The Blood Vessels 4

4.9K 501 47
                                    

Chapter  4

...............      ..................

"ရင္း..
လမင္းထပ္ပိုေတာက္ပတဲ့ အရွိန္အဝါနက့္ ရင္း..
ၾကယ္စင္ေတြထပ္ပိုလင္းလဲ့တဲ့ မ်က္၀န္းပိုင္ရွင္ ရင္း...

ရင္း...
မင္းဟာ အခ်စ္ခံလူတန္းစားေလး..
မင္းဟာ မိသားစုရဲ႕အသည္းပြတ္ေလး...

ရင္း...
မင္းက ေရျပင္မွာလဲ ေပ်ာ္တဲ့ကေလး...
မင္းက ၾကာပန္းေတြကို လဲႀကိဳက္တဲ့ကေလး..

ရင္း...
က်ိန္စာသင့္ေနတဲ့ ငါ့ခ်စ္သူရင္း..
က်ိန္စာေျဖဖို႔ လူျပန္၀င္စားရမယ့္ရင္း...
က်ိန္စာေၾကာင့္ မေကာင္းမႈကိုလုပ္မိမယ့္ရင္း..

ငါ့ရဲ႕ရင္း..  ................."

........................    ..........................

ဒီေန႔က ေရွာင္က်န္႔တို႔.. လန္ၿမိဳ႕ေဟာင္းကို သြားတူးေဖာ္မယ့္ေန႔.. ပစၥည္းပစၥရ ဘာညာ ယူပီး လာရံုပဲဆိုလို႔.. ေရွာင္က်န္႔ အ၀တ္အစားအိတ္ ေလး နက့္ေပါ့ေပါ့ပါးပါးပဲ...

သူ႔ေဘးမွာ အကုူအျဖစ္ က်န္းခ်န္ကလဲ ပါလာေသးတယ္.. အဆင္ေတာ့ေျပပါတယ္.. ဒီကိစၥစေဆးေႏြးတဲ့ေန႔ထဲက က်န္းခ်န္ လူသစ္ေလး စိတ္၀င္စားမယ္ဆိုတာ ေရွာင္က်န္႔ရိပ္မိသား...

ကားက Hotelကို အရင္၀င္တယ္ .. က်န္းခ်န္နက့္သူ႔ကို တစ္ေယာက္တခန္းစီေနရာခ်ေပးပီး က်န္တဲ့ ေဒါက္တာေပါက္စေတြကေတာ့ နွစ္ေယာက္တစ္ခန္း...

စုစုေပါင္းလူ ဆယ္ေယာက္ပါတဲ့သူတို႔အဖြဲ႕က မနက္၂နာရီမွာ ခရီးေရာက္ဆိုက္တာမို႔.... အခုေလာေလာဆယိက hotel မွာအရင္၀င္အိပ္တာက အေကာင္းဆံုးပဲမလား...

.............

ေရွာင္က်န္႔ နိုးေတာ့ တခ်ိဳ႕က ဆိုက္ထဲ(သုေတသနလုပ္ရန္တူးေဖာ္ထားေသာေျမေနရာ)ေတာင္ဆင္းေနပီ..

မနက္စာစားေနတုန္း က်န္းခ်န္က လာေခၚတယ္.. အျမန္စာပီး က်န္းခ်န္ေနာက္ကို လိုက္သြားေတာ့..ေျမေအာက္ေပမ်ားစြာထိ တူးထားတဲ့ ေျမေအာက္လိုဏ္ေခါင္းကေန၀င္လာရတယ္....

အထဲက အရမ္းေ၀းေ၀းထိ ေလ်ွာက္လွမ္းလာပီးတဲ့ေနာက္မွာ..ေဒါက္တာေလးေတြနက့္ တူးေဖာ္ေရးသမားေတြ.. ၀ိုင္းရံေနတဲ့ အုတ္ဂူေလးတစ္ခု..

The Blood Vessels... S2 (U+Z) { Completed }Where stories live. Discover now