de koelkast. Ik schonk wat Cola in en liep terug de living in. Ik reikte Cam het glas aan. Hij dronk het volle glas in drie slokken leeg.
"Ik wist niet dat je ging joggen.", zei ik om een gesprek op gang te krijgen.
"Haha, je weet zo veel nog niet over mij.", we lachte.
"Voor het feestje voor Elly, he. Had ik misschien het idee om vrienden van thuis uit te nodigen."
"Ja, cool! Dat zal ze leuk vinden. Wanneer verjaart ze precies?", vroeg hij.
"14 augustus"
"Dan moeten we beginnen voort maken!"
JE LEEST
Best Holiday Ever (Voltooid)
FanfictionFloor vertrekt samen met haar beste vriendin Elly op vakantie naar L.A. Om bij haar tante te gaan logeren. Ze hebben maar 1 doel voor ogen en dat is om een onvergetelijke vakantie te hebben. Tot ze opeens Cameron Dallas tegen het lijf loopt. En hij...